آموزش بافت سبک شده در نقاش مواد

Stylized Texturing in Substance Painter

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما در حال بررسی این موضوع خواهیم بود که چگونه می توانیم از Substance Painter برای ساخت سریع و آسان موجودی از نظر سبک استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 1.6.1. در طول این درس ها ، ما بررسی خواهیم کرد که چگونه می توانیم از Substance Painter برای ساخت سریع و آسان موجودی از نظر سبک استفاده کنیم رنگ آمیزی موجودات سبک به طور سنتی می تواند وقت گیر و کمی انتزاعی باشد ، اما با استفاده از برخی از تکنیک های موجود در Substance Painter ، می توانیم واقعاً سرعت کار را افزایش دهیم و درعین حال آن را به یک تجربه راحت تر و لذت بخش تر تبدیل کنیم. بنابراین در این دوره ، ما چگونگی استفاده از این مجموعه ابزار را برای بهبود سریع و کارآمد هنر خود در ایجاد موجوداتی تلطیف شده برای بازی های ویدیویی ارائه می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 1.6.1.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بافت سبک شده در نقاش مواد Stylized Texturing in Substance Painter

  • معرفی رابط Substance Painter Introducing Substance Painter's Interface

  • پخت در نقاش Baking in Painter

  • با استفاده از برس Using Brushes

  • استفاده از ماسک Using Masks

  • اضافه کردن روشنایی Adding Lighting

  • با استفاده از گروه ها Using Groups

  • نقاشی با ماسک های پیچیده Painting with Complex Masks

  • ماسک های رویه ای Procedural Masks

  • نقاشی در تنوع رنگی Painting in Color Variety

  • نقاشی در روشنایی دقیق Painting in Detailed Lighting

  • اضافه کردن جزئیات عادی Adding Detailed Normals

  • ارائه نتیجه نهایی ما Rendering out Our Final Result

نمایش نظرات

آموزش بافت سبک شده در نقاش مواد
جزییات دوره
1h 53m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
20
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Dan John Cox
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan John Cox Dan John Cox

دن جان کاکس به مدت 8 سال به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، مفهومی و شخصیت در صنعت بازی کار کرده است. وی در ظرفیت های مختلف در Pseudo Interactive ، Frozen North Productions ، Bedlam Games ، Ubisoft Toronto و Capybara Games کار کرده است. وی همچنین به مدت 8 سال در کالج سنکا در تورنتو بازی هنر را تدریس کرده و در آوردن بسیاری از هنرمندان جدید به نیروی کار نیز کمک کرده است. او در رویدادهایی مانند GamerCamp ، IGDA ، Creativa Mexico ، GameConnection Paris و GDC 2014 و 2015 صحبت کرده است.