نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
توسعه نگاه کمک می کند تا از طریق بافت ، سایه زنی ، ترکیب بندی و موارد دیگر به مدل احساساتی شوید. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه می توان با RenderMan 21. توسعه کاتانا را ایجاد کرد. نرم افزار مورد نیاز: Katana، RenderMan 21. آیا تا به حال می خواستید شبکه های سایه بان پیچیده ای ایجاد کنید که مدیریت آنها آسان باشد؟ در این صورت ، توسعه برای دارایی های تولید با کاتانا و RenderMan کاملاً مناسب است زیرا شما در کاتانا و RenderMan 21 یک دارایی تولید را توسعه می دهید. اول ، شما در مورد کاتانا و اینکه چگونه سبک مدیریت صحنه فوق العاده آن می تواند یاد بگیرید ، یاد خواهید گرفت. کمک می کند تا دارایی های توسعه بهتر به نظر برسند. در مرحله بعد ، شما از RenderMan 21 و PxrLayerSurface آن استفاده خواهید کرد تا یک شبکه سایه پیچیده برای یک ربات ایجاد کنید. سرانجام ، شما می آموزید که چگونه لایه های مختلف را برای استفاده در بخشهای دیگر تنظیم کنید. هنگامی که با این دوره کاتانا و RenderMan به پایان رسید ، نه تنها نحوه همکاری کاتانا و RenderMan را درک خواهید کرد ، بلکه همچنین نحوه استفاده از آنها برای ایجاد دارایی های توسعه شگفت انگیز را درک خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: کاتانا ، RenderMan 21.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
ایجاد الگوی توسعه نگاه
Creating the Look Development Template
-
بررسی اجمالی پروژه و صادرات مایا
Project Overview and Maya Export
-
وارد کردن هندسه و طرح الگو
Importing Geometry and Template Sketch
-
تنظیمات رندر و PrmanStatements
Render Settings and PrmanStatements
-
ایجاد مجموعه ها
Creating the Collections
-
Material create و Material اختصاص دهید
Material Create and Material Assign
-
ایجاد TurnTable و اتمام الگوی Sketch
Creating the TurnTable and Finishing the Sketch Template
تنظیم دکل روشنایی
Setting up the Lighting Rig
-
وارد کردن HDR
Importing the HDR
-
تنظیم جدول چرخش HDR
Setting up the HDR Turn Table
-
ایجاد AOV ها
Creating the AOVs
-
ایجاد گره Render
Creating the Render Node
تنظیم Master Material
Setting up the Master Material
-
ایجاد PxrLayerSurface
Creating the PxrLayerSurface
-
وارد کردن بافتهای اساسی
Importing the Basic Textures
-
اتصال بافت ها
Connecting the Textures
-
اضافه کردن لایه های گرد و غبار و زنگ
Adding Dust and Rust Layers
-
قرار گرفتن در معرض بنادر مواد کودک
Exposing the Child Materials Ports
-
تبدیل بافت های TEX
Converting TEX textures
ایجاد مواد کودک
Creating the Child Materials
-
افزودن تنوع رنگ به پاها
Adding Color Variation to the Legs
-
افزودن تنوع رنگ به بازوها
Adding Color Variation to the Arms
-
اصلاح لایه زنگ
Modifying the Rust Layer
-
افزودن ماده سبک
Adding the Light Material
مفاهیم فایل نگاه کنید
Bake Look File Concepts
-
ایجاد گرد و غبار و زنگ
Creating the Dust and Rust Pass
-
ایجاد Pass Pass
Creating the Clean Pass
-
پخت پرونده کاتانا
Baking the Katana Look File
-
تست فایل Look و Pass ها
Testing the Look File and Passes
نمایش نظرات