آموزش C #: الگوهای طراحی قسمت 2

C#: Design Patterns Part 2

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: الگوهای طراحی در C # می تواند در وقت شما صرفه جویی کند ، زیرا مجبور نیستید کدی را که قبلاً اثبات شده دوباره ایجاد کنید. در این دوره ، مربی Richard Goforth توضیح می دهد که الگوهای طراحی چیست و چگونه می توانید پنج الگو C # را مشاهده و پیاده سازی کنید: Observer ، Builder ، Command ، Proxy و Chain of Responsibility. برای هر الگو ، ریچارد تعریفی ارائه می دهد ، حداقل یک نمونه از نحوه پیاده سازی یا استفاده از آن ، توضیحات دیگری که ممکن است لازم داشته باشید و یک چالش عملی. وی در پایان با برخی از پیشنهادات در مورد اینکه کجا می توانید تحصیلات خود را در طراحی برنامه C # با الگوها ادامه دهید ، ادامه داد

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • الگوهای طراحی شی گرا در C # ، قسمت 2 Object-oriented design patterns in C#, part 2

  • با استفاده از پرونده های تمرینی و نصب NET SDK Using the exercise files and installing .NET SDK

1. ناظر 1. Observer

  • تعریف الگوی ناظر Observer pattern definition

  • پیاده سازی رویداد ساده نماینده ناظر در C # Simple event delegate observer implementation in C#

  • با استفاده از INotifyPropertyChanged برای مشاهده تغییرات مدل در C # Using INotifyPropertyChanged to observe model changes in C#

  • چالش: تماس مستقیم را با الگوی Observer جایگزین کنید Challenge: Replace a direct call with the Observer pattern

  • راه حل: تماس مستقیم را با الگوی Observer جایگزین کنید Solution: Replace a direct call with the Observer pattern

2. سازنده 2. Builder

  • تعریف الگوی سازنده Builder pattern definition

  • اجرای ساده سازنده در C # Simple builder implementation in C#

  • کاوش الگوی ApplicationBuilder که در برنامه MVC شرکت استفاده می شود Explore the ApplicationBuilder pattern being used in an enterprise MVC application

  • الگوی Builder را در برنامه MVC پیاده سازی کنید Implement the Builder pattern in an MVC application

  • چالش: سفارش ساز روان Challenge: Fluent order builder

  • راه حل: سفارش ساز روان Solution: Fluent order builder

3. فرماندهی کنید 3. Command

  • تعریف الگوی فرمان Command pattern definition

  • اجرای الگوی دستور ساده در C # Simple Command pattern implementation in C#

  • دستور بروزرسانی داده را در برنامه C # MVC پیاده سازی کنید Implement a data update command in a C# MVC application

  • چالش: با الگوی Command واگرد کنید Challenge: Undo with the Command pattern

  • راه حل: با الگوی Command واگرد کنید Solution: Undo with the Command pattern

4. پروکسی 4. Proxy

  • تعریف الگوی پروکسی Proxy pattern definition

  • دسترسی ساده پرونده پروکسی در C # Simple proxy file access in C#

  • ذخیره پراکسی سرویس داده با MVC در C # Caching data service proxy with MVC in C#

  • چالش: نما پروکسی Challenge: Proxy Facade

  • راه حل: نمای پروکسی Solution: Proxy Facade

5. زنجیره مسئولیت 5. Chain of Responsibility

  • تعریف الگوی زنجیره مسئولیت Chain of Responsibility pattern definition

  • مدیریت زنجیره ساده مسئولیت پذیری در C # Simple Chain of Responsibility exception handling in C#

  • خط لوله درخواست ASP.NET Core به عنوان یک زنجیره مسئولیت ASP.NET Core request pipeline as a Chain of Responsibility

  • یک فیلتر به زنجیره مسئولیت اصلی ASP.NET اضافه کنید Add a filter to the ASP.NET core Chain of Responsibility

  • چالش: لیست مواد غذایی زنجیره ای از مسئولیت Challenge: Chain of Responsibility grocery list

  • راه حل: لیست مواد غذایی زنجیره ای از مسئولیت Solution: Chain of Responsibility grocery list

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش C #: الگوهای طراحی قسمت 2
جزییات دوره
2h 4m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
38
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Richard Goforth Richard Goforth

معمار و مشاور نرم افزار

ریچارد گوفورث یک معمار و مشاور نرم‌افزار است، عمدتاً در فضای مایکروسافت.

او در توسعه C# با Xamarin، Windows Presentation Foundation و ASP.NET تجربه دارد و همچنین برخی از برنامه‌های کاربردی کوچک را با جاوا توسعه داده است. و جاوا اسکریپت.

ریچارد که معمار راه حل در CEI است، از ارائه راه حل های کارآمد محکم و تمیز و قابل نگهداری با تمرکز بر کل چرخه عمر توسعه نرم افزار لذت می برد. حل مسئله برای راه حل های بهینه در طراحی نرم افزار او را هنگام نوشتن کد یا دوره ها هدایت می کند.