لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
3ds Max 2016 آموزش
3ds Max 2016 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با 3ds Max 2016 ایجاد مدل های پیشرفته و انیمیشن سه بعدی را شروع کنید. مناسب ترین تکنیک ها را برای مدل سازی اشیا prop prop ، شخصیت و محیط از splines و NURBS گرفته تا مدل چند سطحی و چند ضلعی بیاموزید. سپس نحوه ساخت سلسله مراتب ، متحرک سازی با فریم های کلیدی ، شکل دادن به منحنی های عملکرد و اختصاص محدودیت ها را بیابید. نویسنده Aaron F. Ross همچنین نمای کلی از تنظیم دوربین ها ، نورپردازی صحنه ها در یک استودیوی ساده و ساخت مواد با Slate Material Editor را ارائه می دهد. سرانجام ، با گزینه های ارائه سخت افزار و نرم افزار آشنا شوید و با تاری حرکت ، نور غیر مستقیم و عمق میدان ، پروژه های خود را واقعی تر کنید.
توجه: این دوره 3ds Max 2015 Essential Training ما را برای کار با رابط 2016 و قالب های فایل به روز می کند.
موضوعات شامل:
پیمایش رابط و نمای نمایش li>
درک پشته اصلاح کننده li>
مدل سازی با چند ضلعی ها و سطوح تقسیم li>
مجسمه سازی Freeform
مدل سازی با splines و NURBS
پیوند دادن اشیا in در سلسله مراتب li>
مدل سازی برای گرافیک حرکتی li>
عکس های کادر بندی شده با دوربین li>
ایجاد و ویرایش کلیدهای فریم li>
کنترل نورها و سایه ها li>
مصالح ساختمانی li>
بافت با نقشه های bitmal و رویه li>
نقاشی اشیا with با بوم Viewport
ارائه توالی li>
افزودن جلوه های ویژه با اشعه ذهنی li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. شروع کار
1. Getting Started
با استفاده از پوشه های پروژه
Using project folders
رابط کاربری و پیش فرض ها را سفارشی کنید
Customize user interface and defaults
تنظیم تنظیمات برگزیده
Setting preferences
2. 3ds حداکثر رابط
2. 3ds Max Interface
آشنایی با رابط
Getting familiar with the interface
با استفاده از پانل های ایجاد و اصلاح
Using the Create and Modify panels
انتخاب واحدهای اندازه گیری
Choosing units of measurement
کنترل صفحه نمایش
Controlling the grid display
پیمایش در منظره ها
Navigating in viewports
با استفاده از کلیدهای میانبر
Using hotkeys
تبدیل اشیاء
Transforming objects
انتخاب حالت های سایه زنی
Choosing shading modes
پیکربندی منظره ها
Configuring viewports
3. مبانی مدل سازی
3. Modeling Basics
ایجاد یک صفحه تصویر
Creating an image plane
کنترل خصوصیات صفحه نمایش
Controlling Display properties
ایجاد اولیه
Creating primitives
همکاری با Scene Explorer
Working with Scene Explorer
درک سطح جزئیات
Understanding level of detail
کار با پشته اصلاح کننده
Working with the modifier stack
درک وابستگی ها
Understanding dependencies
جمع کردن پشته اصلاح کننده
Collapsing the modifier stack
4. مدل سازی چند ضلعی
4. Polygon Modeling
با استفاده از روبان با پلی قابل ویرایش
Using the Ribbon with editable polys
کار با موضوعات فرعی
Working with subobjects
راسهای جوشکاری
Welding vertices
انتخاب یک مرکز تبدیل
Choosing a transform center
جزئیات با برش و حذف
Detailing with Cut and Remove
جزئیات با QuickSlice
Detailing with QuickSlice
با استفاده از انتخاب نرم
Using soft selection
گوشه های کنار چمفر
Faceting corners with Chamfer
استفاده از انتخاب پنجره / عبور
Using Window/Crossing Selection
با استفاده از انتخاب رنگ
Using Paint Selection
ترکیب اشیاء با Attach
Combining objects with Attach
عناصر پیوند با Bridge
Joining elements with Bridge
انشعاب چند ضلعی ها با Extrude
Branching polygons with Extrude
لبه های صاف و سفت کننده
Smoothing and hardening edges
5. مدل سازی سطح زیربخش
5. Subdivision Surface Modeling
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات