آموزش ایجاد اثرات باران و رعد و برق در موتور غیرواقعی

Creating Rain and Lightning Effects in Unreal Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش موتور Unreal ، ما می آموزیم که چگونه جلوه های باران را در Unreal Engine 4 ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Maya 2014، Photoshop CS5.5، Mudbox 2014، Unreal Engine 4، Glueit Sprite Sheet Maker. در این آموزش موتور Unreal ما یاد خواهیم گرفت که چگونه جلوه های باران را در Unreal Engine 4 ایجاد کنیم. این کار را با ایجاد قطره های باران و ویرایش عملکرد آنها انجام خواهیم داد. علاوه بر این ، ما بافت ورق متحرک متحرک ، متغیرهای برخورد آب ، رعد و برق و ابرهای طوفانی را ایجاد خواهیم کرد. با پایان این آموزش Unreal Engine ، شما می توانید جلوه های جوی پویا را به بازی های خود اضافه کنید و بازیکنان را عمیقا در بازی های خود غرق کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Maya 2014، Photoshop CS5.5، Mudbox 2014، Unreal Engine 4، Glueit Sprite Sheet Maker.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد اثرات باران و رعد و برق در موتور غیرواقعی Creating Rain and Lightning Effects in Unreal Engine

  • ایجاد یک سیستم آب و هوا و بافت باران Creating a Weather System and Rain Textures

  • ایجاد نقشه مکعب برای مواد ساطع کننده باران Creating Cube Map for Rain Emitter Material

  • ساخت بافت باران پویا با استفاده از ZBrush Building Dynamic Rain Textures Using ZBrush

  • اتمام مواد باران Finishing Our Rain Material

  • ایجاد ساطع کننده باران Creating Our Rain Emitter

  • اتمام ساطع کننده باران Finishing Our Rain Emitter

  • ایجاد باران پویا که پخش کننده را دنبال می کند Making Rain Dynamic That Follows the Player

  • ایجاد صفحات باران Creating Sheets of Rain

  • ساخت یک ماده ساطع کننده برای پرتو رعد و برق Building an Emitter Material for Beam Lightning

  • تبدیل امیتر پرتو به روشنایی Converting Beam Emitter to Lighting

  • نهایی کردن رعد و برق Finalizing Lightning Emitter

  • ایجاد ابرهای طوفانی با استفاده از Mudbox Creating Storm Clouds Using Mudbox

  • استفاده از هندسه برای ایجاد پاشش قطره باران Using Geometry to Create Rain Drop Splashes

  • ایجاد ساطع کننده برخورد Creating Collision Emitters

  • استفاده از Glueit برای ایجاد بافت های Ripple Using Glueit to Create Ripple Textures

  • ایجاد مواد Ripple Creating Ripple Material

  • افزودن عناصر برای رعد و برق و پیچیدن صحنه Adding Elements for Lightning and Wrapping up the Scene

نمایش نظرات

آموزش ایجاد اثرات باران و رعد و برق در موتور غیرواقعی
جزییات دوره
2h 29m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Sean Spitzer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sean Spitzer Sean Spitzer

Sean 18 سال است که در صنعت بازی ها فعالیت می کند و هم در کنسول و هم در بازی های اجتماعی بازی می کند. او سابقه گسترده ای در زمینه آموزش هنر بازی و موضوعات مرتبط با طراحی در آکادمی دانشگاه هنر و موسسه هنر کالیفرنیا دارد. او دارای لیسانس هنری از SJSU و MFA در هنرهای زیبا و انیمیشن از موسسه هنر کالیفرنیا ، سانفرانسیسکو است. وی در طول مدت حضور در صنعت بازی در داخل و کنار شرکت هایی مانند Sony Entertainment ، Interplay ، Infogames ، Zynga ، Shiny Entertainment ، iWin و Gazillion کار کرده است. اعتبار و تجربه او شامل عناوینی مانند Run Like Hell ، Enter the Matrix ، Tribal Rivals ، Yo-ville ، Family Feud و Wheel of Fortune و همچنین عناوین دیگر است. در طول 8 سال گذشته او در صنعت صنعت بازی های اجتماعی متمرکز شده است و یک پایگاه دانش عمیق از روش های مختلف هنری و خطوط لوله ایجاد کرده است. تجربه شان شامل تولید تلویزیون و توسعه محتوای انیمیشن است. او با استودیوی نامزد اسکار ، استودیوی Bold در تلویزیون تعاملی و پروژه های تلویزیونی انیمیشن کودکان در اروپا کار کرده است.