نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش Unreal Engine ، ما می آموزیم که چگونه مجموعه های راک را برای استفاده در موتور بازی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.6.1، Photoshop CS5، Maya 2012، nDo2، xNormal، ZBrush 4R4. در این آموزش Unreal Engine ، ما می آموزیم که چگونه مجموعه های سنگی را برای استفاده در موتور بازی ایجاد کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که با تمرکز بر ایجاد این دارایی ها با استفاده از ZBrush و Maya برای مدل سازی ، دارایی های قابل استفاده مجدد راک و صخره ایجاد کنیم. ما این آموزش Unreal Engine را با یک نسخه زمان واقعی که دارای نتایج واقع بینانه و قانع کننده است ، به پایان می رسانیم. سپس با استفاده از این دانش قادر خواهید بود دارایی های شخصی خود را ایجاد کنید که می تواند به روش مشابه در Unreal Engine 4 استفاده شود. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.6.1، Photoshop CS5، Maya 2012، nDo2، xNormal، ZBrush 4R4.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد سازه های راک برای بازی در ZBrush و Unreal Engine
Creating Rock Structures for Games in ZBrush and Unreal Engine
-
استفاده از منابع و درک ساخت و ساز
Using References and Understanding Construction
-
ایجاد Base Mesh
Creating a Base Mesh
-
مجسمه سازی در ZBrush
Sculpting in ZBrush
-
جزئیات مجسمه سازی در ZBrush
Sculpting Detail in ZBrush
-
نهایی سازی مجسمه سازی در ZBrush
Finalizing Sculpt in ZBrush
-
Decimating و Polishing در ZBrush
Decimating and Polishing in ZBrush
-
تمیز کردن مش از بین رفته
Cleaning the Decimated Mesh
-
نهایی سازی مش مشکی و UV پایین
Finalizing Low Poly Mesh and UVs
-
پخت نقشه ها در Xnormal
Baking Maps in Xnormal
-
مجسمه سازی سنگ های بزرگتر در ZBrush
Sculpting Larger Rocks in ZBrush
-
ایجاد و ترکیب ساختارهای بزرگتر در ZBrush
Creating and Combining Larger Structures in ZBrush
-
استفاده از Ndo2 برای ساختن نقشه ها
Using Ndo2 to Make Maps
-
افزودن تنوع عادی
Adding Normal Variation
-
ایجاد یک کاشی کاری آلبدو
Creating a Tiling Albedo
-
وارد کردن دارایی ها و بافت ها به موتور غیرواقعی
Importing Assets and Textures into Unreal Engine
-
اضافه کردن و کنترل جزئیات عادی
Adding and Controlling Detail Normals
-
اضافه کردن Edge و Color Control
Adding Edge and Color Control
-
ایجاد مقیاس بافت مبتنی بر جهان
Creating World Based Texture Scaling
-
بررسی سازه های سنگی ما
Reviewing Our Rock Structures
نمایش نظرات