لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 12 اصل انیمیشن برای انیماتورهای CG
12 Principles of Animation for CG Animators
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
12 اصل انیمیشن زمینه ساز هر کاری است که انیماتورها انجام می دهند ، از
ساخت فیلم به بازی های ویدیویی. این اصول بدون توجه به نرم افزاری که استفاده می کنید یکسان هستند - مجموعه 2D یا 3D ، منبع باز یا مجموعه پیشرفته. در این دوره ، انیماتور برنده جایزه ، دیوید آندراد ، وظایف سنتی دانشجویی (یک توپ تندرست و یک گونی آرد پست) را می گیرد و آنها را به انیمیشن های دیجیتالی ترجمه می کند که هر یک از این اصول را با جزئیات نشان می دهد. او از مایا و بلندر استفاده می کند ، اما تمرکز بر عدم تسلط بر نرم افزار است. این در مورد تکنیک ها است ، نه ابزارها. دنبال کنید زیرا او تاریخچه انیمیشن شخصیت را معرفی می کند و هر یک از 12 اصل را از اسکواش و کشش و پیش بینی تا زمان بندی و پیگیری بررسی می کند. تمرینات چالشی را برای تمرین آنچه در این راه آموخته اید ، انجام دهید.
انیمیشن در قرن گذشته بسیار پیشرفت کرده است ، اما برخی از اصول همیشه ثابت هستند. این بنیاد برای یک زندگی مادام العمر در خدمت شما خواهد بود.
موضوعات شامل:
سابقه انیمیشن شخصیت li>
کدو و کشش li>
پیش بینی li>
صحنه پردازی li>
انیمیشن ژست به حالت li>
اقدام ثانویه li>
زمان بندی li>
اغراق li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
How to use the exercise files
1. یک مرور کلی
1. An Overview
تاریخچه مختصری از انیمیشن شخصیت
A brief history of character animation
به فیزیک و هنر فکر کنید ، نه به نرم افزار
Think physics and art, not software
2. اسکواش ، کشش و پیش بینی
2. Squash, Stretch, and Anticipation
اصل 1: اسکواش و کشش
Principle 1: Squash and stretch
اصل 2: پیش بینی
Principle 2: Anticipation
چالش: تمرین با توپ
Challenge: An exercise with a ball
3. صحنه سازی
3. Staging
اصول 3: مرحله بندی
Principles 3: Staging
راه حل: یک تمرین با کیسه آرد
Solution: An exercise with a flour sack
4. صاف جلو و در معرض نمایش
4. Straight Ahead and Pose-to-Pose
انیماتور برنده جایزه و توازن تئوری استودیو
دیوید آندریا یک انیمیشن برنده جایزه برای انیمیشن، جلوه های بصری و صنایع بازی است.
او در فیلم هایی مانند R.I.P.D. کار کرده است. و پرسی جکسون، بازی هایی مانند ترانسفورماتور، و حتی Ray Clovis سری متحرک را پوشش می دهد. او یک دونده فعال است، هنرمند رزمی کونگ فو سابق کونگ فو، و دوست دارد در غواصی های طولانی از دست رفته (و داستان های زیادی را برای گفتن دارد). او فارغ التحصیل دانشگاه تامپا است و فارغ التحصیل کلاس های افتتاحیه ی انیمیشن است. در سال 2013، او Cofounded به عنوان یک خروجی برای انیماتورها در سراسر جهان برای همکاری در داستان های بزرگ است.
نمایش نظرات