لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش شروع سریع مدلسازی در مایا: جلد 5
Quick Start to Modeling in Maya: Volume 5
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در جلد پایانی کتاب شروع سریع به مدلسازی در مایا، ما بر اساس مفاهیمی که در تمام جلدهای قبلی پوشش داده شدهاند، استفاده خواهیم کرد. نرمافزار مورد نیاز: Maya 2014. در جلد آخر کتاب Start Quick to Modeling در Maya، ما بر اساس مفاهیمی که در تمام جلدهای قبلی پوشش داده شدهاند، استفاده خواهیم کرد. ما قطعات و قطعات کوچک با سطح سخت ساختهایم، اما در این جلد، یک شخصیت کامل را خواهیم ساخت. ما از چیزهایی که تا اینجا یاد گرفتهایم استفاده میکنیم تا قسمتهای مختلف شخصیت را مسدود کنیم و مطمئن شویم که همه آنها به خوبی با هم هماهنگ میشوند. ما در مورد موضوعات خاص شخصیت مانند توپولوژی آماده انیمیشن بحث خواهیم کرد. ما از تصاویر مرجع در صحنه های خود استفاده خواهیم کرد و در مورد ساخت اشکال ارگانیک، علاوه بر قطعات سطح سخت صحبت خواهیم کرد. ما مدل سازی کارآمد را تنها با ایجاد جزئیات ضروری و سپس بازتاب آن ها یاد خواهیم گرفت. این پروژه نسبت به جلدهای قبلی فرآیند طولانیتری خواهد داشت، اما ابزارها و گردش کاری که استفاده میکنید به شما این امکان را میدهد که فوراً کاراکترهای خود را ایجاد کنید. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که به ترتیب برگزار شوند، بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که قبل از ادامه با این بخش، از چهار جلد اول شروع کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
شروع سریع مدلسازی در مایا: جلد 5
Quick Start to Modeling in Maya: Volume 5
تنظیم تصاویر مرجع
Setting up Reference Images
مدل سازی نیم تنه
Modeling the Torso
جزئیات نیم تنه
Detailing the Torso
اضافه کردن شکم
Adding the Abdomen
مدل سازی پاها
Modeling the Legs
جزئیات پاها
Detailing the Legs
اضافه کردن لگن
Adding the Pelvis
ساخت سگک کمربند
Building the Belt Buckle
مدل سازی توگا کوتاه
Modeling the Short Toga
ساختن بازو
Building the Upper Arm
مدل سازی دستکش
Modeling the Gauntlet
در حال اتمام دستکش
Finishing the Gauntlet
مدل سازی دست
Modeling the Hand
ساختن پاها
Building the Feet
مدل سازی زره شانه
Modeling the Shoulder Armor
مسدود کردن در هندسه سر
Blocking in the Head Geometry
مدل سازی دهان
Modeling the Mouth
اضافه کردن حفره های خشن چشم
Adding Rough Eye Sockets
پالایش چشم و حدقه
Refining the Eyes and Sockets
مدل سازی گوش ها
Modeling the Ears
اضافه کردن بینی و شاخ
Adding the Nose and Horn
پاکسازی صحنه و تعیین تکلیف
Scene Cleanup and Assignment
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.
نمایش نظرات