آموزش مصورسازی کتاب های کودکان (و فراتر از آن!)

Illustrating Children's Books (and beyond!)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به تصویرگری کتابهای کودکان (و فراتر از آن!) خوش آمدید



می‌خواهید آثار هنری خود را با بازار کتاب کودکان تطبیق دهید؟ مارکو با استفاده از نمونه هایی از پروژه های واقعی و منتشر شده، شما را از طریق هر مهارت و قدمی که باید بردارید، راهنمایی می کند. او همچنین از ابتدا تا انتها آثار هنری خلق می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه با دست‌نویس یک نویسنده شروع می‌کند و مراحل بسیاری را برای تولید تصاویر برای کتاب نهایی طی می‌کند. در طول مسیر، بینش‌های ارزشمندی در مورد اینکه چگونه می‌توانید کارتان را برای صنعت کتاب کودک برجسته کنید... و فراتر از آن، وجود خواهد داشت!

کلاس در سه فصل به شرح زیر تشکیل شده است:

فصل 1: تورهای پروژه
     - ارجاع به نمونه هایی از پروژه های حرفه ای واقعی امروزی
     - درک نحوه کار با دست‌نوشته ناشر، قالب‌بندی و حاشیه‌ها
     - درک نحوه تعامل کودکان با تصویرسازی
     - هنر و کتاب برای گروه‌های سنی مختلف
     - نکاتی در مورد ترسیم گزینه‌های مختلف صفحه برای مشتریان و ناشران
     - به حداکثر رساندن داستان‌گویی بصری در رسانه کتاب‌های کودکان
     - ایجاد صفحه برای جذاب‌ترین
     - درک اصطلاحات چاپی مربوط به صنعت چاپ کتاب

فصل 2: طراحی شخصیت‌ها
     - چه عناصری باعث می‌شود یک شخصیت احساس منحصربه‌فرد کند؟
     - اصول طراحی شخصیت‌ها و ژست‌ها
     - مبانی فرم و چگونه کار خود را ابعادی جلوه دهید 
     - مبانی شکل و چگونه یک طرح را کنار هم بکشیم
     - Facia l عبارت
     - نمونه هایی از تکالیف حرفه ای واقعی

فصل 3: رنگ پس زمینه
     - مدل من از درک دمای رنگ: روابط رنگ گرم در مقابل سرد
     - اصول رندر نور و سایه که من در هر نقاشی استفاده می کنم
     - تجزیه رنگ محلی، و نحوه نقش نور و سایه در آن
     - استفاده از پرسپکتیو دست آزاد برای عمق سبک شده (اما قابل باور)
     - ارگانیک پرسپکتیو برای صحنه‌های فضای باز/طبیعت
     - کنترل مقدار برای نقاشی‌های واضح و خوانا
     - استفاده از محیط دیجیتال برای تولید اثر هنری نهایی
     - نقاشی یک شخصیت
     - نقاشی رنگ‌های خشن صحنه برای جستجو حالت‌ها و ایده‌ها برای ارائه به مشتری
     - استفاده از لایه‌ها، براش‌ها، جلوه‌ها و موارد دیگر
     - نقاشی یک تصویر نهایی آماده چاپ
     - قالب‌بندی تصویر نهایی با خونریزی‌های مناسب، DPI صحیح و وضوح
     - نکات تبدیل CMYK

همچنین: دو مصاحبه جایزه!
     - یک نویسنده کتاب کودکان که چندین بار منتشر شده است
     - یک مدیر هنری حرفه ای و فعال کتاب کودکان

بسته قلم مو دیجیتال (فرمت ABR)

مارکو کتاب‌های کودکانه را برای شرکت‌های بزرگ و کوچک مصور کرده است: انتشارات والت دیزنی، مطبوعات خرس خواب، هارپر کالینز، و غیره. تجربه او در این صنعت از خوانندگان اولیه تا سطوح مختلف درجه متفاوت است. این به او چشم‌انداز وسیعی برای تدریس این کلاس می‌دهد، و او بر اصول و ابزارهایی تمرکز می‌کند که بخشی ضروری از کار هستند.

پروژه فصل 1: به منبع بروید!

چند کتاب کودکان را برای مطالعه از قفسه ها بیرون بیاورید. اگر هیچ کتاب کودک در محل سکونت خود ندارید، به کتابخانه محلی خود بروید. آنها را ورق بزنید و حسی برای ترکیبات مورد استفاده پیدا کنید. سوالاتی از این قبیل بپرسید:
- نقطه کانونی چقدر واضح است؟
- ژست های شخصیت ها با خواننده چه ارتباطی دارند، حتی اگر متنی وجود نداشته باشد؟
- عکس چگونه/کجا فضایی برای آن باقی می گذارد. متن؟
- آیا اصلاً تصویر «زیر سطح» متن می‌رود و لایه‌هایی از داستان را در دست‌نوشته اضافه نمی‌کند؟
در دفترچه طراحی خود، همه این موارد را یادداشت کنید. همچنین ایده خوبی است که از کتاب‌هایی که دوست دارید طرح‌هایی انجام دهید تا حسی را که در طراحی به این شکل به شما می‌دهد، درک کنید.


پروژه فصل 2: ​​اختراع شخصیت ها و ژست ها

با استفاده از اصول شکل‌های مشخص شده در فصل 2، سعی کنید شخصیت‌های خود را به همراه ژست‌های منحصربه‌فردشان طراحی کنید. توصیه می کنم برای شروع ایده کلی شخصیت را بسیار ابتدایی نگه دارید: یک پسر یا دختر ساده با لباس های معمولی مدرسه این کار را انجام می دهد! سعی کنید حرکاتی را بیابید که حرکت و وزن مربوط به عمل آنها را نشان می دهد. به عنوان مثال، اگر شخصیت شما در حال حمل یک کوله پشتی سنگین است، چگونه می توانید نقاشی را سنگین کنید و احساس کنید که آن کوله پشتی سنگین است؟ با ژست خود مبتکر باشید! انسان های واقعی به ندرت صاف و در تقارن کامل می ایستند. نیروی رانش باسن، یا وزن روی یک پا، تعادل در بازوها و غیره را پیدا کنید.
همانطور که در «فصل 2 - ایده‌های تکلیف» مشاهده می‌شود - توصیه می‌کنم یک اقدام مشترک انجام دهید (مثلاً خواندن یک کتاب) و پنج مورد را پیدا کنید. ژست های مختلفی که آن عمل را با هم ارتباط برقرار می کنند.

اگر طراحی ژست ها برای شما دشوار است، طراحی ژست ها را هم از زندگی و هم از عکس ها مطالعه کنید. شما دیدید که من از روی عکس های فصل 2 مطالعه می کنم. شما همچنین می توانید از همین روش ها در زندگی واقعی استفاده کنید، با یک دفترچه طراحی در فودکورت یک مرکز خرید یا پشت میز در یک کافی شاپ بنشینید. گرفتن ژست های افراد واقعی در حال حرکت، چیزهای زیادی در مورد اینکه چه چیزی یک ژست را طبیعی و متقاعد کننده می کند، به شما یاد می دهد!


پروژه فصل 3: مطالعه دمای رنگ

با استفاده از ایده «مطالعات سواچ» که در پایان فصل 3 آمده است، یک عکس یا نقاشی را که دوست دارید بارگذاری کنید. با جدا کردن نمونه‌ها به دو خانواده نور و سایه، دمای رنگ را مطالعه کنید. پس از انجام کار، آن نمونه ها را با انتخابگر رنگ نمونه برداری کنید و فقط تفاوت بین دماهای مختلف را درک کنید. از خود بپرسید: چگونه گرما به سمت سرد شدن حرکت می کنند و بالعکس؟ خاکستری می شوند؟ اشباع تر؟ آیا تغییر رنگ رخ می دهد؟ اگر چنین است، رنگ به کدام سمت سفر می‌کند؟

اکنون با در نظر گرفتن این اطلاعات رنگ، رنگ‌های مختلفی از کره‌ها را رنگ کنید که در قطعه‌ای که در حال مطالعه از آن هستید قرار می‌گیرد. می توانید این کار را روی یک بوم خالی انجام دهید یا درست بالای تصویر نقاشی کنید. رنگ‌های محلی مختلف کره‌ها را نیز امتحان کنید: یک کره قرمز، کره سبز، کره سفید، و غیره. هدف این است که به نظر برسد که با همان منبع نوری که در ماده مرجع شما وجود دارد روشن شده است - که به گرمای شما خلاصه می‌شود. رنگ ها و رنگ های سرد به هم مرتبط هستند. اینکه بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید، گامی حیاتی در جهت ایجاد نقاشی‌های اصلی خود است!

تکلیف جایزه:  حتماً مصاحبه‌های پیوست را برای بینش‌های منحصربه‌فرد یک نویسنده و یک کارگردان هنری بخوانید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • فصل 3 - هنر پایانی Chapter 3 - Final Art

  • فصل 3 - تحویل به مشتری Chapter 3 - Delivery To Client

  • فصل 2 - تکالیف واقعی Chapter 2 - Real Assignments

  • فصل 1 - اصطلاحات چاپی Chapter 1 - Print Jargon

  • فصل 3 - نقاشی یک شخصیت Chapter 3 - Painting A Character

  • فصل 3 - دیدگاه ارگانیک Chapter 3 - Organic Perspective

  • فصل 2 - تکالیف واقعی IV Chapter 2 - Real Assignments iv

  • فصل 2 - ژست گرفتن Chapter 2 - Posing

  • به کلاس خوش آمدید - مقدمه Welcome To Class - Introduction

  • فصل سوم - ایده های تکلیف Chapter 3 - Homework Ideas

  • فصل سوم - پیشینه در دیدگاه Chapter 3 - Backgrounds in Perspective

  • فصل 2 - تکالیف واقعی iii Chapter 2 - Real Assignments iii

  • فصل 3 - رنگ ناهموار ii Chapter 3 - Color Roughs ii

  • فصل 3 - رنگ ناهموار iii Chapter 3 - Color Roughs iii

  • فصل 2 - تکالیف واقعی ii Chapter 2 - Real Assignments ii

  • فصل 2 - حالت چهره Chapter 2 - Facial Expression

  • فصل 3 - رنگ های گرم در مقابل سرد Chapter 3 - Warm vs Cool Colors

  • فصل 1 - نسخه خطی Chapter 1 - The Manuscript

  • فصل 1 - داستان سرایی تصویری Chapter 1 - Visual Storytelling

  • فصل 2 - فرم Chapter 2 - Form

  • فصل 3 - رنگ ناهموار i Chapter 3 - Color Roughs i

  • فصل 2 - ایده های تکلیف Chapter 2 - Homework Ideas

  • فصل 2 - شکل Chapter 2 - Shape

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش مصورسازی کتاب های کودکان (و فراتر از آن!)
جزییات دوره
8h 39m
23
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
3,422
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Marco Bucci
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Marco Bucci Marco Bucci

تصویرگر و معلم حرفه ای

سلام، من مارکو هستم.

من یک هنرمند حرفه ای با 15 سال تجربه در صنعت فیلم، تلویزیون، بازی و چاپ هستم - در درجه اول به عنوان یک هنرمند مفهومی و تصویرگر. من همچنین بر این باورم که این وظیفه هنرمندان باتجربه است که آموخته های خود را بدون لیسانس و با کمترین هزینه ممکن منتقل کنند. به همین دلیل است که من یک معلم پرشور هستم. من در حال حاضر در CGMA تدریس می کنم و قبلاً در آکادمی دانشگاه هنر، کالج سنتنیال و موارد دیگر تدریس کرده ام.