آموزش راهنمای کامل مایا 2024

Complete Guide to Maya 2024

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا می خواهید هنر سه بعدی را یاد بگیرید اما نمی دانید از کجا شروع کنید. اگر اینطور است، من از شما به راهنمای کامل مایا 2024 خوش آمدید.

اسم من ابراهیم است، 12 سال تجربه در این صنعت دارم و قرار است در طول این دوره مربی شما باشم.

ما مراحل کامل تولید را طی خواهیم کرد تا شما نیز بتوانید محتوای سه بعدی شگفت انگیز ایجاد کنید. این دوره مکانی عالی برای شروع حرفه سه بعدی شماست. ما در حال بررسی تمام بخش های مختلف خط لوله تولید هستیم. ما بیش از 30 تمرین ساده برای دنبال کردن را انجام خواهیم داد تا بتوانید تمام ابزارها و جریان های کاری را که در صنعت سه بعدی استفاده می کنیم کاملاً درک کنید.

در این دوره به موارد زیر خواهیم پرداخت:

مدل سازی

UVs  

تکسچرینگ

تقلب  

انیمیشن

FX

در حال ارائه

  • ما با کاوش رابط مایا و درک اصول اولیه شروع خواهیم کرد

    اصول اجزاء، اشیاء و ابزارهای مدلسازی اولیه.

  • سپس به مدل‌سازی وسایل، شخصیت‌ها و محیط عمیق‌تر خواهیم پرداخت.

  • سپس ما یاد خواهیم گرفت که چگونه تمام این عناصر را به درستی بافت، نور، متحرک سازی، ریگ و رندر کنیم.  

  • انجام هر تمرین در این دوره آسان است و ما تمام ابزارها و مراحل لازم برای دستیابی به یک نتیجه عالی را به شما نشان خواهیم داد

این دوره برای دانش‌آموزان سطح مبتدی طراحی شده است، بنابراین شما نیازی به دانش قبلی ندارید زیرا ما از صفر پوشش خواهیم داد. همه فیلم ها در زمان واقعی هستند و همه فایل ها گنجانده شده است. تنها چیزی که به آن نیاز دارید دسترسی به Maya 2024 و نقاش مواد برای ایجاد بافت است.

پس منتظر چه چیزی هستید، به من بپیوندید و یک هنرمند سه بعدی بزرگ شوید.  

  

فایلهای پروژه کلاس

پروژه کلاس: یک ربات و یک صحنه BG بسازید

1. یک مدل ربات، بافت و رندر آن را در یک صحنه BG

بسازید

2. حداقل 3 تصویر را به عنوان پروژه کلاس آپلود کنید

من مشتاقانه منتظر دیدن تعدادی از آثار شما هستم. متشکرم.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • محدودیت ها و کنترل کننده ها Contraints and Controllers

  • Udim Texturing Udim Texturing

  • مفاصل Joints

  • ویژه تکراری Duplicate Special

  • چارچوب در Door Frame

  • آرنولد لایتز Arnold Lights

  • آینه و اجزاء Mirror and Components

  • چراغ ها و رندر Lights and Render

  • دسته یک Ik handle

  • مکانیزم درب Door Mechanism

  • Xgen Clumps Xgen Clumps

  • پوزهای کلیدی انیمیشن شخصیت Character Animation Key Poses

  • کاراکتر ریگ Character Rig

  • اجزاء Components

  • خوشه های پوستی Skin Clusters

  • مه محیطی Environment Fog

  • پوزهای کلیدی Key Poses

  • مبانی مدلسازی چندگانه Poly Modelling Basics

  • اتصالات بافت Texture Connections

  • نمای کلی شخصیت Character Overview

  • مبانی Xgen Xgen Basics

  • رنگ مش MASH Color

  • کینگ مدلینگ King Modelling

  • انیمیشن MASH MASH Animation

  • مدل سازی پا Leg Modelling

  • درک Shaders Understanding Shaders

  • منحنی ها و پلی Curves and Polys

  • به مایا خوش آمدید Welcome to Maya

  • تکمیل چکش Completing Hammer

  • خط لوله تولید Production Pipeline

  • دوربین های آرنولد Arnold Cameras

  • Xgen تعاملی Interactive Xgen

  • تکنیک Uv Mapping Uv Mapping Technique

  • اصول انیمیشن Principles of Animation

  • بافت چکش Hammer Textures

  • نقشه های جابجایی Displacement Maps

  • نمای کلی بافت Texturing Overview

  • رندر هیولا Monster Render

  • دنباله رندر Render Sequence

  • پیچیدگی از سادگی Complexity out of Simplicity

  • سایه بان ها و مواد Shaders and Substance

  • استفاده از Rigs Using Rigs

  • مش و دهان را جارو کنید Sweep Mesh and Mouth

  • آتش بیفراست Bifrost Fire

  • گروه ها و تبدیل ها Groups and Transforms

  • مواد هیولا Monster Materials

  • انیمیشن های بی نهایت Infinite Animations

  • زمان سنجی Timing

  • درب UDIM Uvs Door UDIM Uvs

  • نقاش مواد Substance Painter

  • بدوی ها Primitives

  • MASH Dynamics MASH Dynamics

  • Playblast Playblast

  • MASH MASH

  • سیستم های دینامیک Dynamics Systems

  • Monster Uvs Monster Uvs

  • نتیجه Conclusion

  • مولد مواد Substance Generators

  • مدلینگ تنه Torso Modelling

  • معرفی Introduction

  • منحنی های Xgen Xgen Curves

  • چکش Uvs Hammer Uvs

  • مدل سازی دست Hand Modelling

  • زمان بندی انیمیشن شخصیت Character Animation Timing

  • نور مش Mesh Light

  • مبانی محیطی Environment Basics

  • اسکواش و کشش Squash and Stretch

  • مدل سازی درب Door Modelling

  • هواپیماهای تصویری Image Planes

  • بافت هیولا Monster Textures

  • سیستم ثانویه MASH MASH Secondary System

  • مدلسازی منحنی Curve Modelling

  • بولین ها Booleans

  • پارچه بیفراست Bifrost Cloth

  • توپولوژی Topology

  • شیشه Glass

  • بیفراست Bifrost

  • رابط Interface

نمایش نظرات

آموزش راهنمای کامل مایا 2024
جزییات دوره
17h
78
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
52
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Nexttut
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید