در این دوره می آموزید که چگونه یک نسخه بهینه شده از بازی را از ساختار مدولار با کیفیت بالا بسازید و آن را در Unreal Engine 4 قرار دهید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush، Unreal Engine 4، 3ds Max، xNormal.
در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از 3D Studio Max 2017 ، Substance Painter 2 و Unity 5 یک پایه زیبا و آماده برای توسعه بازی های مدرن ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: zbrush 4r7، Substance Painter 2، 3Ds Max 2017، Unity 5 .
با نحوه ایجاد چند زره برای یک شخصیت در Dota 2 آشنا شوید که می توانند در فروشگاه Dota فروخته شوند.
این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه یک مفهوم دقیق آماده برای استودیوهای بازی سازی در دنیای واقعی ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: فتوشاپ.
در این آموزش ZBrush و 3ds Max ، نحوه ایجاد موجودات کارتونی تلطیف شده برای یک بازی را یاد خواهیم گرفت.
ما مدل موجود خود را از بهینه سازی شخصیت های بازی و اصول بازی مجسمه سازی موجودات بازی گرفته و از شیوه های نوین بافت بازی در آن استفاده می کنیم تا بافت موجود دشمن آماده بازی را ایجاد کنیم.
این دوره به شما می آموزد که چگونه اطمینان حاصل کنید که مدل های شما از جریان لبه ، سطح جزئیات و کارایی مناسب برخوردار هستند تا اطمینان حاصل شود که شما موجودات و شخصیت های جذابی را ایجاد می کنید که کاملاً در بودجه عملکرد بازی شما جای می گیرد.
در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک بسته مفهومی مفصل آماده برای استودیوهای بازی سازی در دنیای واقعی ایجاد کنید و آینده خط تولید هنر را کشف کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop CC و ZBrush.
در این دوره، نحوه ایجاد تکسچر با استفاده از بستههای Substance Painter و Designer را بررسی میکنید که یک تغییر اساسی در بافتسازی از تکنیکهای قبلی با استفاده از فتوشاپ است.
مدل سازی موجودات تلاقی پیچیده از تکنیک های ساختاری عملکردی و دانش تشریحی است. این دوره مهارتهای اساسی مورد نیاز برای پیکر تراشی و عضله سازی ، یادگیری آناتومی و ایجاد مجسمه ای موجود برای بازیها را از ابتدا بررسی خواهد کرد.
در طول این آموزش، به این خواهیم پرداخت که چگونه می توانیم دارایی های دقیق بازی را بدون مفهوم و در یک بازه زمانی بسیار کوتاه ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r7، xNormal، Marmoset Toolbag.
در این آموزش 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه ساختارهای مدولار را برای بازیهای ویدیویی طراحی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC، 3ds Max 2014.
آگاهی از شیوه های مدرن مدل سازی برای ایجاد لوازم جانبی در بازار توسعه بازی رقابتی امروز مورد نیاز است. در این دوره شما مفهوم ارائه شده و آثار هنری موجود در یک پایه را بررسی خواهید کرد و یک مدل با جزئیات بالا متناسب با آن ایجاد خواهید کرد ...
در این دوره ، شما بسیاری از مهارت های مورد نیاز برای ایجاد یک فضای بازی موفق را نمونه خواهید گرفت. این شامل کارهای هنری مانند ترکیب بندی و مهارت های توسعه بازی مانند استفاده مجدد از هندسه و بافت است.
در طول این درس ها ، ما در حال بررسی این موضوع خواهیم بود که چگونه می توانیم از Substance Painter برای ساخت سریع و آسان موجودی از نظر سبک استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 1.6.1.
در این دوره ، شما بر روی روش های دقیق مجسمه سازی استفاده می شود که برای ایجاد یک ساختار مدولار برای توسعه بازی استفاده می شود. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r7، 3D Studio Max.
سلاح ها می توانند یکی از لذت بخش ترین دارایی های ایجاد شده در ساخت بازی باشند. در این دوره ، شما از ZModeler و ZBrush مجسمه سازی برای ایجاد یک مدل کم و زیاد سلاح از ابتدا استفاده خواهید کرد و داخل 3ds Max را با استفاده از گردش کار صنعت باز کنید ...
در این دوره ، ما روش هایی را برای مدل سازی مدولار در داخل 3ds Max بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.
در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از 3D Studio Max 2017 ، Substance Painter 2 و Unity 5 یک پایه زیبا و آماده برای توسعه بازی های مدرن ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: zbrush 4r7، Substance Painter 2، 3Ds Max 2017، Unity 5 .
این دوره مقدمه ای برای استفاده از Substance Painter 2 است و در عین حال تکنیک هایی برای بافت ساختارهای مدولار را نشان می دهد و تجربه قبلی لازم نیست. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 2، Unreal Engine 4
در این دوره شما به روشهای دقیق بیشتری برای انجام جزئیات با دستی در Substance Painter 2 غوطه ور می شوید ، بنابراین ضمن داشتن امکان انعطاف پذیری در یک خط لوله حرفه ای ، کنترل کامل بر روند بافت خود را حفظ خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: ...