Nodiken 3D

هنرمند و انیماتور سه بعدی

سلام، نام من دینو، یک طراح گرافیک و هنرمند سه بعدی است. من دارای مدرک لیسانس از دانشکده هنرهای زیبا گروه طراحی گرافیک هستم. من در طول سال‌ها کارهای زیادی برای کسب‌وکارهای مختلف انجام داده‌ام.

در سال 2019 به (آکادمی بازی سازی نهایی) پیوستم تا معلم و طراح گرافیک شوم. ما با هم در آکادمی خود، بیش از 80 دوره آموزشی در مورد توسعه بازی، طراحی گرافیک، و هنر سه بعدی با همکارانم برگزار کردیم.

من علاقه زیادی به هنر، تدریس و کمک به دانش آموزان دارم که نه تنها یاد بگیرند، بلکه در حین انجام این کار سرگرم شوند. من در تمام زندگی ام به هنر علاقه داشتم و به دنبال این هستم که از طریق آموزش هایم این اشتیاق را در دانش آموزانم ایجاد کنم.

علاوه بر تدریس، من رئیس طراحی در (استارت آپی است که بر روی یک برنامه جدید بر اساس سیستم نقطه کارما کار می کند) و انیماتور اصلی در استودیو NYON، ایجاد فیلم های کوتاه سه بعدی.

"آموزش و پرورش پاسپورت آینده است، زیرا فردا متعلق به کسانی است که امروز برای آن آماده می شوند."

دوره های این مدرس:

آموزش مدل سازی سه بعدی، تقلب و متحرک سازی یک شخصیت کارتونی

3D Modeling, Rigging And Animating A Cartoon Character

سلام بچه ها، دینو اینجا به یک دوره دیگر Blender خوش آمدید. به همه طرفداران Futurama، ما قصد داریم یک ربات دیوانه معروف به نام Bender را مدل سازی و تقلب کنیم. او من ..


آموزش مدل سازی شخصیت ربات از Netflix Show با Blender 3D

Modeling Robot Character from Netflix Show with Blender 3D

"سلام به همه، دینو اینجا، و به یک دوره بلندر دیگر خوش آمدید. ما یک شخصیت روبات معروف را از قسمت اول سریال Netflix Lov می سازیم."


آموزش ایجاد یک کاراکتر سه بعدی ساده و آسان با بلندر

Creating A Simple and Easy 3D Character With Blender

"سلام به همه و به یک دوره مخلوط کن دیگر خوش آمدید. نام من دینو است و در این دوره، یک کاراکتر سبک شده با مخلوط کن 2. 9. در این دوره ایجاد خواهیم کرد.


آموزش یک زمین بسکتبال با بلندر ایجاد کنید

Create A Basketball Court With Blender

"سلام به همه و به یک دوره دیگر Blender خوش آمدید. در این دوره، ما قصد داریم یک زمین بسکتبال ایجاد کنیم و یک انیمیشن بد بو با آن انجام خواهیم داد. Th. .."


آموزش ایجاد یک شخصیت کارتونی با استفاده از بلندر

Creating A Cartoon Character Using Blender

"سلام بچه ها، نام من دینو است و به دوره دیگری خوش آمدید. در این دوره ما قصد داریم شخصیت کارتونی محبوب آرنولد را از شخصیت معروف الگوبرداری کنیم.


آموزش ایجاد یک موپد رترو با بلندر 2.8

Create A Retro Moped With Blender 2.8

سلام به همه و به یک دوره دیگر Blender خوش آمدید. در این دوره قصد داریم یک موتور موپد رترو با مخلوط کن 2 بسازیم. 82. قصد داریم نحوه کار را یاد بگیریم. ..


آموزش بیایید یک شخصیت بمب افکن سه بعدی بسازیم

Let's Create A 3D Character Bomberman

"سلام به همه و به یک دوره مخلوط کن دیگر خوش آمدید. نام من دینو است و در این دوره قرار است یک شخصیت بازی سه بعدی "Bomberman" را بسازیم. این شرکت .."


آموزش مدلسازی و انیمیشن بستنی بستنی بستنی در بلندر

Ice Cream Popsicle Modeling & Animation In Blender

"سلام به همه و به یک دوره بلندر دیگر خوش آمدید. در این دوره قصد داریم شخصیت بستنی بستنی را مدل سازی کنیم. ابتدا با m پایه شروع می کنیم. .."


آموزش ایجاد جزیره آسمان در Blender 2.8

Create A Sky Island In Blender 2.8

سلام به همه Dino در اینجا از Render Craft Studio و در این دوره ما قصد داریم یک مدل سه بعدی جزیره آسمان در نرم افزار Blender ایجاد کنیم. این یک دوره مبتدی است. ..


آموزش یک شهر کارتونی سه بعدی به راحتی ایجاد کنید

Create A 3D Cartoon City Easy

سلام، همه دینو اینجا هستند و به یک دوره دیگر Blender خوش آمدید. در این دوره قصد داریم با استفاده از بلندر یک شهر سه بعدی با سبک کارتونی بسازیم. این کو. ..


آموزش بیایید کاراکتر کاسه سر سه بعدی بسازیم

Let's Create 3D Cuphead Character

"سلام به همه و به یک دوره دیگر Blender خوش آمدید. نام من دینو است و در این دوره قصد داریم شخصیت بازی Cuphead را مدل سازی کنیم. در این دوره ما ...."


آموزش یک مدل سه بعدی از BMO از Adventure Time در بلندر ایجاد کنید

Create A 3D Model Of BMO From Adventure Time In Blender

آیا شما از طرفداران Adventure Time هستید؟ در این دوره قصد داریم BMO را از Adventure time به صورت سه بعدی مدل سازی کنیم. ما از نرم افزار رایگان Blender استفاده خواهیم کرد و من به شما نشان خواهم داد که چگونه. ..


آموزش با استفاده از بلندر یک انیمیشن حلقه با آیکون های سه بعدی بسازید

Make A Loop Animation With A 3D Icons Using Blender

"سلام به همه و به یک دوره مخلوط کن دیگر خوش آمدید. نام من دینو است و در این دوره قصد داریم یک انیمیشن حلقه ای از آیکون های سه بعدی Adobe illustra ایجاد کنیم.


آموزش تقلب و انیمیشن شخصیت پیتزا اسلایس با بلندر

Pizza Slice Character Rigging And Animation With Blender

"سلام به همه و به یک دوره بلندر دیگر خوش آمدید. در این دوره قصد داریم یک شخصیت برش پیتزا را مدل سازی کنیم. ما با بدن شروع می کنیم سپس بعداً o. .."


آموزش با بلندر یک انیمیشن اسکیت بورد بسازید

Create A Skateboard Animation With Blender

"به دنبال یک دوره انیمیشن خوب برای مبتدیان در Blender هستید؟ در این دوره قصد داریم اسکیت برد و همچنین پس زمینه انیمیشن را مدل سازی کنیم. ما شرکت خواهیم کرد. .."


آموزش ساخت انیمیشن دستی در 1 ساعت

Create Hand Animation in 1 Hour

"سلام و به دوره جدید مخلوط کن خوش آمدید! نام من دینو است و در این دوره به شما نشان خواهم داد که چگونه ریگ را مدل سازی کنید و شخصیت های دستی را با استفاده از Blender متحرک کنید. ما ...."


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن با بلندر

Introduction To Animation With Blender

سلام به همه و به معرفی دوره انیمیشن با مخلوط کن خوش آمدید. این دوره برای همه مبتدیانی است که می خواهند بدانند چگونه در مخلوط کن متحرک سازی کنند. ..