آموزش ایجاد یک انیمیشن شخصیت تمام شده در بلندر 2.9

Creating a Finished Character Animation in Blender 2.9

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Blender با مجموعه ابزارهای رایگان و درجه حرفه ای خود ، به هنرمندان سه بعدی امکان تحریک و روایت داستانهایی را می دهد که در گذشته فقط آرزو داشتند. در این دوره ، بیاموزید که از Blender 2.9 برای روح بخشیدن به یک شخصیت و تعریف یک داستان با انیمیشن و گفتگو استفاده کنید. هدف این دوره تلفیق ارجاعات ویدئویی و اصول انیمیشن شخصیت برای ایجاد یک فرد متحرک متحرک و متحرک است: آرتور ، یک کارمند دفتر ناراضی و یک نوازنده خنثی. بیاموزید که چگونه از ابزارهای انیمیشن در Blender استفاده کنید ، با یک مسیر گفتگو کار کنید و صحنه را سبک و روشن کنید. راهنمای شما ، David Andrade ، نکاتی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند زندگی درونی شخصیت خود را تصور کنید و مروری بر روند پس از تولید برای ارائه ویدیوی نهایی.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • جادوی انیمیشن شخصیت را کاوش کنید Explore the magic of character animation

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

  • مخلوط کن و پیش نیازها را تنظیم کنید Set up Blender and prerequisites

1. از کجا شروع می شود ، برنامه ریزی انیمیشن خود را 1. Where It All Begins, Planning Your Animation

  • به گفتگو گوش دهید و ایده ها را ترسیم کنید Listen to the dialog and sketch out ideas

  • صادرات طرح های خود از Blender Exporting your sketches from Blender

  • بیاموزید که مرجع ویدیو چگونه به راهنمای انیمیشن شما کمک می کند Learn how video reference helps guide your animation

2. با آرتور ملاقات کنید 2. Meet Arthur

  • چگونه فایل انیمیشن خود را در بلندر تنظیم کنیم How to set up your animation file in Blender

  • نحوه استفاده از دکل های شخصیت در بلندر How to use character rigs in Blender

  • نحوه تحریک در مخلوط کن How to animate in Blender

  • عیب یابی خطاهای انیمیشن در بلندر Troubleshooting animation errors in Blender

  • چالش: چند کلید واژه را در مخلوط کن تنظیم کنید Challenge: Set a couple of keyframes in Blender

  • راه حل: چند کلید اصلی را در مخلوط کن تنظیم کنید Solution: Set a couple of keyframes in Blender

3. انیمیشن شخصیت 3. Character Animation

  • صدا و مرجع را تنظیم کنید Set up audio and reference

  • جلوه های اصلی شخصیت را مسدود کنید Block out the character's key poses

  • زمان بندی همه چیز است Timing is everything

  • ابزارهای مفید انیمیشن در بلندر Useful animation tools in Blender

  • نحوه پیش نمایش و به اشتراک گذاری انیمیشن خود How to preview and share your animation

  • چالش: شکستن انیمیشن شما Challenge: Breaking up your animation

  • راه حل: شکستن انیمیشن شما Solution: Breaking up your animation

4. جزئیات را اصلاح کنید 4. Refine the Details

  • پالایش حرکات بدن Refining the body movements

  • بازوها ، دست ها و انگشتان را صاف کنید Refining the arms, hands, and fingers

  • پالایش صورت Refining the face

  • متحرک سازی دهان به صدا Animating the mouth to the audio

  • با استفاده از Graph and Dope Sheet Editor برای اصلاح پویانمایی خود Using Graph and Dope Sheet Editors to refine your animation

  • نتیجه نهایی را لهستانی کنید Polish off the end result

  • چالش: یک چشمک زدن اضافه کنید Challenge: Add a blink

  • راه حل: یک چشمک زدن اضافه کنید Solution: Add a blink

5. مروری کوتاه بر تنظیمات رندر در بلندر 5. A Brief Overview of Render Settings in Blender

  • بگذارید نور باشد Let there be light

  • زمان ارائه است Time to render

  • یک بررسی اجمالی از مراحل پس از تولید در بلندر A quick overview of post-production in Blender

6. سفر تازه آغاز شده است 6. The Journey Has Just Begun

  • حرکت به جلو به سمت انیمیشن Moving forward into animation

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک انیمیشن شخصیت تمام شده در بلندر 2.9
جزییات دوره
2h 35m
31
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
478
- از 5
ندارد
دارد
دارد
David Andrade
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Andrade David Andrade

انیماتور برنده جایزه و توازن تئوری استودیو دیوید آندریا یک انیمیشن برنده جایزه برای انیمیشن، جلوه های بصری و صنایع بازی است.

او در فیلم هایی مانند R.I.P.D. کار کرده است. و پرسی جکسون، بازی هایی مانند ترانسفورماتور، و حتی Ray Clovis سری متحرک را پوشش می دهد. او یک دونده فعال است، هنرمند رزمی کونگ فو سابق کونگ فو، و دوست دارد در غواصی های طولانی از دست رفته (و داستان های زیادی را برای گفتن دارد). او فارغ التحصیل دانشگاه تامپا است و فارغ التحصیل کلاس های افتتاحیه ی انیمیشن است. در سال 2013، او Cofounded به عنوان یک خروجی برای انیماتورها در سراسر جهان برای همکاری در داستان های بزرگ است.