آموزش خط لوله بافت دارایی بازی

Game Asset Texture Pipeline

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: صنعت بازی به سرعت حرکت می کند! فناوری موجود در بازی های مدرن ، هنرمندان را ملزم می کند که مدام به روز باشند. در این دوره ، شما جریان کار جاد روی را برای گرفتن دارایی از 3ds Max به Substance Painter و وارد کردن آن به موتور بازی Unreal خواهید آموخت.

جاد روی هنرمند ارشد محیط زیست مسیر خط لوله را برای ایجاد یک مدل سه بعدی از هر دارایی بازی بررسی می کند: شخصیت ها ، اسلحه ها ، وسایل نقلیه ، وسایل نقلیه و غیره. این کار در 3ds Max شروع می شود: مدل سازی با پلی پلی بالا و کم پلی ، باز شدن UV و کمی از نورپردازی در داخل Substance Painter ، نقشه هایی را از دارایی های پر پلی تهیه می کنید و رنگ آنها را رنگ می کنید. بافت های تمام شده از Painter به Unreal Engine 4 از Epic Games وارد می شوند. در Unreal ، شما مش مش را وارد می کنید ، مواد رندر فیزیکی ایجاد می کنید و آنها را در یک ساختار پوشه مناسب قرار می دهید.
موضوعات شامل:
  • جمع آوری منابع
  • مدل سازی با پلی بالا
  • مدل کم پلی
  • استفاده از یک نقشه سبک بر روی مش
  • صادرات مدلها
  • تنظیم ساختار پروژه غیرواقعی
  • پارامترهای پخت در ماده نقاش
  • افزودن نقشه های تنظیم شده
  • نقاشی در نقاش مواد
  • صادر کردن پرونده های نقاش
  • استفاده از بافت در غیرواقعی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • پیش نیازهای دوره Course prerequisites

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. منابع را جمع آوری کرده و پروژه Rocket Prop خود را Kickstart کنید 1. Collect References and Kickstart Your Rocket Prop Project

  • روش های جمع آوری منابع Methods of collecting references

  • پرونده پروژه 3ds Max را تنظیم کنید Set up the 3ds Max project file

  • فرایند مدل سازی با کیفیت بالا را شروع کنید Begin the high-poly modeling process

  • تکنیک ها و ترفندهای مدل سازی بالا پلی High-poly modeling techniques and tricks

  • جزئیات با کیفیت بالا راکت را اعمال کنید Apply high-poly details to the rocket

  • فرایند مدل سازی کم پلی را شروع کنید Begin the low-poly modeling process

  • قطعات موشک کم پلی را از هم باز کنید Unwrap low-poly rocket pieces

  • از یک چراغ نقشه به مش آماده بازی استفاده کنید Apply a lightmap to the game-ready mesh

  • صادر کردن مدل کم پلی برای غیرواقعی و ایجاد یک برخورد ساده Export low-poly model for Unreal and create a simple collision

  • صادرات برای پخت منفجر شده در Substance Painter Export for exploded baking in Substance Painter

2. ساختار پروژه غیرواقعی را تنظیم کنید 2. Set Up the Unreal Project Structure

  • آماده سازی سطح غیرواقعی برای موشک پروانه Prep the Unreal level for rocket prop

  • مش استاتیک را به غیر واقعی وارد کنید Import static mesh into Unreal

۳- از Substance Painter برای بافت Rocket استفاده کنید 3. Use Substance Painter for Rocket Texture

  • پروژه خود را در Substance Painter تنظیم کنید Set up your project in Substance Painter

  • پارامترهای پخت را تنظیم کنید Set up baking parameters

  • نقشه های تنظیم شده را اضافه کنید و یک فایل رنگ جدید را شروع کنید Add adjusted maps and start a new Paint file

  • ابزارهای نقاب کننده مواد را بررسی کنید Review Substance Painter masking tools

  • شروع به نقاشی در Substance Painter کنید Begin painting within Substance Painter

  • بافت ها را با مواد و مواد هوشمند بکار ببرید Apply textures with materials and smart materials

  • طرح های استنسیل شده راکتی خود را اعمال کنید Apply stenciled designs to your rocket

  • صادرات از Substance Painter به موتور غیرواقعی Export from Substance Painter to Unreal Engine

4. اعمال بافت ها و ایجاد مواد در غیرواقعی 4. Apply Textures and Create Material in Unreal

  • نقشه ها را وارد کنید و مواد غیرواقعی ایجاد کنید Import maps and create Unreal materials

  • موقعیت یابی نهایی در غیرواقعی است و در قسمت پیش فرض بررسی کنید Final positioning within Unreal and check in the prop

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش خط لوله بافت دارایی بازی
جزییات دوره
1h 34m
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
33,241
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Judd Roy
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Judd Roy Judd Roy

جود روی از سال 2007 یک هنرمند در صنعت بازی بوده است. جود نقش های هنری متعددی داشته است ، از جمله هنرپیشه ، زمین و سازنده جهان و هنرمند ارشد محیط زیست. وی که در تعدادی از شرکت ها کار کرده است ، با خطوط لوله تولید مختلفی را تجربه کرده و تعداد انگشت شماری از عناوین حمل و لغو شده را در زیر کمربند خود دارد. جود دوره های هنر بازی را در اوقات فراغت خود تدریس می کند و مربیان آرزو می کنند که هنرمندان در صورت امکان او در سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده خدمت کرد و از دانشکده هنر کالیفرنیا — سن دیگو فارغ التحصیل شد. علاقه های وی به خانواده ، بازی ها و هنر دیجیتال است.