آموزش استفاده مجدد از ریگ های کنترل در مایا

Reusing Control Rigs in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، تکنیک هایی برای استفاده مجدد از ریگ های کنترلی در مایا برای کارآمدتر شدن کار را یاد خواهید گرفت. نرم‌افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012. در این آموزش مایا، تکنیک‌هایی برای استفاده مجدد از ریگ‌های کنترلی در مایا برای کارآمدتر شدن کار می‌آموزید. در طول این آموزش، تکنیک‌هایی را برای تغییر کاربری ریگ‌ها برای صرفه‌جویی در زمان در خط لوله تنظیم کاراکتر خود یاد خواهید گرفت. ما با ادغام یک ریگ تکمیل شده در صحنه شخصیت خود شروع می کنیم. در آن مرحله، ما شروع به اصلاح ریگ می کنیم تا با نسبت شخصیت ما مطابقت داشته باشد. با حرکت از آنجا، کنترل‌هایی را اضافه می‌کنیم که برای قرار دادن لوازم جانبی جدیدی که نیاز به کنترل دارند، ضروری هستند. ما همچنین تکنیک‌های اصلاح مو و کمربند را یاد می‌گیریم و از اسکریپت‌های MEL برای کمک به کاهش زمان کارهای تکراری استفاده می‌کنیم. در پایان این آموزش، یاد خواهید گرفت که چگونه از دارایی های جعلی خود استفاده مجدد کنید تا در پایان برای تیم خود بهره وری بیشتری داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده مجدد از ریگ های کنترل در مایا Reusing Control Rigs in Maya

  • واردات در دکلی که مجدداً استفاده خواهیم کرد Importing in the Rig We Will Repurpose

  • تطبیق دکل پا با پای شخصیت Matching the Foot Rig to the Character's Feet

  • اصلاح لگ ریگ Modifying the Leg Rig

  • استفاده مجدد از Head Rig Reusing the Head Rig

  • بازسازی شانه ها Reworking the Shoulders

  • بهینه سازی بازوها Tweaking the Arms

  • جهت دهی مجدد دست ها Reorienting the Hands

  • درست کردن انگشتان Fixing the Fingers

  • تمیز کردن کنترل های مچ دست Cleaning up the Wrist Controls

  • نهایی کردن سلاح ها Finalizing the Arms

  • استفاده مجدد از دستگاه چشم Reusing the Eye Rig

  • ساختن کنترل های چشمی Building Eye Controls

  • تکمیل کار ما روی چشم Completing Our Work on the Eyes

  • افزودن استخوان پلک Adding Eyelid Bones

  • حذف گروه‌های تبدیل ناخواسته Removing Unwanted Transform Groups

  • تکمیل ریگ پلک ما Finishing Our Eyelid Rig

  • شروع در Hair Rig Starting on the Hair Rig

  • تغییر نام و تغییر جهت مفاصل مو Renaming and Reorienting the Hair Joints

  • پیچیدن دکل موی ما Wrapping up Our Hair Rig

  • شروع کار ما بر روی کمربند Beginning Our Work on the Belt

  • ادامه دکل کمربندی Continuing the Belt Rig

  • ایجاد کنترل های کمربند اولیه Creating the Primary Belt Controls

  • تکمیل دکل کمربندی Completing the Belt Rig

  • درست کردن باسن Rigging the Buttocks

  • مقید کردن شخصیت Binding the Character

  • بستن کمربند Binding the Belt

  • تکنیک های ویرایش وزن Weight-editing Techniques

نمایش نظرات

آموزش استفاده مجدد از ریگ های کنترل در مایا
جزییات دوره
3h 38m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.