آموزش تکنیک های سه بعدی با نقاشی دیجیتال

3D Techniques with Digital Painting

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در دنیای رقابتی امروزی هنر مفهومی و تصویرسازی، مرزهای بین سه بعدی و دوبعدی بیش از پیش محو می شوند. اغلب از هنرمندان دو بعدی انتظار می رود که تا حدودی با ابزارها و فرآیندهای سه بعدی آشنایی داشته باشند. حداقل، درک برخی از گردش کار و ابزارهای سه بعدی اولیه می تواند به شما کمک کند تا به پتانسیل خلاقیت بالاتری دست پیدا کنید.

این کلاس ویدیویی مهارت‌های اساسی مورد نیاز برای ادغام Blender - یک استاندارد صنعتی و نرم‌افزار سه‌بعدی رایگان - را در جریان کار دوبعدی‌تان به شما آموزش می‌دهد. سخنرانی‌ها به سه فصل تقسیم می‌شوند:

فصل 1:   ملزومات Blender. مارکو همه ابزارهای سه بعدی لازم برای دنبال کردن آموزش‌ها را معرفی و توضیح می‌دهد. یک راه عالی برای معرفی خود به نرم افزار!

فصل 2: ​​   پروژه‌ای که عناصر ساخته‌شده با مدل‌سازی سه‌بعدی اولیه، مداد گریس، بافت، نورپردازی و رندر، با مناظر و شخصیت‌های دوبعدی با دست نقاشی شده را ترکیب می‌کند. نتیجه یک نقاشی دیجیتالی دوبعدی زیبایی شناختی است، اما با عمق سه بعدی واقعی.

فصل 3:  پروژه ای با استفاده از تکنیک مدرن نقاشی مات "2.5D" هالیوود. مدل‌سازی سه‌بعدی کمی پیشرفته‌تر (هنوز برای مبتدیان مناسب است)، همراه با ابزارهای پیشرفته نقشه‌برداری UV تصویربرداری دوربین و نقاشی دیجیتال برای ایجاد یک ترکیب سینمایی منحصر به فرد و خیره‌کننده از دو بعدی و سه بعدی.


ویژگی‌های دوره:

  • برای کاربران مبتدی Blender یا به طور کلی برای مبتدیان به سه بعدی عالی است!
  • دوره از Blender 2.8 استفاده می کند - آخرین نسخه نرم افزار
  • استفاده از قلم گریس Blender's به عنوان پلی از سه بعدی به قلمرو تصویرسازی دو بعدی و نقاشی دیجیتال
  • آماده سازی عناصر به صورت سه بعدی با نقشه برداری و رندر بافت اولیه UV
  • ساخت گره و سایه زن در بلندر
  • با تکنیک‌های معمولی نقاشی دیجیتال، نقاشی‌های خود را در فتوشاپ جمع کنید. روند نقاشی کامل، در دو نقاشی جداگانه، با بحث در مورد اصول (نور، رنگ، ارزش، ترکیب و غیره) که در طول فرآیند استفاده شده است، و همچنین بسیاری از افکار مرتبط دیگر در طول مسیر نشان داده شده است
  • استفاده از قلم موی دیجیتال برای از بین بردن ظاهر سه بعدی استریل
  • استفاده از انسداد محیط سه بعدی و پاس های سایه برای کمک به نقاشی
  • استفاده از لایه‌ها برای کمک به سازماندهی فرآیند شما
  • ترکیب عناصر برای یک تصویر نهایی و چشمگیر - همه در Blender
  • همه فایل های پروژه گنجانده شده است
  • بسته براش دیجیتالی موجود است

پروژه 1: 1 ساعت زمان بدون وقفه را کنار بگذارید و Blender را پیمایش کنید. هنوز سعی نکنید اثر هنری ایجاد کنید. به سادگی اشیاء را جابجا کنید، آنها را حذف یا اضافه کنید، پنجره ها را باز یا ببندید، در نماهای مختلف املایی پیمایش کنید و تعدادی از کلیدهای میانبر و منوهای ابزار را درک کنید. این مهارت‌های اساسی بعداً، زمانی که روی خلق آثار هنری متمرکز می‌شوید، از ناامیدی بسیار جلوگیری می‌کند. از آنجایی که Blender دارای مجموعه‌های ابزار مختلف و «دسته‌های» ابزار است، ممکن است برای شما مفید باشد که همراه با فصل 1 ردیابی کنید و به هر ابزاری که در درس معرفی می‌شوند توجه جداگانه‌ای بدهید.

پروژه 2: با تصویری بیایید که می تواند به سطوح بسیار واضح تقسیم شود - حداقل، پیش زمینه/میان زمینه/پس زمینه. با استفاده از ابزار Blender's Grease Pencil، آنها را در فضای سه بعدی ترسیم کنید و یک حرکت دوربین خشن را در تصویر ماکت خود ایجاد کنید. آن لایه ها را به فتوشاپ صادر کنید و بلاک-in Grease Pencil را با یک نقاشی دیجیتال تمام شده جایگزین کنید. آن لایه‌ها را به‌عنوان نقشه‌های رنگی و شفافیت صادر کنید، و صحنه سه‌بعدی خود را با استفاده از UV نقاشی دیجیتال خود که روی هواپیما نقشه‌برداری شده است، در همان مکانی که لایه‌های Grease Pencil شما قرار داشتند، دوباره بسازید. به عنوان یک امتیاز، ببینید آیا می‌توانید برخی از شی‌های سه بعدی ساده را در این صحنه ادغام کنید تا به «ازدواج» این دو رسانه کمک کنید (همانطور که با برگ‌ها در فصل 2 نشان داده شده است).

پروژه 2b: سعی کنید به طور کامل یک تصویر ایجاد کنید. با مداد گریس با تنظیمات ابزار بازی کنید تا خطوطی را که دوست دارید به دست آورید و به سادگی کل طراحی داخل بلندر را کامل کنید!

پروژه 3: یک عکس سینمایی بیابید که ممکن است با تکنیک «2.5 بعدی» به خوبی کار کند. اغلب این رویکرد برای ایجاد عکس‌های بزرگ از مناظر وسیع یا مناظر شهری مناسب است. هندسه اولیه ای را مدل کنید که ماهیت عکس را به تصویر می کشد، اما بدون وارد شدن به جزئیات زیاد. به یاد داشته باشید که این نقاشی دو بعدی شماست که تمام جزئیات را ارائه می دهد. توصیه می‌کنم در اینجا عمق سه‌بعدی زیادی داشته باشید، و المان‌ها به سمت دوربین و دور از آن پخش شوند. یک "دوربین پروجکشن" اصلی راه اندازی کنید که تمام عناصر صحنه شما را در بر می گیرد (به یاد داشته باشید آن را قفل کنید!)، و لایه های مختلف خود را صادر کنید. اگر می‌خواهید، چند نور اولیه را تنظیم کنید تا گذرگاه‌های سایه مختلف را ارائه کنید. دوباره آن عناصر را در فتوشاپ جمع کنید و آنها را رنگ کنید! اکنون از فتوشاپ دوباره صادر کنید و UV ها را از دوربین اصلی پروژه دهید. از یک دوربین جدید برای شماره گیری در یک حرکت دوربین خاص استفاده کنید که خیلی از دید دوربین فیلمبرداری منحرف نمی شود (زیرا این توهم را از بین می برد.) با خیال راحت با تنظیمات عمق میدان برای آن پرداخت نهایی سینمایی بازی کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 1 1

  • 2 2

  • 3 3

  • 1 1

  • 2 2

  • 2 2

  • 2 2

  • 3 3

  • 2 2

  • 2 2

  • 3 3

  • 1 1

  • 3 3

  • 3 3

  • 3 3

  • 3 3

  • 2 2

  • 1 1

  • 3 3

  • 2 2

  • 2 2

  • 3 3

  • 2 2

  • 1 1

  • 1 1

  • 3 3

  • 2 2

  • 3 3

  • 0 0

  • 1 1

  • 2 2

  • 1 1

  • 2 2

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های سه بعدی با نقاشی دیجیتال
جزییات دوره
8h 24m
33
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
1,770
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Marco Bucci
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Marco Bucci Marco Bucci

تصویرگر و معلم حرفه ای

سلام، من مارکو هستم.

من یک هنرمند حرفه ای با 15 سال تجربه در صنعت فیلم، تلویزیون، بازی و چاپ هستم - در درجه اول به عنوان یک هنرمند مفهومی و تصویرگر. من همچنین بر این باورم که این وظیفه هنرمندان باتجربه است که آموخته های خود را بدون لیسانس و با کمترین هزینه ممکن منتقل کنند. به همین دلیل است که من یک معلم پرشور هستم. من در حال حاضر در CGMA تدریس می کنم و قبلاً در آکادمی دانشگاه هنر، کالج سنتنیال و موارد دیگر تدریس کرده ام.