نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
Katana و RenderMan 21 در صنعت VFX به ابزاری استاندارد برای روشنایی تبدیل می شوند. این دوره به شما آموزش اصول کار بین کاتانا ، RenderMan و NUKE را می دهد که در عکس VFX استفاده می شود. آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه یک دارایی CG را به طور کامل در صفحه پشتی ادغام کنید؟ در این دوره ، Lighting VFX Workflows در Katana و RenderMan ، خواهید آموخت که چگونه به طور موثر از آن بسته های نرم افزاری همراه با NUKE 11 برای ادغام هر دارایی CG در صفحه پشتی استفاده کنید. ابتدا متوجه خواهید شد که چگونه HDRI را برای استفاده در کاتانا بخیه زده و آماده کنید. در مرحله بعدی ، نحوه تطبیق نور در کاتانا با روشنایی مربوط به مجموعه را بررسی خواهید کرد. در آخر ، شما نحوه کالیبره کردن سریع روشنایی رندرهای خود در NUKE و بازگرداندن آن اطلاعات به رندر نهایی را به کاتانا ارائه خواهید داد. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، نه تنها می توانید هر دارایی را در صفحات خود ادغام کنید ، بلکه گردش کار روشنایی VFX را نیز ایجاد می کنید. نرم افزار مورد نیاز: Katana 2.6 ، RenderMan 21 ، NUKE 11 و Maya 2017.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
ایجاد HDRI
Creating the HDRI
-
عکسبرداری و تنظیم نمای کلی عکسبرداری
Shooting and Set Capture Overview
-
وارد کردن تصاویر خام به PtGui
Importing the Raw Pictures to PtGui
-
پاک کردن HDRI در NUKE
Cleaning up the HDRI on NUKE
-
خنثی سازی HDRI و اصلاح نقطه سیاه و سفید
Neutralizing the HDRI and Correcting the Black and White Point
-
استخراج HDRI محلی برای استفاده به عنوان چراغ منطقه
Extracting the Local HDRI to Be Used as Area Lights
-
تبدیل تصاویر به فرمت .tex با استفاده از خط فرمان
Converting Images to .tex Format Using Command Line
-
تبدیل تصاویر به قالب .tex با مایا
Converting Images to .tex Format with Maya
ایجاد الگوی روشنایی
Creating the Lighting Template
-
وارد کردن صحنه
Importing the Scene
-
ایجاد حوزه های مرجع CG
Creating the CG Reference Spheres
-
ایجاد تنظیمات Render
Creating the Render Settings
-
وارد کردن فایل Look برای ربات
Importing the Look File for the Robot
-
تعریف AOV های RenderMan
Defining RenderMan's AOVs
-
ایجاد ابزار Pass Rename
Creating a Pass Rename Tool
-
نهایی کردن ابزار Pass Pass
Finalizing the Pass Create Tool
روشن کردن شخصیت: کار با حوزه های مرجع
Lighting the Character: Working with Reference Spheres
-
تنظیم حوزه های مرجع CG
Setting up CG Reference Spheres
-
تطبیق جهت HDRI بر اساس حوزه های Ref و CG
Matching the HDRI Direction Based on Ref and CG Spheres
-
وارد کردن نقشه های محلی HDRI
Importing the Local HDRI Maps
-
تطبیق HDRI محلی با حوزه ها
Matching Local HDRI to the Spheres
-
افزودن چراغ کلیدی
Adding a Key Light
-
ایجاد Shadow and Reflection Collector Pass
Creating the Shadow and Reflection Collector Pass
-
تنظیم کیفیت رندر
Adjusting the Render Quality
گردش کار روشنایی کارآمد بین NUKE و کاتانا
Efficient Lighting Workflows Between NUKE and Katana
-
وارد کردن رندرها و ایجاد Slap Comp
Importing the Renders and Creating the Slap Comp
-
اضافه کردن Shadow Collector
Adding the Shadow Collector
-
گرفتن اطلاعات رنگ و نوردهی از حوزه ها
Grabbing the Color and Exposure Information from the Spheres
-
استفاده از اطلاعات رنگ و نوردهی به کاتانا
Applying the Color and Exposure Information Back to Katana
-
خوب تنظیم تنظیمات رندر و ارائه تصویر نهایی
Fine Tuning the Render Settings and Rendering the Final Image
نمایش نظرات