آموزش C#: الگوهای طراحی قسمت 1

C#: Design Patterns Part 1

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
الگوهای طراحی بخش مهمی از برنامه نویسی هستند. توسعه دهندگان به جای راه حل های برنامه نویسی برای هر مسئله از ابتدا می توانند این الگوها را پیاده سازی کنند که مشکلات رایج را حل می کند. در این دوره آموزشی، مدرس ریچارد گوفورث، هدف و استفاده موثر از الگوهای طراحی کلیدی در سی شارپ را توضیح می دهد. ریچارد با بحث در مورد اینکه چرا الگوهای طراحی معنی دارند، چیست و چگونه گروه بندی و دسته بندی می شوند، شروع می کند. او سپس یک نمای کلی از الگوهای طراحی Gang of Four خلقی، رفتاری و ساختاری و نحوه اعمال آنها در C# و .NET ارائه می دهد. در مرحله بعد، او به بررسی الگوهای Iterator، Factory Method و Adapter می پردازد و چالش های عملی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند در استفاده از این الگوها در کد خود تسلط پیدا کنید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • الگوهای طراحی شی گرا در سی شارپ Object-oriented design patterns in C#

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

  • بررسی شرایط Review of terms

  • استفاده از فایل های تمرین و نصب .NET SDK Using the exercise files and installing .NET SDK

1. تعریف الگوهای طراحی نرم افزار 1. Defining Software Design Patterns

  • برنامه نویسی شی گرا Object-oriented programming

  • چه چیزی OOP برای الگوهای طراحی نیست What isn't OOP for design patterns

  • C#، OOP، و الگوهای طراحی C#, OOP, and design patterns

  • الگوهای طراحی چیست؟ What are design patterns?

  • چرا به الگوهای طراحی نیاز دارید؟ Why do you need design patterns?

  • تاریخچه کوتاهی از الگوهای طراحی A short history of design patterns

  • دسته بندی الگوهای طراحی Categories of design patterns

  • چالش: طراحی الگوهای خارج از نرم افزار Challenge: Design patterns outside of software

  • راه حل: طراحی الگوهای خارج از نرم افزار Solution: Design patterns outside of software

2. با الگوهای طراحی شروع کنید 2. Get Started with Design Patterns

  • استفاده از الگوهای طراحی نرم افزار Using software design patterns

  • اشکالات الگوی طراحی نرم افزار Software design pattern drawbacks

  • مروری بر الگوهای ایجاد برای سی شارپ Overview of the creational patterns for C#

  • مروری بر الگوهای ساختاری برای سی شارپ Overview of the structural patterns for C#

  • مروری بر الگوهای رفتاری برای سی شارپ Overview of the behavioral patterns for C#

3. الگوی Iterator 3. The Iterator Pattern

  • تعریف الگوی تکرار کننده Iterator pattern definition

  • پیاده سازی تکرار کننده صریح در سی شارپ برای داده های تولید شده Explicit iterator implementation in C# for generated data

  • ترکیب تکرار کننده ها در سی شارپ با LINQ Combining iterators in C# with LINQ

  • چالش: تکرار کننده های همزمان Challenge: Simultaneous iterators

  • راه حل: تکرار کننده های همزمان Solution: Simultaneous iterators

4. الگوی روش کارخانه 4. The Factory Method Pattern

  • تعریف الگوی روش کارخانه Factory Method pattern definition

  • الگوی روش کارخانه برای انتخاب اجرای یک عمل به صورت پویا Factory Method pattern to choose the implementation of an action dynamically

  • الگوی طراحی روش کارخانه برای آزمایش واحد Factory Method design pattern for unit testing

  • چالش: روش کارخانه با تزریق وابستگی Challenge: Factory Method with dependency injection

  • راه حل: روش کارخانه با تزریق وابستگی Solution: Factory Method with dependency injection

5. الگوی آداپتور 5. The Adapter Pattern

  • تعریف الگوی آداپتور Adapter pattern definition

  • آداپتور در سی شارپ: FileStream را به ILogger تطبیق دهید Adapter in C#: Adapt FileStream to ILogger

  • الگوی آداپتور برای نگاشت ViewModel Adapter pattern for ViewModel mapping

  • چالش: آداپتور کلاس در مقابل آداپتور شی Challenge: Class adapter vs. object adapter

  • راه حل: آداپتور کلاس در مقابل آداپتور شی Solution: Class adapter vs. object adapter

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش C#: الگوهای طراحی قسمت 1
جزییات دوره
2h 8m
34
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Richard Goforth Richard Goforth

معمار و مشاور نرم افزار

ریچارد گوفورث یک معمار و مشاور نرم‌افزار است، عمدتاً در فضای مایکروسافت.

او در توسعه C# با Xamarin، Windows Presentation Foundation و ASP.NET تجربه دارد و همچنین برخی از برنامه‌های کاربردی کوچک را با جاوا توسعه داده است. و جاوا اسکریپت.

ریچارد که معمار راه حل در CEI است، از ارائه راه حل های کارآمد محکم و تمیز و قابل نگهداری با تمرکز بر کل چرخه عمر توسعه نرم افزار لذت می برد. حل مسئله برای راه حل های بهینه در طراحی نرم افزار او را هنگام نوشتن کد یا دوره ها هدایت می کند.