سلام به همه و به دوره Blender دیگری خوش آمدید. من دینو هستم و در این دوره قصد داریم شخصیت بازی Cuphead را مدل سازی کنیم. در این دوره، ما چیزهای زیادی یاد خواهیم گرفت، از تکنیک های مدل سازی اولیه تا پیچیده تر مانند بافت UV صورت.
ما با وارد کردن تصاویر مرجعی که میتوانید از آنها دریافت کنید، شروع میکنیم. بعداً شروع به مدل سازی کل مدل از التماس تا انتها خواهیم کرد. پس از آن، ما مواد را اعمال می کنیم و یک ژست جالب می سازیم و به شما نشان می دهم که چگونه می توانید نتیجه رندر نهایی خود را بهبود بخشید. برای نور، از بافت HDRI استفاده می کنیم که می توانید از hdrhttps://hdrihaven.com/hdris/دریافت کنید.
در پایان این دوره، یک شخصیت بازی سه بعدی مورد علاقه خواهید داشت که می توانید از آن برای انیمیشن یا حتی بازی خود استفاده کنید یا آن را به دوست خود نشان دهید و در نمونه کار خود قرار دهید.
پس بیایید شروع کنیم و فراموش نکنید که با شیطان معامله نکنید.
برای پروژه نهایی این دوره، باید:
- شخصیت دیگری از Cuphead (شیطان، ماگمن، پادشاه تاس...) مدل کنید
- از تصاویر مرجع استفاده کنید
- سعی کنید بافت صورت خود را پیدا کنید/ایجاد کنید
- وضوح خروجی را روی 1920 پیکسل تا 1080 پیکسل (Full HD) تنظیم کنید، یا اگر می خواهید آن را در اینستاگرام پست کنید، وضوح را روی 1080 پیکسل تا 1080 پیکسل تنظیم کنید
- آن را در موتور رندر EEVEE برای پیش نمایش سریع رندر کنید
- از موتور رندر چرخه برای کیفیت بالاتر رندر خود استفاده کنید
- ژست جالبی بگیرید
- از مدیریت رنگ برای تغییر ظاهر رندر نهایی خود استفاده کنید
- تنظیمات رندر خود را تنظیم کنید
و در آخر، از آن لذت ببرید.
هنرمند و انیماتور سه بعدی
سلام، نام من دینو، یک طراح گرافیک و هنرمند سه بعدی است. من دارای مدرک لیسانس از دانشکده هنرهای زیبا گروه طراحی گرافیک هستم. من در طول سالها کارهای زیادی برای کسبوکارهای مختلف انجام دادهام.
در سال 2019 به (آکادمی بازی سازی نهایی) پیوستم تا معلم و طراح گرافیک شوم. ما با هم در آکادمی خود، بیش از 80 دوره آموزشی در مورد توسعه بازی، طراحی گرافیک، و هنر سه بعدی با همکارانم برگزار کردیم.
من علاقه زیادی به هنر، تدریس و کمک به دانش آموزان دارم که نه تنها یاد بگیرند، بلکه در حین انجام این کار سرگرم شوند. من در تمام زندگی ام به هنر علاقه داشتم و به دنبال این هستم که از طریق آموزش هایم این اشتیاق را در دانش آموزانم ایجاد کنم.
علاوه بر تدریس، من رئیس طراحی در (استارت آپی است که بر روی یک برنامه جدید بر اساس سیستم نقطه کارما کار می کند) و انیماتور اصلی در استودیو NYON، ایجاد فیلم های کوتاه سه بعدی.
"آموزش و پرورش پاسپورت آینده است، زیرا فردا متعلق به کسانی است که امروز برای آن آماده می شوند."
نمایش نظرات