آموزش انیمیشن سازی را یاد بگیرید! راهنمای کامل اصول انیمیشن

Learn to Animate! Complete Guide to Animation Principles

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این یک راهنمای مبتدی برای انیمیشن است. شما همه چیزهایی را که برای اینکه بتوانید اشیا، متن و حتی کاراکترها را متحرک کنید، باید بدانید.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه از ابتدا متحرک سازی کنید، می توانید با این دوره از اینجا شروع کنید. من این دوره را برای مبتدیان کامل ساخته ام، بنابراین اگر تا به حال در مورد فریم کلیدی نشنیده اید یا نمی دانید نمودار زمان چیست، این دوره برای شما مناسب است. همچنین فکر می‌کنم این دوره برای هرکسی که ایده منصفانه‌ای از انیمیشن دارد، کسی که یک انیماتور مبتدی است و از نرم‌افزاری برای جابجایی چیزها استفاده می‌کند عالی خواهد بود، اما کسانی که مایلند واقعاً اصول و اصول اصلی را به ترتیب بدانند. تا انیمیشن خود را به سطح بعدی برسانند.

این اصول اصلی انیمیشن شما را برای زندگی به عنوان یک انیماتور آماده می کند. گام به گام یاد خواهید گرفت که چگونه حرکت واقعی و جذاب ایجاد کنید. به علاوه شما خواهید آموخت که چرا تکنیک های انیمیشن خاص به طور موثر به اشیا جان می بخشند. و مهمتر از همه، یاد خواهید گرفت که چه زمانی آنها را در کار خود اعمال کنید.

من در این دوره از Adobe Animate برای آموزش نحوه انیمیت کردن استفاده می کنم. اما گزینه های رایگانی وجود دارد که می توانید از آنها برای دنبال کردن استفاده کنید. و این گزینه ها را در قسمت اول دوره پوشش می دهم. چیزی که شما مطالعه خواهید کرد، انیمیشن اولیه فریم به فریم است که با دست طراحی شده است. این بهترین راه برای یادگیری این اصول است. و نگران نباشید اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید نقاشی کنید، ما در حال کار با شکل‌های اولیه برای متحرک کردن هستیم - تا به معنای واقعی کلمه آن اشکال را زنده کنیم.

آنچه در این دوره پوشش داده شده است

چه بخواهید در نهایت در سه بعدی، گرافیک متحرک یا انیمیشن دو بعدی کار کنید، باید مواردی مانند

را بدانید
  • کاهش در داخل و خارج از فریم های کلیدی

  • نحوه ایجاد سهولت،

  • چرا باید این کار را انجام دهید - و چه زمانی باید آن را اعمال کنید.

همچنین مهارت‌هایی را یاد خواهید گرفت که نه تنها از شما یک انیماتور می‌سازند، بلکه مطمئن می‌شوند که واقعاً انیماتور خوبی هستید - مهارت‌هایی مانند

  • زمان و فاصله

  • اسکواش و کشش

  • کار در کمان

  • کار با نمودارهای زمانبندی

  • چگونه با پیش بینی متحرک سازی، بیش از حد و حل و فصل

این دوره به تدریج به سمت دو پروژه نهایی کار می کند. اینها پروژه های انیمیشنی مهم در برنامه درسی هر مدرسه یا دانشگاه هستند. در این پروژه ها شما از فریم های کلیدی به انیمیشن شخصیت های روان و پویا پیشرفت خواهید کرد.

اولین پروژه Bouncing Ball است. در این پروژه مهم شما اصول زمان بندی، فاصله گذاری، کشش اسکواش را اعمال خواهید کرد.

پروژه دوم پرش شخصیت است. در این پروژه شما اصول پیش بینی، بیش از حد و حل و فصل را اعمال می کنید. به علاوه کار با نمودارهای زمان بندی را تمرین خواهید کرد.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • اسکواش و کشش Squash and Stretch

  • رفع پرش شخصیت Character Jump Fixes

  • توپ پرش 2 Bouncing Ball 2

  • پرش شخصیت 4 Character Jump 4

  • توپ پرش 1 Bouncing Ball 1

  • فاصله برای Ease Out و Ease In Spacing for Ease Out and Ease In

  • جدول زمانی The Timeline

  • فریم های کلیدی Key Frames

  • پیش بینی، بیش از حد و حل و فصل Anticipation, Overshoot and Settle

  • پرش شخصیت 2 Character Jump 2

  • پرش شخصیت 1 Character Jump 1

  • پرش شخصیت 3 Character Jump 3

  • میانبرهای رایج صفحه کلید Common Keyboard Shortcuts

  • در بین In-betweens

  • مقدمه ای بر Adobe Animate Introduction to Adobe Animate

  • زمان و فاصله Timing and Spacing

  • خرابی ها Breakdowns

  • چگونه ویدیو را از Animate صادر کنیم How to Export Video from Animate

  • انیمیشن سازی را یاد بگیرید Learn to Animate

  • توپ پرش 3 Bouncing Ball 3

  • نماد چیست What is a Symbol

  • گزینه های نرم افزار برای انیمیشن Software Options for Animation

  • فریم ها و نرخ فریم Frames and Frame Rates

نمایش نظرات

آموزش انیمیشن سازی را یاد بگیرید! راهنمای کامل اصول انیمیشن
جزییات دوره
2h 34m
23
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2,221
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Siobhan Twomey Siobhan Twomey

هنرمند، تصویرگر، مدرس

سلام، من سیوبهان هستم :)

سابقه من شامل رشته های طراحی، نقاشی، فیلم سازی و انیمیشن است. در شروع کار، در دانشگاه UCD در دوبلین فیلم خواندم، همچنین یک ترم را با بورسیه تحصیلی در مدرسه هنر Tisch در دانشگاه نیویورک در نیویورک گذراندم. بعدها طراحی و انیمیشن خواندم. از سال 2005، من در استودیوهای ونکوور و دوبلین به عنوان یک هنرمند حرفه ای زمینه و محیط کار کرده ام. من همچنین به عنوان هنرمند استوری برد، هنرمند مفهومی کار کرده ام و تعدادی فیلم انیمیشن کوتاه را کارگردانی کرده ام. تمرین استودیو من حول محور نقاشی پرتره و طراحی فیگور، برای نمایشگاه‌های سفارشی و گالری است.

در مجموع، من 20 سال به عنوان یک هنرمند، تصویرگر و حرفه ای انیمیشن کار کرده ام.

اشتیاق من این است که تمام طیف مهارت های هنری را که در طول حرفه ام آموخته و توسعه داده ام به دیگران بیاموزم. می خواهم اطمینان حاصل کنم که هرکسی که به هنر علاقه دارد، اطمینان حاصل کنم. ، انیمیشن و طراحی می توانند یاد بگیرند که چگونه قفل بیان طبیعی خود را باز کنند.

راه طبیعی خود شما برای طراحی، دریچه ای به سوی امکانات و فرصت های نامحدود برای کار خلاقانه است!

کلاس‌های من را در زیر بررسی کنید: من مسیرهای یادگیری را در موارد زیر اختصاص داده‌ام: استوری‌برد، انیمیشن، هنر مفهومی و طراحی فیگور. در کلاس می بینمت! :)

سیوبهان.

P.S. در ویدیوهای نقاشی هفتگی من به من بپیوندید!