آموزش Skillshare Live: نقاشی بافت های طبیعی با آبرنگ

Skillshare Live: Painting Natural Textures With Watercolor

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

یاد بگیرید که با رنگ آمیزی بافت ها و الگوهای دقیق به روشی انتزاعی، دنیای طبیعی را در نوری جدید ببینید.

بسیاری از هنرمندان بر روی نقاشی دنیای طبیعی به روشی بسیار واقع گرایانه تمرکز می کنند - در واقع، این دقیقاً همان کاری است که روزالی هایزلت، هنرمند آبرنگ، در بیشتر کارهای حرفه ای خود انجام می دهد! اما، در اوقات فراغت خود، از نقاشی بافت ها و الگوهایی که در اطراف ما هستند به شیوه ای آزادتر و انتزاعی لذت می برد. و در این کلاس یک ساعته - ضبط شده با استفاده از Zoom و مشارکت انجمن Skillshare - او دقیقاً نحوه انجام این کار را با شما آشنا خواهد کرد.

ابتدا رول دوربین روزالی را ورق می‌زنید تا دقیقاً یاد بگیرید که چگونه روی طبیعت زوم می‌کند تا الگوهای جالبی برای نقاشی پیدا کند. سپس، گام به گام در کنار او قرار می گیرید، زیرا او عکس الهام خود را به یک قطعه تمام شده تبدیل می کند، برخی از ترفندهای او را برای افزودن سریع جزئیات زیادی یاد می گیرد و به نظر می رسد که ساعت ها برای یک نقاشی وقت گذاشته اید. در پایان، یک اثر هنری زیبا و قدردانی جدیدی از مکان‌های بعید که می‌توانید الهام‌بخش هنری پیدا کنید، خواهید داشت.

این کلاس برای افراد در هر سطحی عالی است تا در برخی از تمرینات آبرنگ شرکت کنند، چند تکنیک جدید بیاموزند و نگاه دقیق‌تری برای مشاهده دنیای اطراف خود داشته باشند. در طول مسیر، دانش‌آموزانی که در کلاس زنده شرکت کردند، می‌توانستند سؤالاتی بپرسند، بنابراین شما همچنین بینش عمیق‌تری نسبت به تمرین خلاقانه روزالی خواهید داشت (و حتی نگاهی ویژه به برخی از کتاب‌های طراحی او).

_________________________

در حالی که در طول جلسه نتوانستیم به همه سؤالات پاسخ دهیم، مایلیم از شما بشنویم—لطفاً از صفحه بحث کلاس برای به اشتراک گذاشتن سؤالات و بازخورد خود استفاده کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • امتیاز: نگاهی به کتاب‌های طراحی روزالی Bonus: Peek in Rosalie’s Sketchbooks

  • اضافه کردن بافت های کوچک Adding Tiny Textures

  • طراحی طرح شما Sketching Your Design

  • افزودن جزئیات Adding Details

  • رنگ آمیزی بلوک های رنگی Painting Blocks of Color

  • رنگ آمیزی بلوک های رنگی Painting Blocks of Color

  • معرفی Introduction

  • پایان کار Finishing Touches

  • افزودن بافت های کوچک Adding Tiny Textures

  • امتیاز: نگاهی به کتاب‌های طراحی روزالی Bonus: Peek in Rosalie’s Sketchbooks

  • رنگ ها و مواد Colors & Materials

  • پایان کار Finishing Touches

  • افزودن جزئیات Adding Details

  • افکار نهایی Final Thoughts

  • رنگ ها و مواد Colors & Materials

  • افکار نهایی Final Thoughts

  • یافتن هنر انتزاعی در طبیعت Finding Abstract Art in Nature

  • طراحی طرح شما Sketching Your Design

  • مقدمه Introduction

  • یافتن هنر انتزاعی در طبیعت Finding Abstract Art in Nature

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Skillshare Live: نقاشی بافت های طبیعی با آبرنگ
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
58m
10
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
20 شهریور 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
3,400
4 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rosalie Haizlett Rosalie Haizlett

تصویرگر طبیعت | معلم برتر

سلام! من روزالی هستم من یک هنرمند، نویسنده و تصویرگر هستم که در خلق تصاویری با دست گیرا که دنیای طبیعی را تجلیل می کنند، تخصص دارم. من همچنین یک معلم برتر Skillshare هستم، با 5 کلاس که به شما کمک می کند با طبیعت و خلاقیت خود به روشی عمیق تر ارتباط برقرار کنید.

و اخبار بزرگ! من فقط اولین کتابم را نوشتم و تصویرسازی کردم! برای اطلاعات بیشتر قسمت زیر را مطالعه کنید. :)

من از تصویرسازی برای ارج نهادن به مکان‌ها و موجوداتی استفاده می‌کنم که اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرند. هدف من یادآوری پیچیدگی‌های شگفت‌انگیز سیاره ما به بینندگان است. امیدوارم که پس از دیدن کار من، مردم در ماجراجویی بعدی خود در جنگل چند دقیقه دیگر را صرف جستجوی کف جنگل برای یافتن گنجینه های کوچک می کنند.

یکی دیگر از علاقه من ایجاد تصاویری است که اطلاعات آموزشی و علمی را به گونه ای تجزیه می کند که برای مخاطبان وسیع تری جذاب باشد. من می خواهم یادگیری را برای کار در دسترس قرار دهم. به سوی درک جمعی عمیق تر از نحوه عملکرد زمین. تا کنون، من با مشتریانی مانند موسسه اسمیتسونیان، انجمن ملی آدوبون، و خدمات پارک های ملی کار کرده ام.

من هر چند ماه یکبار به مکان جدیدی سفر می کنم تا در محل کار ایجاد کنم. برخی از مکان های مورد علاقه من برای ایجاد پارک ملی Great Smoky Mountains، یک جزیره Audubon در سواحل مین، و صحرای Wadi Rum در کشور اردن بوده است. می توانید تمام ماجراهای هنری من را در

من بررسی کنید.

من هم نویسنده هستم! کتاب کاملاً جدید من، اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است.

من همچنین یک مربی هستم. تاکنون، از تدریس طراحی میدانی، کارگاه‌های مشاهده در فضای باز تصویرسازی آبرنگ در مدارس و پارک‌ها در سراسر ایالات متحده لذت برده‌ام. من همچنین این افتخار را داشته ام که به بیش از 40000 دانش آموز آموزش دهم تا از خلاقیت آنها در Skillshare به عنوان معلم برتر بهره ببرند. من نمی توانم صبر کنم تا با شما نقاشی کنم!

من دوست دارم از شما بشنوم. با من در ارتباط باشید:

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.