آموزش بازخورد عملکرد را مانند یک رهبر در کلاس جهانی ارائه دهید

Deliver Performance Feedback Like a World Class Leader

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

طبق نظرسنجی اخیر اینتراکت،  37٪ از مدیران گزارش می دهند که از دادن بازخورد ناراحت هستند و 69٪ باورنکردنی گزارش می دهند که به طور کلی از برقراری ارتباط با کارکنان خود ناراحت هستند. از آنجایی که همه ما مزایای فوق العاده مدیریت عملکرد موثر - حفظ بیشتر، افزایش دستیابی به هدف و توسعه شایستگی های ارزشمند را می دانیم - ضروری است که مدیران برای بهبود راحتی و استعداد خود با این بحث های چالش برانگیز حمایت شوند. span>

این کلاس دو مهارت مهم را به شما آموزش می‌دهد که رهبران کلاس جهانی هنگام ارائه بازخورد عملکرد از آنها استفاده می‌کنند.

در بخش اول، فرمولی را برای فیلتر کردن ورودی ذینفعان و تهیه پیش‌نویس بازخوردی که خاص، واضح و قابل اجرا باشد، بررسی می‌کنیم. این فرمول C.A.R.E نامیده می شود. مدل. همانطور که مراحل مدل را طی می کنیم، بهترین شیوه ها و مراقب هایی را که دست اول در طول تصدی خود به عنوان یک مدیر بیوتکنولوژی تجربه کرده ام به اشتراک می گذارم.

در قسمت دوم، به مهارت‌های مدیریتی پیشرفته - شایستگی‌های هوش هیجانی - می‌پردازیم که رهبران کلاس جهانی را قادر می‌سازد تا بازخوردی ارائه دهند که احساس مؤثر، توانمند، و همسو با ارزش‌های خود می‌کند. من سه کلید عملی برای داشتن مکالمات بازخورد عملکرد همراه با خودآگاهی را به اشتراک خواهم گذاشت.

در قسمت سوم، پروژه کلاس را به اشتراک می گذارم، که به شما زمینه آزمایشی برای این مهارت های جدید می دهد. شما فرصتی خواهید داشت تا بازخوردهایی را که دریافت کرده اید تجزیه و تحلیل کنید و بازخوردهایی را که قصد دارید با استفاده از C.A.R.E ارائه دهید، برنامه ریزی کنید. مدل. همچنین این فرصت را خواهید داشت که در طول مکالمه، حمایتی را که برای خودآگاهی و مراقبت از خود نیاز دارید، برنامه ریزی کنید.

خبر خوب این است که مهارت های ارائه بازخورد موثر و احساس راحتی بیشتر در حین انجام آن را می توان آموخت! به کلاس بپیوندید تا بفهمید کدام عناصر را ممکن است در مکالمات عملکرد خود از دست بدهید.

قسمت 1: بازخوردی که در مورد عملکرد خود دریافت کرده‌اید را با استفاده از C.A.R.E تجزیه کنید. مدل. کدام عناصر گم یا نامشخص بودند؟ آنچه را که کشف می کنید به صفحه کلاس ارسال کنید.

بخش 2: پیش نویس بازخوردی که قصد دارید با استفاده از C.A.R.E به یکی از کارمندان خود بدهید. مدل. پیش‌نویس خود را مرور کنید تا مفروضات مربوط به قصد، زبان تعصب و سایر موارد نظارتی را که بررسی کرده‌ایم بررسی کنید. خوشحالم که در مورد هر پیش‌نویسی که پست می‌شود، بازخورد سازنده ارائه کنم.

بخش 3: اهدافی را که برای بحث بازخورد خود دارید و همچنین منابعی را که به شما کمک می‌کند درگیر و خودآگاه بمانید فهرست کنید. در صفحه به اشتراک بگذارید و لیست های دانش آموزان دیگر را مرور کنید تا ایده های جدید دریافت کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • معرفی Introduction

  • C = زمینه C = Context

  • E = انتظارات E = Expectations

  • اولین کلید برای مکالمات عملکرد خودآگاه 1st Key to to Self-Aware Performance Conversations

  • کلید دوم برای مکالمات عملکرد خودآگاه 2nd Key to to Self-Aware Performance Conversations

  • کلید سوم برای مکالمات عملکرد خودآگاه 3rd Key to to Self-Aware Performance Conversations

  • پروژه کلاس Class Project

  • R = نتیجه R = Result

  • الف = عمل A = Action

درس ها Lessons

  • کلید سوم برای مکالمات عملکرد خودآگاه 3rd Key to to Self-Aware Performance Conversations

  • اولین کلید برای مکالمات عملکرد خودآگاه 1st Key to to Self-Aware Performance Conversations

  • E = انتظارات E = Expectations

  • C = زمینه C = Context

  • R = نتیجه R = Result

  • معرفی Introduction

  • الف = عمل A = Action

  • پروژه کلاس Class Project

  • کلید دوم برای مکالمات عملکرد خودآگاه 2nd Key to to Self-Aware Performance Conversations

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش بازخورد عملکرد را مانند یک رهبر در کلاس جهانی ارائه دهید
جزییات دوره
46m
9
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
248
3 از 5
ندارد
دارد
دارد
Lauren Streb
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lauren Streb Lauren Streb

مربی اجرایی و مشاور رهبری

من به‌عنوان یک مربی اجرایی، به رهبران کمک می‌کنم تا مشاغل و زندگی‌هایی ایجاد کنند که آنها را برآورده کند. من آنها را در سفری از ارزیابی، خود پرس و جو و داستان سرایی هدایت می کنم که آنها را به نقاط قوت و خواسته هایشان متصل می کند. با هم، یک چشم انداز شخصی برای اینکه یک زندگی موفق با شرایط آنها چگونه به نظر می رسد و چه احساسی دارد، ایجاد می کنیم. سپس مهارت‌ها و ابزارهایی را تمرین می‌کنیم که به تبدیل آن دیدگاه به واقعیت کمک می‌کنند.

در طول 14 سالی که به عنوان رهبر در بیوتکنولوژی، اغلب برای یافتن صدای معتبر خود تلاش می کردم. به عنوان مدیر، همسر و مادر احساس می کردم تحت تأثیر سفرهای مکرر، ساعات طولانی و اولویت های رقابتی قرار گرفته ام. از طریق هفت شغل مختلف، یاد گرفتم که چگونه پیشرفت حرفه‌ای خود را طی کنم و بفهمم چه چیزی باعث خوشحالی من می‌شود. در حالی که به دنبال ابزارهای جدید بودم، معلم یوگا، مربی مدیتیشن، علاقه‌مند به انیاگرام، تسهیل‌کننده نقشه Desire و مربی شدم. تمرین ها و مهارت هایی که آموختم زندگی من را عمیقاً متحول کرده است و این افتخار من است که آنها را از طریق مربیگری خود به اشتراک بگذارم.

بسیاری از مشتریان من به موفقیت های حرفه ای قابل توجهی دست یافته اند اما احساس رضایت نمی کنند. بنابراین اغلب، آنها سبک رهبری خود را تغییر داده اند تا انتظارات دیگران را برآورده کنند و در طول مسیر ارتباط خود را با خود از دست داده اند. بسیاری از آنها می پرسند که آیا زمان آن رسیده است که نقش ها را تغییر دهند یا استراتژی های جدیدی برای رسیدن به آنچه می خواهند به جایی که هستند بیاموزند. در ظرف دگرگون‌کننده رابطه مربیگری، من با آنها کار می‌کنم تا مهارت‌های رهبری، تعیین هدف و خودآگاهی را توسعه دهم که از تغییراتی که می‌خواهند ایجاد کنند پشتیبانی می‌کند. علاوه بر مربیگری شخصی، کارگاه‌ها و کلاس‌های Skillshare را نیز برای به اشتراک گذاشتن ابزارها و تمرین‌هایی که تأثیر چشمگیری در زندگی من داشته‌اند، ارائه می‌دهم.