آموزش تکنیک های Mograph: ایجاد یک آرم کارتون Bouncy در Cinema 4D

Mograph Techniques: Creating a Bouncy Cartoon Logo in Cinema 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تکنیک های Mograph طراحی شده است تا به هنرمندان نشان دهد چگونه در حالی که چیز عالی ایجاد می کنند ، سریع و کارآمد کار کنند. این قسمت نشان می دهد که چگونه می توان در یک مهلت محدود 2 ساعته آرم کارتون پرش را ایجاد کرد. تکنیک های نشان داده شده مخرب نیستند و کاملاً قابل ویرایش هستند ، بنابراین می توان اثر را با هر متنی متناسب کرد.

نویسنده EJ Hassenfratz با استفاده از CINEMA 4D متن های سه بعدی را از شکل حروف Illustrator استخراج می کند و حروف را به صورت جداگانه با استفاده از تغییر شکل دهنده بسیار متنوع Jiggle متحرک می کند ، که حرکات منحصر به فرد و منحصر به فرد را برای هر یک اعمال می کند. سپس او بافت ها و نورهای روشن و شاد را به صحنه اضافه می کند و جلوه نهایی را در After Effects با ترکیبی از برخی نکات تکمیل کننده ترکیب می کند که باعث می شود آرم شما حتی بیشتر بازیگو و گویا باشد ، ترکیب شده است.
موضوعات شامل:
  • ایجاد و طراحی نوع آرم سه بعدی کارتونی
  • آماده سازی متن برای انیمیشن
  • متحرک سازی با تغییر شکل Jiggle ، نقشه های راس و سایر تغییر شکل دهنده ها
  • افزودن حرکت تصادفی و مواج
  • بافت و روشنایی آرم
  • تنظیم برای ارائه
  • آهنگسازی در افتر افکت
  • افزودن تاری حرکت و اصلاح رنگ

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • انتخاب نسخه مناسب CINEMA 4D Choosing the right version of CINEMA 4D

1. ایجاد متن کارتون 1. Creating the Cartoon Text

  • معرفی چهره Face-time introduction

  • ایجاد نوع سه بعدی از آگهی های آرم Creating 3D type from logo splines

  • ایجاد متن گرد با استفاده از سطوح زیربخش Creating rounded text using subdivision surfaces

  • متن را آماده می کنید تا با تغییر شکل Jiggle متحرک شوید Prepping text to be animated with the Jiggle deformer

2. انیمیشن با استفاده از Jiggle Deformer 2. Animating Using the Jiggle Deformer

  • معرفی چهره Face-time introduction

  • انیمیشن "P" با استفاده از تغییر شکل Jiggle Animating "P" using Jiggle deformer

  • انیمیشن "O" با استفاده از تغییر شکل Jiggle با Linear Falloff Animating "O" using Jiggle deformer with Linear Falloff

  • انیمیشن "من" با استفاده از تغییر شکل و مقیاس Jiggle Animating "I" using Jiggle deformer and Scale

  • انیمیشن "N" با استفاده از تغییر شکل Jiggle و چرخش Animating "N" using Jiggle deformer and Rotate

  • انیمیشن "G" با استفاده از تغییر شکل Jiggle و تنظیم جهت افت عملکرد Animating "G" using Jiggle deformer and adjusting falloff direction

3. انیمیشن با روش های جایگزین 3. Animating With Alternative Methods

  • متحرک سازی "S" با استفاده از نقشه های vertex و تغییر شکل Jiggle Animating "S" using vertex maps and Jiggle deformer

  • انیمیشن "R" با استفاده از اصلاح کننده اصلاح Animating "R" using Correction deformer

  • متحرک کردن کل آرم با استفاده از تغییر شکل دهنده Animating the entire logo using deformers

  • استفاده از Jiggle در تغییر شکل Bulge Applying Jiggle to the Bulge deformers

  • حرکت تصادفی به حروف اضافه می شود Adding random movement to letters

4- افزودن مواد ، نورپردازی و دوربین 4. Adding Materials, Lighting, and Camera

  • معرفی چهره Face-time introduction

  • آرم "Sproing" را تکمیل کنید Texturing the "Sproing" logo

  • روشن کردن آرم Lighting the logo

  • متحرک کردن دوربین حرکت می کند Animating the camera move

5. تنظیم برای ارائه و ترکیب در اثرات بعدی 5. Setting Up for Render and Compositing in After Effects

  • معرفی چهره Face-time introduction

  • معرفی چهره Face-time introduction

  • اضافه کردن انسداد محیط Adding ambient occlusion

  • تنظیم بافرهای شی ، اضافه کردن multipasses و رندر کردن Setting up object buffers, adding multipasses, and rendering

  • واردات دارایی و ترکیبات عبور در After Effects Importing assets and compositing passes in After Effects

  • اضافه کردن تیرگی حرکتی و تصحیح رنگ Adding motion blur and color correction

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های Mograph: ایجاد یک آرم کارتون Bouncy در Cinema 4D
جزییات دوره
1h 56m
29
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
31,767
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

EJ Hassenfratz EJ Hassenfratz

EJ Hassenfratz برای مشتریانی مانند NBA و NHL ، ESPN و Discovery Channel گرافیک حرکت ایجاد می کند. EJ Hassenfratz از سال 2005 در صنعت گرافیک حرکت مشغول به کار است ، و در درجه اول در زمینه پخش کار می کند. او تجارت آزاد خود را انجام داده است ، eyedesyn ، و با مشتریان زیادی از جمله تیم های NBA ، NHL و MLB همکاری کرده است ، به علاوه شبکه های بزرگی مانند CBS ، ESPN و کانال Discovery. او توسعه دهنده متن Edge FX است ، از پیش تنظیم شده متن برای CINEMA 4D ، و راهنمایی های سریع Cinema 4D خود را که در وبلاگ خود ، eyedesyn.com تولید می شود ، تولید می کند. او غالباً برای MAXON کار می کند ، آنها را در نمایشگاه های تجاری ، گروه های کاربر و آزمایش بتا CINEMA 4D نمایندگی می کند.