آموزش مجسمه سازی پای انسان در ZBrush

Sculpting Human Legs in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش از مجموعه مجسمه سازی آناتومی ، ما عمیق به ساختار ساق پا و عضلات می پردازیم ، موضوعات پیشرفته ای مانند ساق پا و داخل ساق پا را پوشش می دهیم و همچنین برای ساده سازی رویکرد ما در مجسمه سازی قسمت های پشت مانند ... در این آموزش از مجموعه مجسمه سازی آناتومی ، ما عمیق به ساختار پا و عضلات می پردازیم ، موضوعات پیشرفته ای مانند ساق پا و داخل ساق پا را پوشش می دهیم و همچنین برای ساده سازی رویکرد ما در مجسمه سازی نواحی پشتی مانند گاستروکنمیوس و کف پا تلاش می کنیم. در پایان این آموزش شما باید درک بهتری از ساختار عضلات پا داشته باشید و برای بسیاری از پروژه های قابل تصور آماده ساختن پاهای انسان باشید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی پای انسان در ZBrush Sculpting Human Legs in ZBrush

  • عضلات ساق پا Muscles of the Upper Leg

  • عضلات ساق پا Muscles of the Lower Leg

  • ایجاد پا در ZBrush Creating Our Leg in ZBrush

  • تنظیم تناسبات پای ما Adjusting the Proportions of Our Leg

  • مجسمه سازی ساق پا Sculpting the Upper Leg

  • مجسمه سازی ساق پا Sculpting the Lower Leg

  • تصفیه مجسمه ما Refining Our Sculpt

  • ایجاد نمودار تشریحی Creating Our Anatomical Diagram

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی پای انسان در ZBrush
جزییات دوره
1h 35m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Lee Magalhaes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Magalhaes Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.