Mike Van Sickle

Michael Van Sickle یک معمار برنامه در Akron ، اوهایو است. وی کار خود را به عنوان یک مهندس مکانیک و با طراحی قطعات در صنعت خودرو قبل از تغییر در مهندسی نرم افزار آغاز کرد. او علاقه زیادی به یادگیری زبان های جدید برنامه نویسی دارد و از کار با جاوا ، C # ، JavaScript ، PHP و F # راحت است. مایک همچنین عاشق یادگیری در مورد طراحی تجربه کاربر است و در تلاش شرکت خود برای ساخت برنامه های زیبا و ساده نقش اصلی را دارد. وقتی که کد نمی نویسد ، مایک دوست دارد به اردو برود و با همسر و دو دخترش پیاده روی طولانی کند.
دوره های این مدرس:

آموزش جین 1 اصول

Gin 1 Fundamentals

جین یک چارچوب سریع و سبک است که ایجاد برنامه‌ها و سرویس‌های وب را ساده می‌کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Gin برای ایجاد برنامه های مبتنی بر وب تمیز و ساختار یافته استفاده کنید.


آموزش نارون: شروع کردن

Elm: Getting Started

این دوره شما را با زبان Elm آشنا می کند و به شما نشان می دهد که چرا ممکن است ارزش افزودن به مجموعه زبان خود را داشته باشد.


آموزش کارآموز 4: شروع به کار

Intern 4: Getting Started

از لحاظ تاریخی، گردآوری یک راه حل آزمایشی منسجم و آسان برای پروژه های جاوا اسکریپت دشوار بوده است. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه پلتفرم تست کارآموز راه حل کاملی برای تست برنامه های شما ارائه می دهد.


آموزش ایجاد برنامه های کاربردی وب با Go

Creating Web Applications with Go

این دوره، کاربران را با درک اولیه از زبان Go آشنا می‌کند و با ایجاد یک برنامه وب با ویژگی‌های کامل که الگوی طراحی مدل، نمای، کنترل‌کننده (MVC) را پیاده‌سازی می‌کند، این دانش را عمیق‌تر می‌کند.


آموزش برو: شروع کردن

Go: Getting Started

این دوره مقدمه ای بر زبان Go است.


آموزش برو CLI Playbook

Go CLI Playbook

ویرایشگرهای کد و IDE ها اکثر وظایف توسعه را ساده می کنند، با این حال درک قابلیت های رابط خط فرمان Go (CLI) برای باز کردن تمام قدرت زبان ضروری است. این دوره به شما در مورد بسیاری از موارد پیشرفته ...


آموزش دولت مدیریت در فلاتر

Managing State in Flutter

Flutter نشان دهنده لبه پیشرو در ایجاد برنامه های موبایل کراس پلت فرم از یک پایگاه کد واحد است. مکانیزمی را که Flutter برای مدیریت کارآمد حالت برنامه ارائه می دهد در حالی که کد برنامه را به خوبی سازمان یافته نگه دارید ، بیاموزید.


آموزش Beego: A Go Web Application Framework

Beego: A Go Web Application Framework

ایجاد برنامه هایی با درجه شرکتی که کارآمد و به راحتی نگهداری شوند نیز می تواند چالش برانگیز باشد ، اما لازم نیست که چنین باشد. در این دوره ، نحوه استفاده از چارچوب برنامه وب Beego شامل بررسی اجزای اصلی آن را خواهید دید.


آموزش اشکال زدایی از برنامه های Go با Delve

Debugging Go Applications with Delve

این دوره شما را با Debugger Delve برای Go آشنا می کند و نحوه استفاده از آن را از خط فرمان و همچنین در ویرایشگر کد نشان می دهد.


آموزش تست در Go

Testing in Go

تست خودکار بخش مهمی از توسعه نرم افزار مدرن است. این دوره به شما می آموزد که چگونه برنامه های Go خود را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که هم صحیح و هم کارآمد هستند.


آموزش Gin: یک چارچوب برنامه وب سایت برای Go

Gin: A Website Application Framework for Go

این دوره شما را با جین آشنا می کند و به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با آن برنامه های وب خود را بسازید.


آموزش حرکت فراتر از JSON و XML با بافرهای پروتکل

Moving Beyond JSON and XML with Protocol Buffers

این دوره مقدمه ای بر نحوه تعریف پیام های بین سرویس با استفاده از بافرهای پروتکل، همراه با جزئیات در مورد نحوه ادغام آنها در زبان های مختلف می دهد.


آموزش برو به اصول

Go Fundamentals

اگر شغلتان شما را با فضای ابری در ارتباط می‌کند، احتمالاً در حال تعامل با Go هستید. این دوره تمام آنچه را که برای ایجاد برنامه های Go خود نیاز دارید، از جمله مقدمه ای بر مکانیسم های همزمانی Go به شما آموزش می دهد.


آموزش Revel: A Go Website Application Framework

Revel: A Go Website Application Framework

Revel توسعه برنامه های پیچیده و سازمانی را آسان تر از همیشه می کند. در این دوره به سبک نظرسنجی ، شما می آموزید که چگونه یک برنامه در Revel ایجاد کنید و از اجزای اصلی این چارچوب ، از جمله پردازش درخواست ، فیلترها و موارد دیگر استفاده کنید.


آموزش شیر رفتن عمیق به بسته های Go

Deep Dive into Go Packages

این دوره شما را با آنچه در مورد بسته در Go می دانید آشنا می کند ، هم مکانیک نحوه ایجاد آنها و هم بهترین روشهایی که به شما کمک می کند تا برنامه شما روشن و قابل کنترل باشد.


آموزش ساخت برنامه های توزیع شده با Go

Building Distributed Applications with Go

این دوره نحوه ایجاد یک برنامه توزیع شده با Go شامل ادغام با یک پایگاه داده و وب-کلاینت ها را نشان می دهد.


آموزش ایجاد برنامه های خوب تست شده در Go

Creating Well-tested Applications in Go

این دوره یک تور از چارچوب تست Go را ارائه می دهد و یک بررسی عمیق و کامل از هر منطقه ارائه می دهد.


آموزش اصول دوجو

Dojo Fundamentals

این دوره، چارچوب جاوا اسکریپت Dojo را با حذف یک برنامه آزمایشی از مدیریت صرف سرور، از طریق تکاملی که با یک برنامه کامل تک صفحه ای (SPA) به پایان می رسد، معرفی می کند.


آموزش بررسی ماژول های Go

Exploring Go Modules

تلاش Go برای سادگی منجر به ویژگی های بسیاری شده است که ایجاد و مصرف برنامه های Go را آسان تر کرده است. این دوره شما را با سیستم ماژول Go آشنا می کند و نحوه استفاده از آنها را برای ایجاد و نگهداری برنامه ها و وابستگی های آنها به شما نشان می دهد.


آموزش بارگذاری پرونده ها با JavaScript REST API

Uploading Files with a JavaScript REST API

این دوره به شما می آموزد که برای ارسال فایل از برنامه های وب سمت مشتری به سرور چه گزینه هایی دارید. همچنین یاد خواهید گرفت که با حضور در آنجا با آنها چه کار کنید.


آموزش ایجاد سازه های سفارشی با Dojo

Creating Custom Builds with Dojo

با نزدیک شدن به اتمام یک پروژه Dojo ، زمان آن رسیده که با سیستم build هماهنگ شده و برنامه را برای تحویل به مشتری بهینه کنید. این دوره شما را از چارچوب قدرتمند Dojo رد می کند و نشان می دهد که چگونه عناصر مختلف با هم کار می کنند.


آموزش نارون: شروع کار

Elm: Getting Started

Elm طوری طراحی شده است که به زبان و چارچوب برنامه وب جلویی باشد. این دوره به شما نحوه استفاده از Elm برای ساخت سریع ، کارآمد و قابل اعتماد برنامه های وب جلویی را نشان می دهد.


آموزش اولین تجسم داده خود را با vis.js بسازید

Build Your First Data Visualization with vis.js

نمودارهای گرافیکی یکی از م waysثرترین روش ها برای درک بین مجموعه های داده بزرگ است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از vis.js برای ایجاد نمودارهای موثر و افزودن آنها به برنامه های وب خود استفاده کنید.


آموزش GORM: نگاشت گر رابطه ای شی برای Go

GORM: An Object Relational Mapper for Go

این دوره بررسی عمیق GORM و نحوه استفاده از آن برای ایجاد رابط بین برنامه Go و پایگاه داده رابطه ای را فراهم می کند.


آموزش برو: تصویر بزرگ

Go: The Big Picture

Go یک انتخاب عالی برای ایجاد برنامه‌های ابری و شبکه است، اما چگونه می‌دانید که برای شما و تیمتان مناسب است؟ این دوره به شما در مورد فلسفه و فرهنگ Go می آموزد و به شما کمک می کند تشخیص دهید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.


آموزش برنامه نویسی همزمان در Go

Concurrent Programming in Go

سیستم‌های نرم‌افزاری مدرن باید با درجه بالایی از همزمانی کار کنند تا از سخت‌افزاری که روی آن اجرا می‌شوند، استفاده کنند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از ویژگی های Go برای ساخت برنامه های همزمان قوی و زیبا نهایت استفاده را ببرید.


آموزش برنامه نویسی شی گرا با Go

Object-oriented Programming with Go

کار با Go به شما این امکان را می دهد که کدی تمیز و مختصر بنویسید که با صفحه دیگ زیاد شلوغ نباشد. این دوره مقدمه ای بر مفاهیم برنامه نویسی شی گرا، چرایی اهمیت آنها و نحوه اعمال آنها در Go می دهد.


آموزش مدیریت وضعیت در فلاتر

Managing State in Flutter

Flutter یک فریمورک محبوب برای ایجاد برنامه های کاربردی تلفن همراه چند پلتفرمی از یک پایه کد واحد است. این دوره به شما مکانیسم هایی را آموزش می دهد که Flutter برای مدیریت کارآمد وضعیت برنامه در حالی که پروژه های خود را به خوبی سازماندهی می کند، ارائه می دهد.


آموزش ساخت برنامه های کاربردی توزیع شده با Go

Building Distributed Applications with Go

این دوره آموزشی به شما می آموزد که از اصول اولیه، تنها با استفاده از کتابخانه استاندارد Go، عناصر اساسی یک معماری برنامه توزیع شده را بسازید.


آموزش كتاب Go CLI

The Go CLI Playbook

این دوره Go CLI را معرفی می کند و نمای کاملی از عملکردی را که ارائه می دهد ارائه می دهد. شما نحوه تدوین و آزمایش برنامه های Go ، مدیریت فضاهای کاری و کاوش در محیط توسعه Go را یاد خواهید گرفت.


آموزش تغییر JavaScript به High Gear با وب کارگران

Shifting JavaScript into High Gear with Web Workers

این دوره به بررسی آنچه وب کارگران است می پردازد و نمایش های عملی نشان می دهد که چگونه می توان از آنها برای افزودن قابلیت پردازش موازی به برنامه وب استفاده کرد.


آموزش ساخت میکروسرویس در Go

Building Microservices in Go

Go خود را به عنوان یک زبان ایده‌آل برای بسیاری از شرکت‌ها برای ایجاد مجموعه‌ای از سرویس‌های وب کوچک و هدفمند معروف به میکروسرویس تثبیت کرده است. این دوره همه چیزهایی را که برای شروع ایجاد میکروسرویس های خود نیاز دارید به شما آموزش می دهد...


آموزش برنامه نویسی همزمان با Go

Concurrent Programming with Go

این دوره از طریق بلوک‌های ساختمانی که برای ایجاد برنامه‌های همزمان با زبان Google Go استفاده می‌شوند، آشنا می‌شود.


آموزش ایجاد برنامه های کاملاً آزمایش شده در Go

Creating Well-tested Applications in Go

در این دوره ، شما یک نمای کلی از چشم انداز تست Go خواهید گرفت و یاد می گیرید که چگونه برنامه های شخصی خود را آزمایش و نمایه کنید.


آموزش برنامه های Scaling Go بصورت افقی

Scaling Go Applications Horizontally

Go اجازه می دهد تا برنامه ها بسیار سریع و کارآمد اجرا شوند. با این حال ، سرانجام ، یک نمونه از برنامه شما کافی نیست. این دوره به شما می آموزد که چگونه برنامه خود را مجدداً فاکتور کنید تا در مقیاس سرورهای مختلف آماده شود.


آموزش برنامه نویسی همزمان با Go

Concurrent Programming with Go

در این دوره آموزشی، با سیستم همزمانی Go آشنا خواهید شد و نحوه استفاده از گوروتین ها، کانال ها و بسته همگام سازی را برای ساخت برنامه های قوی و بسیار همزمان خواهید آموخت.


آموزش افزودن گرافیک به صفحات وب با استفاده از Canvas و SVG

Adding Graphics to Web Pages Using Canvas and SVG

این دوره به شما نحوه افزودن گرافیک سفارشی به صفحات وب خود با استفاده از HTML canvas و اسناد SVG را آموزش می دهد.


آموزش برو: شروع

Go: Getting Started

Go یک زبان ساده و در عین حال قدرتمند است که انقلابی در ایجاد وب سرویس ها و ابزارهای توسعه می دهد. در این دوره ، همه چیزهایی را که برای شروع به ایجاد برنامه های Go خود لازم دارید یاد خواهید گرفت.


آموزش ایجاد برنامه های وب با Go

Creating Web Applications with Go

از آنجا که Go اولین بار در سال 2009 به بازار عرضه شد ، محبوبیت آن به سرعت افزایش یافت. این دوره برای توسعه دهندگان نرم افزاری است که به دنبال استفاده از زبان Go برای ایجاد برنامه های وب هستند.


آموزش تقویت ارتباط برنامه با gRPC

Enhancing Application Communication with gRPC

تماس های از راه دور برای ارتباط دادن مشتریان و سرورها با یکدیگر استفاده شده است ، اما به آنها گفته می شود که دست و پاگیر و شکننده هستند. این دوره شما را با gRPC - چارچوبی RPC مدرن و کارآمد توسط Google آشنا می کند.


آموزش ساخت برنامه های وب بهتر Go با ابزار Gorilla

Building Better Go Web Apps with the Gorilla Toolkit

این دوره آموزشی Gorilla Toolkit را معرفی می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از هر یک از بسته‌های آن برای بهبود یک برنامه وب مبتنی بر Go استفاده کرد.


آموزش برو: تصویر بزرگ

Go: The Big Picture

این دوره برای کمک به شما در درک اینکه زبان Go چیست و چگونه می تواند به شما کمک کند طراحی شده است. ما بر روی پاسخ دادن به س questionsالات در مورد اینکه Go چیست ، چرا ممکن است برای شما مفید باشد و چگونگی شروع استفاده از این زبان قدرتمند تمرکز داریم


آموزش ایجاد گرافیک با Canvas و SVG

Creating Graphics with Canvas and SVG

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از بوم HTML و اسناد SVG، گرافیک های سفارشی را به صفحات وب خود اضافه کنید.


آموزش کار با Files در PHP

Working with Files in PHP

طی چند سال اخیر "زبانهای وب" جدیدی رخ داده است. در طول این مدت ، PHP موقعیت سخت خود را به عنوان یکی از رایج ترین زبان ها برای توسعه برنامه های وب حفظ کرده است.