آموزش ایجاد سریع دارایی های بازی سبک در ZBrush

Rapidly Creating Stylized Game Assets in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این آموزش، به این خواهیم پرداخت که چگونه می توانیم دارایی های دقیق بازی را بدون مفهوم و در یک بازه زمانی بسیار کوتاه ایجاد کنیم. ما همچنین به مراحل مورد نیاز برای ساخت سریع یک دارایی تقریباً به طور کامل در ZBrush نگاه خواهیم کرد. در ZBrush، ما شبح خود را ترسیم می کنیم و در حالی که هنوز به صورت سه بعدی است، شروع به طراحی سلاح خود می کنیم. سپس طرح را به یک مدل آماده‌تر برای تولید می‌شکنیم و یک خط لوله سریع و تکراری برای آزمایش فوراً مدل خود در بازی ایجاد می‌کنیم. پس از آن، دارایی خود را برای نهایی کردن آن به تفصیل بیان می کنیم. در پایان این آموزش، شما یک گردش کار جامد، انعطاف‌پذیر و تکراری خواهید داشت که به شما کمک می‌کند تا در کسری از زمانی که معمولاً طول می‌کشد، هنرهای عالی را انجام دهید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r7، xNormal، Marmoset Toolbag.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد سریع دارایی های بازی سبک در ZBrush Rapidly Creating Stylized Game Assets in ZBrush

  • تصمیم گیری در مورد سبک بصری ما Deciding Our Visual Style

  • مسدود کردن در اشکال اصلی ما Blocking in Our Main Shapes

  • طراحی مجسمه سازی Sculpting Design

  • پالایش طراحی ما Refining Our Design

  • اصلاح مدل ما Refining Our Model

  • تمیز کردن تیغه و تسمه Cleaning up Blade and Straps

  • آماده شدن موتور بازی Meshes Getting Meshes Game Engine Ready

  • پخت مش های ما Baking Our Meshes

  • افزودن جزئیات به پیچ و مهره ها Adding Detail to the Bolts

  • جزئیات تیغه Detailing the Blade

  • افزودن رنگ Adding Color

  • فرآیند پخت پالایش Refining Baking Process

  • کامپایل Bakes و Texturing Compiling Bakes and Texturing

نمایش نظرات

آموزش ایجاد سریع دارایی های بازی سبک در ZBrush
جزییات دوره
2h 15m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
22
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Dan John Cox
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan John Cox Dan John Cox

دن جان کاکس به مدت 8 سال به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، مفهومی و شخصیت در صنعت بازی کار کرده است. وی در ظرفیت های مختلف در Pseudo Interactive ، Frozen North Productions ، Bedlam Games ، Ubisoft Toronto و Capybara Games کار کرده است. وی همچنین به مدت 8 سال در کالج سنکا در تورنتو بازی هنر را تدریس کرده و در آوردن بسیاری از هنرمندان جدید به نیروی کار نیز کمک کرده است. او در رویدادهایی مانند GamerCamp ، IGDA ، Creativa Mexico ، GameConnection Paris و GDC 2014 و 2015 صحبت کرده است.