آموزش کشیدن گوش در هر زاویه - آناتومی برای بهبود هنر شما

Drawing Ears At Any Angle - Anatomy to Improve Your Art

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

درک خود را از آناتومی گوش بهبود بخشید و مهارت‌های طراحی خود را با یادگیری نحوه کشیدن واقعی گوش انسان در هر زاویه با اطمینان بالا ارتقا دهید. هنگامی که اصول اولیه را بدانید، با توانایی طراحی از روی تخیل یا مرجع، طراحی خواهید کرد.

برای هنرمندان پرتره، یادگیری نحوه ترسیم گوش‌های درست از نظر آناتومیک بسیار ارزشمند است. گوش ها یکی از منحصر به فردترین ویژگی های سر انسان هستند و درک آناتومی آنها به شما این امکان را می دهد که شباهت سوژه خود را به تصویر بکشید و شما را قادر می سازد این موضوع پیچیده را به اشکال ساده تقسیم کنید.

آنچه خواهید آموخت

در پایان این کلاس، ساختار کلی گوش‌ها و شکل آن‌ها را خواهید فهمید. شما مهارت ها و درک درست کشیدن گوش های آناتومیکی صحیح را از چالش برانگیزترین زوایای هم توسعه خواهید داد.

آناتومی

طراحی

چه کسی باید در این کلاس شرکت کند؟

این کلاس برای هر کسی که به دنبال تمرین و بهبود درک خود از آناتومی گوش در هر سطحی است عالی است. مهارت‌هایی که در این کلاس یاد خواهید گرفت به شما کمک می‌کند تا به‌طور واقع‌بینانه، از روی مرجع یا تخیل، گوش‌ها را مشاهده کرده و ترسیم کنید.

این کلاس همچنین برای تصویرگران، انیماتورها و هنرمندان تجسمی که می خواهند گوش های سبکی را طراحی کنند که از نظر عملکرد و فرم دقیق هستند نیز سود خواهد برد.

مواد  

هر وسیله طراحی یا نقاشی

طراحی یا وسیله نقاشی مورد علاقه خود را بردارید و  یک صفحه از گوش ها را در زوایای مختلف بکشید!

از گوش های خود به عنوان مرجع استفاده کنید اگر می‌توانید، چند عکس بگیرید تا آن زوایای دشوار را به دست آورید.

سعی کنید از منابع مختلف کار کنید، گوش‌ها را در دیدگاه‌های مختلف تمرین کنید و مهم‌تر از همه لذت ببرید!

من نمی توانم صبر کنم تا ببینم همه شما چه چیزی ایجاد می کنید <3

مراجع بدون حق امتیاز




سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • نقشه کشی - ساخت و ساز و تناسبات Drawing - Construction and Proportions

  • طراحی - نور و سایه Drawing - Light and Shadow

  • پروژه کلاس - بیایید قرعه کشی کنیم! Class Project - Let's Draw!

  • نقاشی - گام به گام Drawing - Step by Step

  • طراحی - قرار دادن گوش Drawing - Placement of the Ear

  • آناتومی گوش Anatomy of the Ear

  • معرفی Introduction

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش کشیدن گوش در هر زاویه - آناتومی برای بهبود هنر شما
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
27m
7
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
20 اردیبهشت 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
50
4 از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rebecca Cameron Rebecca Cameron

@sketchwithbex

سلام!

من بکس هستم، یک هنرمند تجسمی آزاد از اسکاتلند. من عاشق آزمایش با رنگ‌های پر جنب و جوش، پالت‌های محدود و قلم‌موهای جسور هستم. مدیوم انتخابی من آبرنگ و رنگ روغن است. من اشتیاق زیادی برای به اشتراک گذاشتن دانشی که در طول سفر هنری خود از طریق آموزش کارگاه ها و ایجاد آموزش های هنری ایجاد کرده ام دارم.

من به شدت از دنیای طبیعی الهام گرفته ام و عاشق نقاشی انسان ها، حیوانات و مناظر هستم. روند طراحی و نقاشی برای من بسیار خوشحال کننده است، امیدوارم با به اشتراک گذاشتن نکات و تکنیک هایم بتوانم به شما انگیزه ایجاد کنم!

از زمانی که من یک دختر کوچک بودم، تنها چیزی که می خواستم انجام دهم این است که طراحی کنم. و نقاشی می کنم، اما هرگز تصور نمی کردم که به اندازه کافی خوش شانس باشم که برای امرار معاش هنر بسازم. من در سال 2018 از دانشگاه استرلینگ با مدرک لیسانس فلسفه و LLM حقوق و سیاست انرژی بین المللی فارغ التحصیل شدم. در طول مدتی که در دانشگاه بودم، به کاوش در هنر هم به عنوان یک خروجی خلاقانه و هم به عنوان راهی برای آرامش و دلسردی ادامه دادم. از آن زمان به‌عنوان یک هنرمند در مقام حرفه‌ای به کار خود ادامه داده‌ام و آثار هنری سفارشی را به سفارش به صورت دیجیتال و سنتی خلق می‌کنم.

از اینکه برای خواندن بیوگرافی من وقت گذاشتید متشکرم!

نقاشی شاد <3

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.