آموزش شروع کار در کارگاه Dota 2

Getting Started in the Dota 2 Workshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: نحوه ایجاد چند زره برای یک شخصیت در داخل Dota 2 را بیاموزید که می توانند در فروشگاه Dota فروخته شوند. برنامه ریزی تمام عناصر مورد نیاز برای ساخت یک مجموعه زره موفق Dota 2 می تواند دشوار باشد. در شروع کار در کارگاه Dota 2، تمام مراحل لازم برای ادامه کار را طی خواهید کرد. ابتدا، شما بررسی خواهید کرد که چه نوع شخصیتی را انتخاب کنید و چه چیزی برای آنها مناسب است و همچنین در مورد خود جامعه بحث خواهید کرد. در مرحله بعد، طراحی یک مجموعه آیتم برای Dota 2 و همچنین استفاده از Substance Painter را برای تکسچرینگ به سبک Dota خواهید آموخت. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه اشکال سطوح سخت را در Zbrush مجسمه سازی کنید. در نهایت، شما در حال ایجاد مواد بازاریابی برای مجموعه خود خواهید بود. در پایان این دوره، فرآیند طراحی و پیاده سازی آیتم قهرمان خود را در Dota 2 خواهید دانست. می توانید دارایی های منتشر شده را در http://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=705241605 مشاهده کنید.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

معرفی کارگاه Introduction to the Workshop

  • آیتم ها و مجموعه آیتم ها در Dota 2 چیست؟ What Are Items and Item Sets in Dota 2

  • کارگاه چیست What Is the Workshop

  • الزامات فنی کارگاه Technical Requirements of the Workshop

  • نکاتی برای طراحی یک مجموعه اقلام Tips for Designing an Item Set

ساخت کلاه پلی بالا Building the High Poly Helmet

  • طراحی مجموعه در ZBrush Designing a Set in ZBrush

  • وارد کردن مش های منبع به ZBrush Importing Source Meshes into ZBrush

  • مسدود کردن آیتم اصلی Block in Head Item

  • شکستن از هم جدا بلوک در جزئیات Breaking Apart Block in for Detail

  • ایجاد سریع نتایج سطح سخت در ZBrush Quickly Creating Hard Surface Results in ZBrush

ایجاد لوازم جانبی High Poly Creating High Poly Accessories

  • مدل سازی سریع کیپ Quickly Modeling a Cape

  • افزودن جزئیات به کیپ Adding Details to the Cape

  • ایجاد مدل های متقارن برای سلاح ها Creating Symmetrical Models for Weapons

  • بررسی گزینه های جزئیات و افزودن رنگ های ساده Examining the Detail Choices and Adding Simple Colors

تست کلاه ایمنی در Dota 2 Testing the Helmet in Dota 2

  • آوردن مش های پلی اتیلن ما به 3ds Max Bringing our High-poly Mesh into 3ds Max

  • ایجاد مدل Low-poly Creating the Low-poly Model

  • وارد کردن به Dota 2 Importing into Dota 2

تکسچرینگ برای Dota 2 در Substance Painter Texturing for Dota 2 in Substance Painter

  • جداسازی کلاه ایمنی Isolating the Helmet

  • راه اندازی مواد Setting Up Materials

  • افزودن رنگ به مش Adding Color to the Mesh

  • اضافه کردن پالایش به بافت Adding Refinement to the Texture

  • وارد کردن بافت به Dota 2 Importing the Texture into Dota 2

  • جابجایی چندین قطعه Handling Multiple Parts

ارسال مجموعه Dota 2 Submitting the Dota 2 Set

  • ساده کردن مش Simplifying the Mesh

  • ایجاد صفحه بارگیری Creating the Loading Screen

  • ایجاد ریز عکسها Creating Thumbnails

  • اسکرین شات های نهایی Final Screenshots

  • ارسال مجموعه Submitting the Set

  • بعد چه اتفاقی می افتد What Happens Next

نمایش نظرات

آموزش شروع کار در کارگاه Dota 2
جزییات دوره
4h 34m
29
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
13
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Dan John Cox
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan John Cox Dan John Cox

دن جان کاکس به مدت 8 سال به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، مفهومی و شخصیت در صنعت بازی کار کرده است. وی در ظرفیت های مختلف در Pseudo Interactive ، Frozen North Productions ، Bedlam Games ، Ubisoft Toronto و Capybara Games کار کرده است. وی همچنین به مدت 8 سال در کالج سنکا در تورنتو بازی هنر را تدریس کرده و در آوردن بسیاری از هنرمندان جدید به نیروی کار نیز کمک کرده است. او در رویدادهایی مانند GamerCamp ، IGDA ، Creativa Mexico ، GameConnection Paris و GDC 2014 و 2015 صحبت کرده است.