آموزش تصویرسازی پوستر فیلم ترسناک قدیمی در فتوشاپ و ZBrush

Illustrating a Vintage Horror Film Poster in Photoshop and ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، یاد خواهید گرفت که چگونه رندرهای ZBrush خود را به فتوشاپ ببرید تا یک قطعه هنری نهایی سبک برای نمونه کار خود ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS6، AMP Font Viewer 3.6. در این آموزش، یاد خواهید گرفت که چگونه رندرهای ZBrush خود را به فتوشاپ ببرید تا یک قطعه هنری نهایی برای نمونه کار خود ایجاد کنید. ما در مورد نحوه استفاده از مفاهیم سه بعدی خود به فتوشاپ برای رندرهای سفارشی نهایی با استفاده از لایه ها، فیلترها، ابزارهای کمند و سایر ابزارها در Photoshop CS6 بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS6، AMP Font Viewer 3.6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تصویرسازی پوستر فیلم ترسناک قدیمی در فتوشاپ و ZBrush Illustrating a Vintage Horror Film Poster in Photoshop and ZBrush

  • استفاده از ریز عکس های دو بعدی ما برای الهام بخشیدن به طرح های سه بعدی Using Our 2D Thumbnails to Inspire 3D Designs

  • راه‌اندازی مدل‌های ZBrush ما برای پاس‌های Bpr Setting up Our ZBrush Models for Bpr Passes

  • چند رنگ آمیزی شخصیت ما Polypainting Our Character

  • Polypainting شخصیت ما ادامه دارد Polypainting Our Character Continued

  • اتمام نقاشی چندگانه برای شخصیت ما Finishing the Polypainting for Our Character

  • چند رنگ با استفاده از آلفا Polypainting Using Alphas

  • آماده سازی برای ایجاد رندر پاس Preparing to Create Render Passes

  • آوردن Render Passes به فتوشاپ Bringing the Render Passes into Photoshop

  • تنظیم لایه ها در فتوشاپ برای رندر نهایی Adjusting Layers in Photoshop for Final Rendering

  • بهینه سازی کار ما برای رندر نهایی Tweaking Our Work for the Final Render

  • تمیز کردن با استفاده از ابزارهای Blur and Smudge Cleaning up Using the Blur and Smudge Tools

  • واردات دارایی های اضافی برای محیط زیست Importing Additional Assets for the Environment

  • ادامه با محیط پس زمینه Continuing with the Background Environment

  • ایجاد یک صحنه منسجم Creating a Cohesive Scene

  • ساختن Bounce Light و ایجاد ترکیب Making the Bounce Light and Creating Composition

  • ساخت وزن بصری با نور و سایه Building Visual Weight with Lights and Shadows

  • نکاتی برای یافتن و استفاده از بهترین فونت ممکن Tips for Finding and Utilizing the Best Font Possible

  • نگاهی به آخرین رندر و یک مرز جایگزین Looking at the Last Render and an Alternate Border

نمایش نظرات

آموزش تصویرسازی پوستر فیلم ترسناک قدیمی در فتوشاپ و ZBrush
جزییات دوره
2h 35m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Tyrus Goshay
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tyrus Goshay Tyrus Goshay

تایروس گوشای از سال 2001 در زمینه طراحی بازی و تصویرسازی فعالیت داشته است. او هم به عنوان هنرمند مفهومی و هم به عنوان هنرمند شخصیت در دو بعدی و سه بعدی کار کرده است. تایروس به مدت نزدیک به 3 سال به عنوان یک صندلی برنامه طراحی بازی خدمت کرده است، در حالی که به عنوان یک هنرمند اصلی شخصیت سه بعدی برای Foreverinteractive فعالیت می کند. او همچنین برای شرکت هایی مانند Nickelodeon، Cartoon Network، Disney و بسیاری دیگر به عنوان طراح و به عنوان تصویرگر کار کرده است. او چندین سال را صرف طراحی اسباب بازی برای مجموعه غذاهای شاد مک دونالد در حومه شیکاگو کرد. تایروس در حال حاضر به عنوان هنرمند ارشد WMS Games در شیکاگو، جایی که با همسر و 5 فرزندش زندگی می کند، خدمت می کند. او در حال حاضر مشغول کار روی مجموعه تصویرسازی خود به نام "باغ" است که در سال 2013 منتشر خواهد شد.