Carpenter Smith Consulting

رهبران الهام بخش • تغییر زندگی

سلام، ما مشاور کارپنتر اسمیت هستیم.

ما مشتاقیم که دیگران را راهنمایی کنیم که چگونه در زندگی خود رهبر باشند. اعتقاد ما این است که همه ما عظمتی در خود داریم و گاهی اوقات برای استفاده از آن فقط به کمی راهنمایی نیاز داریم. از طریق مراحل ساده، شما را درگیر می‌کنیم، آموزش می‌دهیم، و الهام‌بخش شما می‌شویم تا به آن رهبر بزرگ تبدیل شوید، و به شما کمک می‌کنیم زندگی‌تان را تغییر دهید.

در بیش از 20 سال کار به عنوان مربی و مشاور حرفه ای، ما به شدت از چالش های پیش روی افراد، تیم ها، رهبران و شرکت هایی که در آن کار می کنند آگاه شده ایم. موضوع رایجی که در کارمان می شنویم، احساس فرسودگی و فرسودگی است - بسیار با رهبر الهامی که زمانی تصور می کردند تبدیل شوند.

چه مدیر اجرایی، مدیر، بخشی از یک تیم کاری یا یک فرد باشید، ما شما را تشویق می‌کنیم، حمایت می‌کنیم و به شما یاد می‌دهیم که چگونه در زندگی خود رهبر باشید - با سرعت خودتان. هرگز زمانی مهمتر از این نبوده است که بهترین چیزی را که باید به خانواده، شغل و جامعه خود ارائه دهید، بیاورید.

دوره های این مدرس:

آموزش رهبر درون خود را کشف کنید: 3 گام ساده برای موفقیت

Discover the Leader in You: 3 Simple Steps to Success

با مربی استفانی اسمیت یاد بگیرید که چگونه به رهبر درون شما ضربه بزنید. در این کلاس 30 دقیقه ای، چند ابزار ساده و در عین حال قدرتمند را برای ایجاد اعتماد به نفس خود خواهید آموخت. ..


آموزش غلبه بر جنون ملاقات

Conquering Meeting Madness

skillshare@carpentersmith. com جنون ملاقات زمانی اتفاق می‌افتد که افراد زمان بیشتری را در جلسات صرف صحبت در مورد کار می‌کنند تا اینکه واقعاً کاری را انجام دهند. ..