آموزش هندی (الفبا) Varnmala (Svar & Vyanjan)

Hindi (Alphabets) Varnmala (Svar & Vyanjan)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

سلام و به این کلاس اشتراک مهارت خوش آمدید. این دوره در درجه اول برای مبتدیانی است که سعی می کنند پایه زبان هندی را بیاموزند.   این دوره برای کمک به مادران همراه با بچه های مدرسه است که در تلاش برای یادگیری هندی هستند، نوجوانان یا بزرگسالانی که می خواهند اصول اولیه را یاد بگیرند یا تجدید نظر کنند.

در اینجا نحوه تلفظ هر حرف و نحوه نوشتن هر Svar و Vyanjan را با جزئیات خواهید دید.  

به عنوان یک غیرهندی زبان در خانه، نه تنها یادگیری آن، بلکه آموزش هندی به دخترم (که در اکثر مدارس هندی نه تنها در هند بلکه در سراسر جهان اجباری است) نیز دشوار شد. بنابراین من دوره‌ای ایجاد کردم تا چیزها را به صورت بصری برای او تجزیه کنم تا به او کمک کنم الفبای (varnmala) هر دو Svar و Vyanjan و نحوه نوشتن آنها را بفهمد.

شامل این پروژه عبارتند از:

1. ارجاع فایل‌های PDF که می‌توانید مستقیماً دانلود کنید، این است که به شما یک مرجع بصری می‌دهد تا حتی پس از اتمام این کلاس شما را راهنمایی کند.  

2. به عنوان یک امتیاز، دو کاربرگ جداگانه برای Svar و Vyanjan (حروف صدادار و صامت های حروف الفبا) وجود دارد. اگر چاپگر ندارید، می‌توان آن‌ها را به هر برنامه یادداشت‌برداری دیجیتالی وارد کرد (البته برای صرفه‌جویی در کاغذ).  

برای پروژه Class (که در کلاس توضیح می دهم و به شما نشان می دهم): حروف را در Varnmala هندی پیدا کنید که به نحوه املای نام شما نزدیک تر است. الفبای اصلی را در یک کاغذ بزرگ بنویسید (یا از برنامه طراحی دیجیتال استفاده کنید) تا یک اثر هنری با آن اسکریپت ایجاد کنید. آخرین اثر هنری اسکریپت خود را پست کنید و در بخش پروژه هر قدر که دوست دارید خلاق باشید. من از procreate برای ایجاد پروژه خود استفاده می‌کنم و می‌توانید از هر برنامه‌ای استفاده کنید.

امیدواریم این دوره به شما در شروع سفر خود برای درک پایه و اساس زبان هندی به عنوان زبان دوم کمک کند. بیایید با دوره شروع کنیم!

شامل این پروژه عبارتند از:

1. فایل‌های PDF مرجع برای هندی Swar و Vyanjan (حرف‌های حروف صدادار و صامت‌ها) 

2. کاربرگ های تمرین (PDF) برای Svar و Vyanjan که می توانید آنها را چاپ کرده و تمرین کنید.

پاداش: من به شما یک کاربرگ ساده داده ام که در آن می توانید حتی پس از اتمام این کلاس به تمرین ادامه دهید.

پروژه: نحوه نوشتن نام خود را با استفاده از آنچه از الفبای هندی آموخته‌اید بیابید (درباره کلمات و نحوه صدای آنها فکر کنید). نام خود را به زبان هندی بنویسید (هرطور که می خواهید هنری بروید) آن را در بخش پروژه ارسال کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • نحوه "نوشتن" هندی SVAR HOW TO "WRITE" HINDI SVAR

  • بیایید شروع کنیم: واردات آنچه در این کلاس به دست خواهید آورد Let's get started : Importing WHAT YOU WILL GET IN THIS CLASS

  • هندی (الفبا) Varnmala (Svar & Vyanjan) Hindi (Alphabets) Varnmala (Svar & Vyanjan)

  • با تشکر از شما برای پیوستن Thank you for Joining

  • نحوه "نوشتن" هندی ویانجان HOW TO "WRITE" HINDI VYANJAN

  • پروژه: هندی (الفبا) VARNMALA Project: Hindi (Alphabets) VARNMALA

  • مقدمه مهارت در نحوه نوشتن SKILL INTRODUCTION TO HOW TO WRITE

  • SVAR (VOWELS) SVAR (VOWELS)

  • ویانجان (صامت ها) VYANJAN (CONSONANTS)

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش هندی (الفبا) Varnmala (Svar & Vyanjan)
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
32m
9
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
01 خرداد 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
28
4 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sangeeta Angela Sangeeta Angela

هنرمند و مشاور رسانه ای

سلام، من سانگیتا آنجلا کومار هستم، از بمبئی هند. من بیشتر عمرم در رسانه بودم. من یک روزنامه نگار سرگرمی، و یک استاد کالج بودم. من عاشق آموزش رسانه به بچه‌ها بودم و زمانی که مادر شدم - زندگی اصلی کارم را به یک استودیوی خانگی منتقل کردم. در طول همه گیری همه گیر وارد تصویرسازی دیجیتال شدم. من عاشق یادگیری بودم و دوست داشتم آنچه را که آموخته ام با دیگران به اشتراک بگذارم. من کشف کرده ام که این امکان وجود دارد که هر کسی هر مهارتی را که دوست دارد شروع به یادگیری کند و من اینجا هستم تا مهارت های خود را با شما به اشتراک بگذارم و امیدوارم این الهام بخش شما برای یادگیری چیزهای جدید باشد.

من نویسنده‌ای هستم که کتاب‌هایم پرفروش‌ترین نیستند، اما آنها کار عشقی بوده‌اند، حیوانات در جهان، و . به راحتی از اینستاگرام من دیدن کنید و اگر دوست دارید می توانید برای اطلاعات رایگان و به روز رسانی در وبلاگ من مشترک شوید.


| وبلاگ | | فیس بوک | | پادکست | | حباب قرمز |

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.