آموزش برو به اصول

دانلود Go Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Go به اولین زبانی تبدیل شده است که بسیاری از شرکت‌ها در صورت نیاز به نرم‌افزار سریع، مقیاس‌پذیر و قابل نگهداری برای پلتفرم‌های مبتنی بر ابر به آن دست پیدا می‌کنند. در این دوره، GO Fundamentals، اصول توسعه نرم افزار Go را یاد خواهید گرفت. ابتدا نحوه ایجاد یک برنامه ساده و راه اندازی یک محیط توسعه را بررسی خواهید کرد. در مرحله بعد، سیستم نوع ساده و در عین حال منعطف Go را خواهید دید. در نهایت، یاد خواهید گرفت که چگونه از جریان کنترل برای هدایت اجرای برنامه خود استفاده کنید. وقتی این دوره را به پایان رساندید، مهارت ها و دانش Go را خواهید داشت که برای نوشتن برنامه های کاربردی ساده و کاربردی لازم است.

سرفصل ها و درس ها

راه اندازی یک محیط توسعه Setting Up a Development Environment

  • آنچه شما یاد خواهید گرفت What You Will Learn

  • اطلاعات نسخه Version Information

  • نسخه ی نمایشی: نصب زنجیره ابزار Go Demo: Installing the Go Toolchain

  • راه اندازی ویرایشگر Editor Setup

  • نسخه ی نمایشی: نصب و راه اندازی کد ویژوال استودیو Demo: Installing and Setting Up Visual Studio Code

  • نسخه ی نمایشی: سلام دنیا Demo: Hello World

متغیرها و انواع داده های ساده Variables and Simple Data Types

  • انواع داده های ساده The Simple Data Types

  • استفاده از انواع رشته Using String Types

  • استفاده از انواع عددی Using Numeric Types

  • استفاده از انواع بولی Using Boolean Types

  • استفاده از انواع خطا Using Error Types

  • اعلان متغیرها Declaring Variables

  • کار با ثابت ها Working with Constants

  • نسخه ی نمایشی: استفاده از متغیرها و انواع ساده Demo: Using Variables and Simple Types

  • اشاره گرها و ارزش های متمایز کننده Differentiating Pointers and Values

انواع داده های انبوه Aggregate Data Types

  • انواع داده های انبوه The Aggregate Data Types

  • استفاده از آرایه ها Using Arrays

  • درک برش ها Understanding Slices

  • نسخه ی نمایشی: با استفاده از Slices Demo: Using Slices

  • درک نقشه ها Understanding Maps

  • نسخه ی نمایشی: استفاده از نقشه ها Demo: Using Maps

  • درک ساختارها Understanding Structs

  • نسخه ی نمایشی: با استفاده از ساختارها Demo: Using Structs

جریان کنترل: شاخه ها Control Flow: Branches

  • انشعاب بنیادی می سازد The Foundational Branching Constructs

  • استفاده از بیانیه های If Using If Statements

  • نسخه ی نمایشی: اگر بیانیه ها Demo: If Statements

  • استفاده از سوئیچ ها Using Switches

  • نسخه ی نمایشی: سوئیچ بیانیه ها Demo: Switch Statements

جریان کنترل: حلقه ها Control Flow: Loops

  • درک حلقه ها Understanding Loops

  • ساختارهای حلقه اولیه The Primary Looping Constructs

  • نسخه ی نمایشی: حلقه های بی نهایت Demo: Infinite Loops

  • نسخه ی نمایشی: حلقه تا وضعیت Demo: Loop Till Condition

  • درک حلقه های مبتنی بر مجموعه Understanding Collection-based Loops

  • نسخه ی نمایشی: حلقه های مبتنی بر مجموعه Demo: Collection-based Loops

توابع Functions

  • بررسی اجمالی توابع Overview of Functions

  • درک امضای عملکرد Go Understanding Go's Function Signature

  • استفاده از پارامترها و آرگمنت ها Using Parameters and Arugments

  • آشنایی با پارامترهای متغیر Understanding Variadic Parameters

  • برگرداندن مقادیر از توابع Returning Values from Functions

  • متمایز کردن مقادیر و اشاره گرها به عنوان پارامتر Differentiating Values and Pointers as Parameters

  • نسخه ی نمایشی: استفاده از توابع برای بهبود ساختار کد Demo: Using Functions to Improve Code Structure

  • خلاصه دوره Course Summary

نمایش نظرات

آموزش برو به اصول
جزییات دوره
2h 47m
42
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
1
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mike Van Sickle Mike Van Sickle

Michael Van Sickle یک معمار برنامه در Akron ، اوهایو است. وی کار خود را به عنوان یک مهندس مکانیک و با طراحی قطعات در صنعت خودرو قبل از تغییر در مهندسی نرم افزار آغاز کرد. او علاقه زیادی به یادگیری زبان های جدید برنامه نویسی دارد و از کار با جاوا ، C # ، JavaScript ، PHP و F # راحت است. مایک همچنین عاشق یادگیری در مورد طراحی تجربه کاربر است و در تلاش شرکت خود برای ساخت برنامه های زیبا و ساده نقش اصلی را دارد. وقتی که کد نمی نویسد ، مایک دوست دارد به اردو برود و با همسر و دو دخترش پیاده روی طولانی کند.

Go