Marco Bucci

تصویرگر و معلم حرفه ای

سلام، من مارکو هستم.

من یک هنرمند حرفه ای با 15 سال تجربه در صنعت فیلم، تلویزیون، بازی و چاپ هستم - در درجه اول به عنوان یک هنرمند مفهومی و تصویرگر. من همچنین بر این باورم که این وظیفه هنرمندان باتجربه است که آموخته های خود را بدون لیسانس و با کمترین هزینه ممکن منتقل کنند. به همین دلیل است که من یک معلم پرشور هستم. من در حال حاضر در CGMA تدریس می کنم و قبلاً در آکادمی دانشگاه هنر، کالج سنتنیال و موارد دیگر تدریس کرده ام.

دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های سه بعدی با نقاشی دیجیتال

3D Techniques with Digital Painting

"در دنیای رقابتی امروزی هنر مفهومی و تصویرسازی، مرزهای بین سه بعدی و دوبعدی بیش از پیش محو می شوند. اغلب از هنرهای دو بعدی انتظار می رود.


آموزش نقاشی کتاب اسکچ

Sketchbook Painting

«این بسته شامل دانلود «نقاشی کتاب طرح: کارگاه ویدیویی» مارکو است که بیش از 1 ساعت ویدیو همراه با تفسیر دارد. مارکو به او اعتبار می دهد. .."


آموزش راهنمای بقای رنگ

The Color Survival Guide

"راهنمای بقای رنگ" مجموعه ای از تئوری های رنگ و اصول رنگ را ارائه می دهد که من تقریباً هر روز به عنوان یک هنرمند تجاری از آنها استفاده می کنم. من این موارد را انتخاب کرده ام.


آموزش نقاشی دیجیتال 2 - نقاشی خود به خود به سمت یک هدف تعریف شده

Digital Painting 2 - Painting Spontaneously Toward A Defined Goal

کار به عنوان یک تصویرگر تجاری اغلب به یک قطعه نیاز دارد تا قبل از شروع هنر نهایی از چندین مرحله توسعه بصری عبور کند. این معرفی می کند. ..


آموزش بهبود هنر - 10 دقیقه تا نقاشی بهتر - قسمت 8

Art Improvement - 10 Minutes To Better Painting - Episode 8

"درس های قسمت قبلی این مجموعه را در یک مطالعه به کار ببرید! خواهید دید که چگونه ادغام اشکال با ترکیب، جایی که طراحی با ارزش روبرو می شود. ..."


آموزش طراحی سفر - گرفتن احساس یک مکان

Travel Sketching - Capturing the Feel of a Place

روند من برای ترسیم مکان هایی از زندگی. در این ویدیو به ایده‌های کلی برای ترکیب، رنگ، نقطه کانونی، احساس، قلم مو، کار با آبرنگ و غیره نگاه می‌کنم.


آموزش نقاشی در فضای باز با آبرنگ

Painting Outdoors in Watercolour

"مارکو دانش خود را در مورد نور و رنگ به وسواس نقاشی مداوم در فضای باز نسبت می دهد. در این کارگاه ویدئویی، مارکو شما را با مراحل کار خود آشنا می کند.


آموزش مینی سری تصویرسازی و طراحی شخصیت، Pt. 2 - ارزش، نور، گوشت، رنگ

Character Illustration and Design Mini-Series, Pt. 2 - Value, Light, Flesh, Color

این قسمت 2 از یک مینی سریال است. اگر هنوز قسمت 1 را ندیده اید، لطفا ابتدا آن را تماشا کنید! در این قسمت، ما به اصول پیرامون صحنه سازی نگاه خواهیم کرد. ..


آموزش مصورسازی کتاب های کودکان (و فراتر از آن!)

Illustrating Children's Books (and beyond!)

«به تصویرگری کتاب‌های کودکان (و فراتر از آن!) خوش آمدید. به دنبال این هستید که آثار هنری خود را با بازار کتاب کودک تطبیق دهید؟ مارکو شما را از طریق هر مهارت و. .."


آموزش مینی سری تصویرسازی و طراحی شخصیت، Pt. 1 - ژست، شبح، فرم

Character Illustration and Design Mini-Series, Pt. 1 - Gesture, Silhouette, Form

"این مجموعه 3 قسمتی شما را هم در طراحی یک شخصیت (به سبک نیمه واقع گرایانه، شبیه آنچه در یک بازی مدرن AAA می بینید) و هم ...."


آموزش نقاشی دیجیتال 3 - سوالات بزرگی که هر نقاش باید به آن پاسخ دهد

Digital Painting 3 - Big Questions Every Painter Must Answer

یکی از سخت‌ترین سوالاتی که یک نقاش باید به آن پاسخ دهد این است: «از کجا می‌دانی که نقاشی تمام شده است؟» این موضوع به‌ویژه زمانی که در حال نقاشی کردن هستید گیج‌کننده است. ..


آموزش تکنیک های قلم مو دیجیتال

Digital Brushwork Techniques

"تکنیک‌های برس‌کاری دیجیتالی" ارائه‌ای ویدئویی از ابزارها و تکنیک‌ها برای استفاده حداکثری از برس‌های دیجیتالی و گردش کار شما است. این به شما کمک می‌کند...


آموزش پرسپکتیو - 10 دقیقه تا نقاشی بهتر - قسمت 9

Perspective - 10 Minutes To Better Painting - Episode 9

برخی از اصول بسیار مهم (و اغلب نادیده گرفته شده!) از دیدگاه و عمق را بیاموزید. اینها همه عناصر عملی هستند که می توانید در هنر خود ترکیب کنید تا ج. ..


آموزش نقاشی برای مبتدیان با تجربه

Drawing For Experienced Beginners

"نقاشی یک مهارت ضروری است که یک هنرمند باید در آن مهارت داشته باشد. نقاشی همه چیز است. چه تصویرگر، نقاش، انیماتور، طراح شخصیت، vis dev a. .."


آموزش درک و رنگ آمیزی سر

Understanding and Painting the Head

"شاید هیچ چیز برای یک هنرمند ضروری‌تر از درک سر انسان نباشد. طراحی و نقاشی سر به خوبی تقریباً هر طرح اصلی را در اختیار ما قرار می‌دهد..."


آموزش نقاشی دیجیتال 1: یک تور هدایت‌شده در فرآیند خلاقیت

Digital Painting 1: A Guided Tour Through The Creative Process

"حل مسئله یک مهارت حیاتی در هنر است. فرآیند خلاقیت مملو از پیچ و تاب ها و چرخش های غیرقابل پیش بینی است و اغلب مهندسی معکوس دشوار است."


آموزش شروع کار با نقاشی دیجیتال

Getting Started With Digital Painting

مطالب آموزشی نرم افزار برای هرکسی که می خواهد با نقاشی دیجیتال به زمین بزند. هدف من از این کلاس ابهام زدایی از نرم افزار و دیجیتال است. ..


آموزش 10 دقیقه تا نقاشی بهتر

10 Minutes to Better Painting

" هر قسمت از «10 دقیقه تا نقاشی بهتر» با ترکیب آموزش با طنز، یک عنصر هنری را تشریح می کند که مطمئناً کار شما را بهبود می بخشد. این سریال آی. .."