آموزش ایجاد زنان سبک در CINEMA 4D

Creating Stylized Females in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش قصد داریم از CINEMA 4D برای ساخت یک مدل زن استایل شده از ابتدا استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 برای فایل های پروژه. در این آموزش قصد داریم از CINEMA 4D برای ساخت یک مدل زن سبک از ابتدا استفاده کنیم. کاراکترهای سه‌بعدی تلطیف‌شده جزء اصلی تولید سه‌بعدی، به‌ویژه در فیلم و تلویزیون هستند. این شخصیت ها می توانند هر تعداد سبک باشند، اما معمولا بیشتر کارتونی هستند تا واقعی. ساختن این نوع شخصیت ها یک تمرین عالی در مدل سازی ارگانیک است و همچنین بسیار سرگرم کننده است. CINEMA 4D می تواند یک راه حل عالی برای ساختن شخصیت ها باشد و تعدادی ابزار را ارائه می دهد که می توانیم برای ایجاد مدل خود از آنها استفاده کنیم. ما با استفاده از برخی از تصاویر مرجع شروع به ساختن شخصیت زن خود با برخی از اشیاء چند ضلعی ساده خواهیم کرد. ما از ابزارهای مدل سازی چند ضلعی مانند چاقو و اکسترود برای ساختن تمام اجزای شخصیت خود از جمله چندین لباس استفاده خواهیم کرد. ما همچنین با استفاده از چیزهایی مانند اشیاء متقارن و اشیاء hyperNURBS، گردش کار خود را سرعت می‌بخشیم. هنگامی که مدل سازی شخصیت خود را به پایان رساندیم، مدتی را صرف تنظیم UVs برای چند قطعه می کنیم و از Bodypaint برای ایجاد نقشه بافت برای آنها استفاده می کنیم. ما کار را با اصلاح ویژگی های متریال خود و تنظیم یک رندر خوب برای محصول نهایی خود به پایان خواهیم رساند. ابزارها و تکنیک هایی که ما پوشش خواهیم داد نه تنها به شما این امکان را می دهند که این پروژه خاص را بازتولید کنید، بلکه می توانید آنچه را که آموخته اید برای ایجاد شخصیت های سبک سفارشی خود به کار ببرید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 برای فایل های پروژه.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد زنان سبک در CINEMA 4D Creating Stylized Females in CINEMA 4D

  • مسدود کردن در هندسه سر Blocking in the Head Geometry

  • مسدود کردن در هندسه بدن Blocking in the Body Geometry

  • ساختن و قرار دادن چشم ها Building and Placing the Eyes

  • اضافه کردن حفره چشم Adding the Eye Socket

  • ساختن بینی Building the Nose

  • اضافه کردن توپولوژی برای دهان Adding Topology for the Mouth

  • تکمیل دهان Completing the Mouth

  • مدل سازی گوش Modeling the Ear

  • تکمیل پلک چشم Finishing the Eye Lids

  • افزودن ابرو و مژه Adding Eyebrows and Lashes

  • ساختن گردن Building the Neck

  • آماده سازی لگن Preparing the Pelvis

  • مدل سازی و چسباندن پا Modeling and Attaching the Leg

  • اضافه کردن شانه و بازو Adding the Shoulder and Arm

  • ساختن پا Building the Foot

  • ساختن انگشتان Building the Fingers

  • ساختن پایه دست Building the Base of the Hand

  • اضافه کردن هندسه سینه Adding the Breast Geometry

  • مدل سازی مو Modeling the Hair

  • راه اندازی بلوز Starting the Blouse

  • تمام کردن بلوز Finishing the Blouse

  • ساختن شلوار Building the Pants

  • اضافه کردن کمربند و حلقه ها Adding the Belt and Loops

  • مدل سازی کفش Modeling the Shoes

  • ایجاد یک چیدمان UV برای سر و بدن Creating a UV Layout for the Head and Body

  • نقاشی یک بافت برای صورت Painting a Texture for the Face

  • ایجاد یک چیدمان UV برای بلوز Creating a UV Layout for the Blouse

  • نقاشی بافت برای بلوز Painting a Texture for the Blouse

  • تنظیم یک بافت رویه ای برای چشم ها Setting up a Procedural Texture for the Eyes

  • افزودن و اصلاح مواد باقیمانده Adding and Modifying the Remaining Materials

  • تنظیم یک رندر نهایی Setting a Final Render

نمایش نظرات

آموزش ایجاد زنان سبک در CINEMA 4D
جزییات دوره
4h 34m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.