آموزش بافت و رندر خودرو در مایا و ماکسول رندر

Automotive Texturing and Rendering in Maya and Maxwell Render

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، ما قصد داریم به ایجاد مواد عمیق در Maxwell نگاه کنیم و چندین تکنیک جدید برای چیدمان UV را یاد بگیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Photoshop CS5، Maxwell Render 2.6. در این سری از آموزش ها، ما قصد داریم به ایجاد مواد عمیق در Maxwell نگاهی بیندازیم و چندین تکنیک جدید برای چیدمان UV بیاموزیم. ما بر روی رنگ و برگردان خودرو تمرکز خواهیم کرد. ما از پیش تنظیمات موجود در Maxwell و همچنین ایجاد مواد سفارشی از ابتدا برای دستیابی به ظاهر نهایی مناسب استفاده خواهیم کرد. در طول این دوره، ما مناطق دیگری از Maxwell Render را بررسی می کنیم، شبکه های مواد عمیق را در ویرایشگر Maxwell Material بررسی می کنیم. ما با استفاده از ایستگاه‌های پیش‌تنظیمی و جادوگرانی که به ما کمک می‌کنند به سرعت به ظاهر دلخواه خود برسیم، شروع می‌کنیم و به پارامترهایی که برای تولید کیفیت بصری نهایی نیاز به تغییر دارند، نگاه می‌کنیم. در طول مسیر، ما بر روی ایجاد چندین نقشه UV برای برگردان ها تمرکز خواهیم کرد تا به درستی روی مدل قرار گیرند و در مورد موقعیت های مختلف نور صحبت کنیم. در طول این دمو به این خواهیم پرداخت که چقدر سریع و کارآمد می‌توانیم یک مجموعه نمایشگاهی سریع برای رندر کردن مدل خود، تنظیم نور، دریافت بازتاب‌ها و هایلایت‌های مناسب برای رندر نهایی خود و همچنین لمس اصلاحات اولیه عکس در فتوشاپ برای نهایی کردن پروژه خود ایجاد کنیم. . نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Photoshop CS5، Maxwell Render 2.6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بافت و رندر خودرو در مایا و ماکسول رندر Automotive Texturing and Rendering in Maya and Maxwell Render

  • مروری بر ساختار پروژه Overview of Project Structure

  • آماده سازی پانل های جانبی برای ایجاد مواد Preparing Side Panels for Material Creation

  • ایجاد رنگ فلزی در ماکسول Creating Metallic Paint in Maxwell

  • صادرات هندسه و اعمال سایه زن رنگ فلزی Exporting Geometry and Applying Metallic Paint Shader

  • ایجاد سایه بان صندلی Creating the Seat Shader

  • تست مواد صندلی ما و ایجاد مواد ساده Testing Our Seat Material and Creating Simple Materials

  • تکمیل پنل بدنه با ایجاد سایه بان های اضافی Finalizing the Body Panel by Creating Additional Shaders

  • صدور سیستم شکست و مبادله مواد Exporting Break System and Swapping Materials

  • ایجاد یک ماده لاستیکی Creating a Rubber Material

  • ایجاد یک متریال کولیس Creating a Caliper Material

  • ایجاد مواد برای ترمز دیسکی Creating Material for the Disk Brake

  • ایجاد یک ماده آلومینیومی پوشش داده شده Creating a Coated Aluminum Material

  • ایجاد پوشش مسی برای سیلندرهای موتور Creating a Copper Coating for Engine Cylinders

  • ایجاد مواد برای توربین Creating Materials for the Turbine

  • ایجاد مواد جعبه موتور و گیربکس Creating Engine and Transmission Case Material

  • نهایی کردن مواد موتور و صادرات به Maxwell Finalizing Engine Materials and Exporting to Maxwell

  • ایجاد مواد قاب دوچرخه Creating the Bike's Frame Material

  • ایجاد مواد چراغ عقب و ساطع کننده نور Creating Taillight Material and Light Emitter

  • تنظیم قاب و اجزای شوک برای دوچرخه Setting up Frame and Shock Components for the Bike

  • راه اندازی بخش جلویی دوچرخه Setting up the Front Section of the Bike

  • راه اندازی متریال جلو و ایجاد یک شیدر شیشه ای Setting up Front Material and Creating a Glass Shader

  • ایجاد مواد حاشیه و نهایی کردن اجزا Creating Rim Material and Finalizing Components

  • بافت دهی دسته Texturing the Handlebars

  • مقدمه ای بر مرحله رندرینگ Introduction to the Rendering Stage

  • تنظیمات رندر و کنترل چند نوری Render Settings and Multilight Control

  • از سرگیری رندر مکسول و ذخیره پاس های رندر Resuming Maxwell Render and Saving Render Passes

  • ترکیب تصاویر رندر شده و نتیجه گیری Compositing Rendered Images and the Conclusion

نمایش نظرات

آموزش بافت و رندر خودرو در مایا و ماکسول رندر
جزییات دوره
5h 15m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stanislav Poritskiy Stanislav Poritskiy

Stas Poritskiy یک هنرمند با استعداد CG است که به عنوان مدیر فنی در استودیوی Hemogoblin در پروژه "L5" کار می کند. از توانایی های وی می توان به طراحی سیستم های تحویل خط لوله که برای تولید هنرهای بازی و فیلم استفاده می شود ، ارائه تصاویر در سطح تجاری و جلوه های بصری استفاده کرد. در یک محیط تولید ، Stas از مایا ، 3D Studio Max ، Realflow ، MEL و C ++ استفاده می کند تا به درستی از تمام منابع موجود استفاده کند و تیم را دقیقاً هماهنگ کند تا خواسته های پروژه را برآورده کند. خارج از زندگی استودیویی ، استاس در آکادمی بین المللی طراحی و فناوری تدریس می کند ، و همچنین در پروژه های مستقل کار می کند.