آموزش جلوه‌های بصری برای بازی‌ها در یونیتی - Stylized Explosion

Visual Effects for Games in Unity - Stylized Explosion

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: نحوه ایجاد یک انفجار حماسی در یونیتی را بیاموزید! یاد بگیرید که چگونه یک انفجار سبک ایجاد کنید. Shader Graph را برای جلوه های سبک یاد بگیرید. آموزش جلوه های بصری برای بازی ها سیستم ذرات یونیتی را یاد بگیرید. یاد بگیرید که چگونه با دست و با Material Maker بافت ایجاد کنید. پیش نیازها:Unity: Basic to Intermediate Krita یا Photoshop: Basic Material Maker: Basic Blender: Basic Graphic Tablet Helps Unity 2022.1 ترجیحا

برای ایجاد انفجارهای سبک در وحدت با سیستم ذرات آماده شوید!

این چه ماجراجویی فوق‌العاده‌ای است، توانایی ایجاد انفجارهای جالب برای بازی‌ها! نه تنها انفجار، شما به ایجاد جلوه های ویژه سبک برای بازی ها شیرجه خواهید زد! با این تکنیک می توانید جلوه های بسیار جالبی ایجاد کنید!

با ایجاد چند جرقه، مروری سریع بر سیستم ذرات خواهیم داشت. سپس به روند حماسی ایجاد یک منطقه افکت Stylized Explosion می رویم.


با این دوره همچنین یاد خواهید گرفت:

1) نحوه ایجاد نمودارهای سایه زن ساده و پیشرفته مانند پان، ماسک، اعوجاج، فرسایش، انسداد Parallax و موارد دیگر؛

2) بافت‌های اصلی را از ابتدا و مش‌های سه بعدی ایجاد کنید؛

3) نحوه استفاده از Material Maker برای ایجاد بافت‌های مبتنی بر گره رویه‌ای منحصر به فرد؛

4) نحوه ایجاد انیمیشن های Flipbook نقاشی شده با دست ;

5) تکنیک‌های VFX که در VR کار می‌کنند ;

6) ایجاد دود سبک ؛

7) و موارد دیگر.


ما نگاهی به گردش کار Shader Graph خواهیم داشت و نحوه ترکیب با Particle System برای ایجاد جلوه‌های بصری بی‌درنگ برای بازی‌ها را خواهیم دید!

منتظر چه هستید؟ همین الان می‌توانید Stylized VFX را برای بازی‌ها یاد بگیرید! این شما را از دیدگاه مبتدی به سطح متوسط ​​در جلوه های بصری یونیتی می برد. به‌علاوه، چند ترفند نکات جالب را مشاهده خواهید کرد و با Unity Particle System، ابزاری که در همه بازی‌های ساخته شده با Unity استفاده می‌شود، آشنا می‌شوید!


دوره ساخته شده با Unity URP در 2021.2.11. سازگار با 2020، 2021، 2022 و HDRP.

یک افزودنی عالی به مجموعه شما یا یک شروع عالی! اکنون بپیوندید!


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

نمای کلی سیستم پروژه و ذرات Project & Particle System Overview

  • پروژه را دانلود کنید Download the Project

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • نمای کلی سیستم ذرات Particle System Overview

انفجار تلطیف شده Stylized Explosion

  • مطالعات انفجار Explosion Studies

  • پس چیه...؟ So what's the ... ?

  • شروع انفجار Starting the Explosion

  • مش انفجار Explosion Mesh

  • چرا ...؟ Why is the ... ?

  • Erosion Shader Part 1 - Erosion Erosion Shader Part 1 - Erosion

  • چرا ما...؟ Why are we ... ?

  • Erosion Shader Part 2 - Voronoi and Dissolve Erosion Shader Part 2 - Voronoi and Dissolve

  • Erosion Shader قسمت 3 - انیمیشن Vertex Erosion Shader Part 3 - Vertex Animation

  • بقیه بدن انفجار Rest of the Explosion Body

  • آیا از این دوره لذت می برید؟ من دوست دارم بازخورد شما را داشته باشم. Are you enjoying this course? I would love to have your feedback.

  • تاثیر ذرات Particles Impact

  • سایه زن ساده ذرات Simple Particle Shader

  • چرا ما ...؟ Why did we ... ?

  • ذرات شناور Particles Floating

  • حلقه دود - مش Ring of Smoke - Mesh

  • حلقه دود - سیستم ذرات Ring of Smoke - Particle System

  • حلقه دود - بافت Ring of Smoke - Texture

  • سعی کنید یک بافت بدون درز دیگر برای حلقه دود ایجاد کنید! Try to create another seamless texture for the Ring of Smoke!

  • سایه بان بافت فرسایشی Erosion Texture Shader

  • حلقه های دود Smoke Rings

  • دوست دارم نظر شما را داشته باشم، در صورتی که قبلا این کار را نکرده اید. متشکرم! Would love to have your review, in case you haven't already. Thank you!

  • حلقه های نارنجی Orange Rings

  • Impact Flipbook Part 1 - Frame 3 Impact Flipbook Part 1 - Frame 3

  • Impact Flipbook قسمت 2 - فریم 1 و 2 Impact Flipbook Part 2 - Frame 1 and 2

  • Impact Flipbook قسمت 3 - آخرین فریم و صادرات Impact Flipbook Part 3 - Last Frame and Export

  • سیستم ذرات Flipbook ضربه ای Impact Flipbook Particle System

  • چطور شدیم...؟ How did we ... ?

  • بررسی اجمالی سازنده مواد Material Maker Overview

  • چگونه ...؟ How does ... ?

  • ترک زمین قسمت 1 - گره های Voronoi Ground Crack Part 1 - Voronoi Nodes

  • ترک زمین قسمت 2 - نویز نود Ground Crack Part 2 - Noise Nodes

  • ترک زمین قسمت 3 - درخشش و صادرات Ground Crack Part 3 - Glow and Export

  • چطور شدیم...؟ How did we ... ?

  • سیستم ذرات ترک زمینی Ground Crack Particle System

  • سایه بان انسداد پارالاکس Parallax Occlusion Shader

  • چرا ما ...؟ Why did we ... ?

  • بافت ضربه زمین Ground Impact Texture

  • سیستم ذرات برخورد زمین Ground Impact Particle System

  • تغییرات ضربه به زمین Ground Impact Variations

  • بیایید تغییرات Ground Impact را ببینیم! Let's see the Ground Impact variations you came up with!

  • ذرات شناور در ترک زمین Floating Particles on Ground Crack

  • مش تریل دود Smoke Trail Mesh

  • بیایید یک بافت دنباله دود ایجاد کنیم! Let's create a Smoke Trail texture!

  • Erosion Texture Shader - Mask Erosion Texture Shader - Mask

  • چطور شدیم...؟ How did we ... ?

  • Erosion Texture Shader - Distortion Erosion Texture Shader - Distortion

  • بهبود مسیرهای دود Smoke Trails Improvements

  • مکان های مسیرهای دود Smoke Trails Placements

  • حلقه های شناور نارنجی Orange Floating Rings

  • ذرات با دنباله دود Particles with Smoke Trail

  • چیکار کردیم...؟ What did we ... ?

  • پرتابه قوسی Arched Projectile

  • آیا تو ... ؟ Do you ... ?

  • تنوع رنگ Color Variations

نتیجه Conclusion

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش جلوه‌های بصری برای بازی‌ها در یونیتی - Stylized Explosion
جزییات دوره
5 hours
45
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,470
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gabriel Aguiar Gabriel Aguiar

هنرمند طراح جلوه های ویژه بصری