آموزش غلبه بر جنون ملاقات

Conquering Meeting Madness

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

جنون جلسه زمانی اتفاق می‌افتد که افراد زمان بیشتری را در جلسات صرف صحبت در مورد کار می‌کنند تا اینکه واقعاً کاری را که در مورد آن صحبت می‌کنند انجام دهند!

بیشتر و بیشتر، ما با مشتریانی کار می کنیم که از تعداد جلساتی که شرکت می کنند خسته شده اند، بنابراین فرمولی ایجاد کرده ایم که به شما کمک می کند بر جنون جلسات غلبه کنید.

در این کلاس 25 دقیقه‌ای، من این فرمول را بررسی می‌کنم که شامل 4 مرحله کلیدی است که می‌توانید انجام دهید تا مطمئن شوید جلساتی که برگزار می‌کنید تا حد امکان پویا و سازنده هستند. این فرمول می‌تواند به شما کمک کند جلسات عالی برگزار کنید که به زمان و استعداد افرادی که دعوت می‌کنید احترام بگذارد.

اگر شما مالک جلساتی نیستید که در آن شرکت می‌کنید، این ۴ مرحله می‌تواند به شما کمک کند دلایل کار نکردن جلساتی را که شرکت می‌کنید با مالکان در میان بگذارید. (به یاد داشته باشید، هنگام تلاش برای تأثیرگذاری بر دیگران باید محترمانه رفتار کنید - آنها ممکن است بسیار به جلسات خود وابسته باشند، حتی اگر صرفاً از روی عادت باشند.) 

این کلاس همچنین به شما می آموزد که در صورت از بین رفتن جلسات چه کاری انجام دهید. همه جلسات هر از گاهی از مسیر خارج می شوند، بنابراین دانستن اینکه در مورد آن چه کاری باید انجام دهید یک گام مهم است.

جلسات بهتر تا حد زیادی به نتایج درخشان کمک می کند. اکنون با من بیایید تا کلیدهای یک جلسه عالی را کشف کنید.

شما را در کلاس می بینیم!

- استفانی

4 عنصر کلیدی برای غلبه بر جنون جلسه وجود دارد:

  1. ارزیابی نیازهای شما
  2. ایجاد یک دستور کار برنده
  3. همکاری در نقش ها و قوانین کلیدی
  4. دانستن اینکه وقتی جلسات از مسیر خارج می شود چه کاری انجام دهید

در زیر یک نمای کلی از هر یک از این 4 مرحله آورده شده است. استفانی در ویدیوهای زیر به جزئیات بیشتری در مورد هر یک از این موضوعات می‌پردازد.

حتما 4 فایل پی دی اف را به همراه ویدیوهای استفانی دانلود کنید!

1. ارزیابی نیازهای شما

برای کمک به افراد در یافتن نحوه توقف دیوانگی در جلسه، ما سه جنبه مهم توسعه جلسه را شناسایی کرده‌ایم.

شما باید تعیین کنید:   دلیل مناسب برای جلسه در زمان مناسب برای جلسه با افراد مناسب در جلسه.

ما یک نمودار نمونه برای شما ایجاد کرده‌ایم که می‌توانید آن را به عنوان بخشی از پروژه خود پر کنید تا به شما کمک کند جلساتی را که دارید ارزیابی کنید و تعیین کنید که آیا آنها ضروری هستند یا خیر.

2. ایجاد یک دستور کار برنده  

ایجاد یک دستور کار بسیار مهم است برای ایجاد جلسات موفق زیرا می تواند عمداً تلاش های گروه را متمرکز کند.

ما یک نمونه دستور کار به همراه چند دستور ایجاد کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم اولین مورد خود را شروع کنید.

3. نقش‌ها و قوانین کلیدی

تخصیص نقش‌های کلیدی و تنظیم برخی از قوانین اساسی مورد توافق می‌تواند در ایجاد جلسه‌ای که به خوبی اجرا می‌شود بسیار مفید باشد.

پروژه برای این ویدئو یک آزمایش سریع و همچنین برخی از اعلان‌ها خواهد بود که به شما کمک می‌کند برخی از نقش‌ها و قوانین کلیدی را با در نظر گرفتن جلسه بعدی خود برنامه‌ریزی کنید.

4. هنگامی که جلسات از مسیر خارج می شوند

راه های مختلفی وجود دارد که جلسات از مسیر خارج می شوند - شرکت کنندگان در یک شیار گیر می کنند و نمی توانند ادامه دهند. احساسات شعله ور می شوند و پیشرفت را مختل می کنند. مردم از بازآفرینی چرخ در تصمیمی که قبلاً گرفته شده ناامید هستند. در این صورت، چند کار وجود دارد که می‌توانید برای بازگرداندن سریع به مسیر اصلی خود انجام دهید.

پروژه این ویدیو چند سناریو نمونه از خارج شدن جلسات را ارائه می‌کند و سپس از شما می‌خواهد که از مهارت‌های جدید خود برای جزئیات دقیق اقداماتی که برای برگرداندن جلسه انجام می‌دهید استفاده کنید.

***

هرچه جلسات شما کارآمدتر باشد، مشارکت‌کنندگان بیشتر مشارکت خواهند داشت.

چه یک مدیر باشید یا یک مشارکت‌کننده فردی، مهارت‌های جلسه شما می‌تواند موفقیت شما را ایجاد کند یا شکست دهد. گرفتار جنون ملاقات نشوید - در این کلاس کوتاه اما به نقطه ای که با شما در مورد 4 مرحله کلیدی برای اجرای یک جلسه موفق صحبت می کند، به من بپیوندید!

اگر سؤالی دارید به ما اطلاع دهید و فراموش نکنید آنچه را که تاکنون آموخته‌اید آپلود کرده و به اشتراک بگذارید.

اگر بازخورد می‌خواهید، به کمک نیاز دارید یا می‌خواهید درباره خدمات مربیگری حضوری و مجازی ما اطلاعات بیشتری کسب کنید، به ما در skillshare@carpentersmith.com مراجعه کنید.

ما دوست داریم از شما بشنویم!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • افکار نهایی Final Thoughts

  • نقش ها و قوانین کلیدی Key Roles and Rules

  • نیاز را ارزیابی کنید Assess the Need

  • ایجاد یک دستور کار برنده Creating a Winning Agenda

  • Conquering Meeting Madness مقدمه Conquering Meeting Madness Introduction

  • وقتی جلسات از مسیر خارج می شود When Meetings Derail

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش غلبه بر جنون ملاقات
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
24m
6
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
06 فروردین 1397 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
274
4 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Carpenter Smith Consulting Carpenter Smith Consulting

رهبران الهام بخش • تغییر زندگی

سلام، ما مشاور کارپنتر اسمیت هستیم.

ما مشتاقیم که دیگران را راهنمایی کنیم که چگونه در زندگی خود رهبر باشند. اعتقاد ما این است که همه ما عظمتی در خود داریم و گاهی اوقات برای استفاده از آن فقط به کمی راهنمایی نیاز داریم. از طریق مراحل ساده، شما را درگیر می‌کنیم، آموزش می‌دهیم، و الهام‌بخش شما می‌شویم تا به آن رهبر بزرگ تبدیل شوید، و به شما کمک می‌کنیم زندگی‌تان را تغییر دهید.

در بیش از 20 سال کار به عنوان مربی و مشاور حرفه ای، ما به شدت از چالش های پیش روی افراد، تیم ها، رهبران و شرکت هایی که در آن کار می کنند آگاه شده ایم. موضوع رایجی که در کارمان می شنویم، احساس فرسودگی و فرسودگی است - بسیار با رهبر الهامی که زمانی تصور می کردند تبدیل شوند.

چه مدیر اجرایی، مدیر، بخشی از یک تیم کاری یا یک فرد باشید، ما شما را تشویق می‌کنیم، حمایت می‌کنیم و به شما یاد می‌دهیم که چگونه در زندگی خود رهبر باشید - با سرعت خودتان. هرگز زمانی مهمتر از این نبوده است که بهترین چیزی را که باید به خانواده، شغل و جامعه خود ارائه دهید، بیاورید.

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.