آموزش ایجاد یک محیط VFX در MARI و NUKE

Creating a VFX Environment in MARI and NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این آموزشهای MARI و NUKE ، ما بر روی چگونگی ایجاد یک نقاشی مات از یک مفهوم تمرکز خواهیم کرد ، سپس آن را به یک محیط واقعی نمایش دوربین تبدیل خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: NUKE ، Photoshop ، Maya ، MARI. در طول این آموزشهای MARI و NUKE ، ما بر روی چگونگی ایجاد یک نقاشی مات از یک مفهوم تمرکز خواهیم کرد ، سپس آن را به یک محیط واقعی طرح ریزی دوربین تبدیل خواهیم کرد. ما همه عناصر را با هم ترکیب خواهیم کرد تا تصویربرداری مات/عکسبرداری دوربین واقع بینانه تر شود. در مرحله بعدی ، ما می آموزیم که چگونه مدل دارایی ها را ایجاد کرده و UV ها را جایگزین استفاده از صفحه برای پیش بینی ها کنیم. سپس ما پیش بینی های دوربین را به نقشه های بافت موجود تبدیل می کنیم و در آخر همه عناصر را کنار هم قرار می دهیم. در پایان ، این آموزش MARI و NUKE به افراد کمک خواهد کرد تا مهارت های ایجاد یک محیط VFX را از ابتدا تا انتها با استفاده از چندین نرم افزار در این روند ایجاد کنند. نرم افزار مورد نیاز: NUKE ، Photoshop ، Maya ، MARI.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک محیط VFX در MARI و NUKE Creating a VFX Environment in MARI and NUKE

  • ایجاد یک نقاشی مات بر اساس کانسپت Creating a Matte Painting Based on Concept

  • پاک کردن عکس پانوراما Cleaning up a Panorama Shot

  • لایه ها را ترکیب کنید Blending Layers

  • ترکیب تصاویر برای تشکیل عناصر Combining Pictures to Form Elements

  • در حال راه اندازی پیش بینی های دوربین Setting up Camera Projections

  • اصلاح رنگ Correcting Color

  • استفاده از پاسهای سفارشی ایجاد شده Using Custom Created Passes

  • مدل سازی دارایی ها Modeling Assets

  • آماده سازی UV برای رنگ آمیزی بافت Preparing UV for Texture Painting

  • راه اندازی پروژه ای برای نقاشی Setting up a Project for Painting

  • نقاشی بافت با ماسک و لایه Painting Textures with Masks and Layers

  • ادامه با Masks and Layers Continuing with Masks and Layers

  • صادر کردن دارایی ها Exporting Assets

  • ایجاد یک Depth Pass Creating a Depth Pass

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک محیط VFX در MARI و NUKE
جزییات دوره
2h 18m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Matthew Choy
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Matthew Choy Matthew Choy

متیو چوی یک هنرمند سه بعدی با سابقه CG Generalist است. وی پس از فارغ التحصیلی از انستیتوی پرات نیویورک در رشته MFA در انیمیشن سه بعدی ، از سال 2008 در این صنعت مشغول به کار است. وی در زمینه های پخش ، تبلیغات تلویزیونی و فیلم های سینمایی در نقش های مختلف از جمله مودلر ، هنرمند تکسچر ، عمومی ، هنرمند ادغام ، هنرمند نورپردازی و حتی به عنوان مربی مدلینگ کار کرده است. وی در مکان های مختلف از شبکه پخش ، گروه سرگرمی فاکس نیویورک ، ایالات متحده آمریکا ، تا استودیوهای بوتیک کوچک در آسیا و استودیوهای فیلم های بلند مانند Rhythm & Hues و Digital Domain در ونکوور کار کرده است.