لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مدل سازی برای تجسم محصول در CINEMA 4D
Modeling for Product Visualization in CINEMA 4D
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش CINEMA 4D، ما استفاده از CINEMA 4D برای ساخت محصولاتی برای تجسم را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5. در این آموزش CINEMA 4D، ما استفاده از CINEMA 4D را برای ساخت محصولات برای تجسم بررسی خواهیم کرد. از تلفنهای همراه، کتابهای نت، کنترلهای از راه دور یا اجاقهای توستر، میتوان از تجسم محصول برای مشاهده سهبعدی طرحهای محصول خاص قبل از تولید استفاده کرد. همچنین ممکن است محصولات در CG برای کمک به ساخت آگهیهای بازرگانی یا سایر مواد بازاریابی ایجاد شوند. CINEMA 4D یک مجموعه ابزار خوب برای شروع ایجاد این نوع مدل ها و سپس ارائه تصاویر نهایی خوب دارد. در این دوره، به برخی از ابزارهایی که میتوانیم برای مدلسازی محصولات استفاده کنیم، با استفاده از یک پخشکننده mp3 به عنوان مثال نگاه خواهیم کرد. ما اسپلاین ها را به روش های خلاقانه ای ترکیب می کنیم تا برخی از قطعات اصلی دستگاه را بسازیم. ما از چندین ابزار مدلسازی چند ضلعی برای اضافه کردن کانکتورها و دکمهها استفاده خواهیم کرد و از تغییر شکلدهندهها و ژنراتورها برای دستکاری و ایجاد هندسه اضافی استفاده خواهیم کرد. پس از اتمام این آموزش، می توانید از ابزارهای مدل سازی در CINEMA 4D برای ساخت مدل محصول سفارشی خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مدل سازی برای تجسم محصول در CINEMA 4D
Modeling for Product Visualization in CINEMA 4D
ایجاد Spline Frame Work برای بالای دستگاه
Creating a Spline Frame Work for the Top of the Device
ایجاد هندسه از Splines موجود
Creating Geometry from the Existing Splines
استفاده از آرایه برای افزودن جزئیات به دکمه ها
Using an Array to Add Detail to the Buttons
ساخت لبه فلزی و پشت دستگاه
Building the Metal Rim and Back of the Device
افزودن کانکتورها با استفاده از ابزارهای Polygon
Adding Connectors Using Polygon Tools
افزودن سوئیچ لغزنده به دستگاه
Adding a Slider Switch to the Device
مدل سازی سیم های هدفون با Splines
Modeling the Headphone Cords with Splines
ساخت جوانه های گوش هدفون
Building the Headphone Ear Buds
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.
نمایش نظرات