آموزش ZBrush: چاپ سه بعدی

ZBrush: 3D Printing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: برنامه های خود را برای چاپ سه بعدی با ZBrush ، برنامه محبوب برای مدل سازی سه بعدی و مجسمه سازی دیجیتال ، آماده کنید. بیاموزید که چگونه مدل های خود را با واحدهای دنیای واقعی اندازه گیری کنید ، بنابراین همه چیز در اندازه مناسب چاپ می شود. با خالی کردن مدل های خود در هزینه های مواد صرفه جویی کنید. و مطمئن شوید که رنگهای شما درست چاپ شده اند. نویسنده / هنرمند / علاقه مند به 3D ، رایان کیتلسون همچنین نکات و ترفندهای پیشرفته ای را برای گرفتن بهترین نتیجه از چاپگر خاص خود به اشتراک می گذارد.

این دوره توسط رایان کیتلسون ایجاد شده است. ما مفتخریم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
موضوعات شامل:
  • ترکیب چندین شی
  • اندازه گیری یک شی با واحدهای دنیای واقعی
  • اصلاح قسمتهایی که خیلی نازک هستند
  • برش مدلها به قطعات کوچکتر
  • توخالی ساختن مدلها
  • کار با چاپهای سه بعدی رنگی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • آنچه باید قبل از تماشا بدانید What you should know before watching

1. تهیه مدل برای چاپ سه بعدی 1. Preparing Models for 3D Printing

  • تصمیم گیری در مورد چاپ های سه بعدی توخالی یا جامد Deciding on hollow or solid 3D prints

  • کاهش تعداد چند ضلعی با استاد Decimation Reducing polygon count with Decimation Master

  • مدیریت چند گروه و SubTools Managing Polygroups and SubTools

2. کار با مقیاس و مسافت 2. Working with Scale and Distance

  • اندازه گیری مسافت در ZBrush Measuring distances in ZBrush

  • اندازه یک شی Sizing an object

  • مقابله با جبران مقیاس Dealing with scale offset

  • اندازه گیری حداقل ضخامت ها Measuring minimum thicknesses

  • قطعاتی که خیلی نازک هستند را برطرف کنید Fixing parts that are too thin

  • برش مدل ها به قطعات کوچکتر Cutting models into smaller pieces

  • با استفاده از صادر کننده چاپ 3D Using the 3D Print Exporter

3. ساخت مدل های توخالی با حلقه های پانلی 3. Making Hollow Models with Panel Loops

  • برش سوراخ در مدل Cutting a hole in the model

  • ایجاد ضخامت دیواره با حلقه های پانلی Creating wall thickness with Panel Loops

  • رفع مشکلات با حلقه های پانل Fixing problems with Panel Loops

  • حداکثر رساندن جزئیات چند ضلعی Maximizing polygonal detail

4- یک مدل با پوسته پوسته پوسته شدن Dynamesh Shelling 4. Hollowing out a Model with Dynamesh Shelling

  • استفاده از دینامش برای گلوله باران Using Dynamesh for shelling

  • ساختن یک شیء تفریق Making a subtraction object

  • مدل های توخالی با ایجاد شل Hollowing models with Create Shell

5. کار با چاپ رنگی 3D 5. Working with Color 3D Printing

  • تهیه مدل برای طرح UV Preparing the model for UV layout

  • تخمگذار UV با UVmaster Laying out UVs with UVmaster

  • صادرات برای چاپ سه بعدی رنگی Exporting for color 3D printing

نتیجه Conclusion

  • از اینجا به کجا بروم Where to go from here

نمایش نظرات

آموزش ZBrush: چاپ سه بعدی
جزییات دوره
1h 14m
24
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
30,904
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ryan Kittleson Ryan Kittleson

رایان کیتلسون یک هنرمند CG است که مدل سازی سه بعدی، مجسمه سازی و چاپ را با 3ds Max و ZBrush آموزش می دهد.

رایان از زمانی که هنر را با هم ترکیب کرده بود، دوست داشت. یک کودک خردسال با VIC-20 و لذت بردن از تصاویر غنی بصری توسط هنرمندانی مانند دالی و اسچر. او در نوجوانی به خود فتوشاپ و سپس 3ds Max را در اوایل 20 سالگی آموخت. او برای مدتی به عنوان یک هنرمند بازی در رالی، کارولینای شمالی کار کرد و سپس به مدرسه بازگشت و مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در رشته تصویرسازی از دانشگاه کارولینای شرقی به پایان رساند، و در تمام این مدت هنر گرافیک دیجیتال را با پروژه‌های شخصی و آزاد تمرین می‌کرد. او سپس به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کرد و در آنجا به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل به تدریس مدلینگ شخصیت پرداخت. رایان در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کند و در آنجا به عنوان یک هنرمند مستقل CG کار می کند.