آموزش بیایید رنگ کنیم: دونات شکلاتی با آبرنگ

Let's Paint: Oozy Chocolate Donut with Watercolors

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

سلام به همه! نام من نیا است و برای کلاس امروز معلم شما خواهم بود. امروز قرار است این دونات شکلاتی واقعی را نقاشی کنیم، این دونات بسیار سرگرم کننده بود، بنابراین می خواهم روند نقاشی این دونات را با شما به اشتراک بگذارم.

در این کلاس، روند کامل نحوه تکمیل این نقاشی را از ابتدا تا انتها به شما نشان می‌دهم و آن را به درس‌های کوتاه‌تری تقسیم می‌کنم تا پیگیری آن آسان‌تر باشد.

من بخش طراحی را در این کلاس قرار نمی دهم، با این حال، هنر خط و همچنین منابع و عکسی را که به من الهام بخشید تا این موضوع را نقاشی کنم، در اختیار شما قرار می دهم، اما اگر می خواهید طرح خود را ترسیم کنید. دونات، شما همچنین می توانید این کار را انجام دهید زیرا این نقاشی از اشکال بسیار ساده برای تکرار تشکیل شده است.

بیشتر مراحل این نقاشی با وجود جزئیات بسیار آسان است، با این حال بخش‌های خاصی وجود دارد که به کمی غریزه نیاز دارد، بنابراین مانند معمول کلاس‌های دیگر تصویرسازی غذا، این را به عنوان بیشتر طبقه‌بندی می‌کنم. یک سطح متوسط اما مثل همیشه، اگر مبتدی هستید و علاقه مند به امتحان کردن آن هستید، قطعاً از شما استقبال می‌شود و فقط سعی کنید با سرعت و سطح راحتی خودتان کار کنید.

من برای این یکی بسیار هیجان‌زده هستم، زیرا متوجه شدم که دنبال کردن این تکنیک‌ها بسیار سرگرم‌کننده است، ما می‌خواهیم بافت‌های مختلفی از پوسته طلایی، شکلات پف دار گرفته تا نان نرم و گردگیری ایجاد کنیم. پودر قند که انجام آن بسیار رضایت بخش است.

مثل همه کلاس‌های دیگر من با سرعت زیاد یا از قسمت‌هایی از کلاس می‌پرم که ممکن است مراحل تکراری باشد یا اگر دستم از دوربین دور باشد تا کلاس را ادامه دهم، بنابراین اگر تصمیم به نقاشی کردن دارید، این کار را انجام می‌دهم. به شما پیشنهاد می‌کند قبل از نقاشی، کلاس کامل یا درس‌های فردی را تماشا کنید تا بدانید چه انتظاری دارید. و وقتی زمان نقاشی فرا رسید، می‌توانید در بین مراحل مکث کنید، بنابراین همیشه می‌توانید در زمان خود کار کنید و همه چیز را بفهمید، و وقتی آماده شدید به مرحله بعدی بروید.

امیدواریم از این کلاس لذت ببرید!

OUTLINE

  1. مقدمه
  2. لوازم و رنگ‌ها
  3. آماده سازی کاغذ و Line art
  4. ردیابی
  5. شروع به نقاشی: دونات میانی
  6. دونات پایین
  7. دونات بالا: خرده داخلی نرم
  8. دونات بالا: پوسته
  9. بافت دونات اضافی
  10. پایه شکلاتی
  11. سایه های روی شکلات
  12. نکات برجسته شکلاتی
  13. توت فرنگی نصف شده
  14. توت فرنگی
  15. برگ های توت فرنگی
  16. پاشیدن و سایه ها
  17. پودر قند
  18. Icing Sugar Shadows
  19. تنظیمات کلی نهایی
  20. پروژه پایانی و کلاس

برای پروژه کلاسی که می‌خواهم این نقاشی را از ابتدا تا انتها دنبال کنید، می‌توانید از هنر خطی که من ارائه کرده‌ام استفاده کنید یا خودتان بکشید. اما اگر احساس ماجراجویی می‌کنید، می‌توانید خطی را که من داده‌ام سفارشی کنید یا حتی ترکیب خود را از این موضوع ایجاد کنید و آن را با استفاده از تکنیک‌های ذکر شده در اینجا نقاشی کنید.

هنگامی که نقاشی خود را تمام کردید، لطفاً فراموش نکنید که آن را در بخش پروژه پست کنید تا من بتوانم به آثار شما نگاهی بیندازم و همچنین بتوانید آن را با دانشجویان دیگر به اشتراک بگذارید. من بی صبرانه منتظر تفسیر شما از این نقاشی هستم.

با آرزوی موفقیت و نقاشی شاد! ^_^


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • آیسینگ شکر سایه Icing Sugar Shadows

  • توت فرنگی نصف شده Halved Strawberry

  • پوسته دونات بالا Top Donut Crust

  • تنظیمات کلی نهایی Final Overall Adjustments

  • توت فرنگی کامل Full Strawberry

  • ردیابی Tracing

  • Splatters & Shadows Splatters & Shadows

  • شکلات: نکات برجسته Chocolate: Highlights

  • پروژه پایانی و کلاسی Closing and Class Project

  • برگ و جزئیات توت فرنگی Strawberry Leaves & Details

  • معرفی Introduction

  • بافت های خرده دونات بالا Top Donut Crumb Textures

  • پوسته دونات پایین Bottom Donut Crust

  • شکلاتی: رنگ پایه Chocolate: Base Colour

  • تهیه مقاله و طرح کلی Preparing Paper & Outline

  • بافت شکر پودری Icing Sugar Texture

  • لیست لوازم List of Supplies

  • شکلات: سایه ها Chocolate: Shadows

  • بافت های اضافی دونات Additional Donut Textures

  • نقاشی: پوسته دونات میانی Painting: Middle Donut Crust

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش بیایید رنگ کنیم: دونات شکلاتی با آبرنگ
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 29m
20
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
17 اسفند 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
628
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Nianiani

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nianiani Nianiani

آبرنگ و طراح گرافیک

سلام، من نیا هستم. من فارغ التحصیل طراحی گرافیک از دانشگاه کرتین، استرالیای غربی هستم و عاشق نقاشی با آبرنگ هستم. در سال آخر، معلمانم در دانشگاه متوجه شدند که بیشتر کارهای طراحی من از آبرنگ استفاده می کنند. بنابراین حدس می‌زنم به طور تصادفی این رسانه را انتخاب کردم، اما اکنون کاملاً عاشق آنها هستم. آنها بسیار همه کاره، انعطاف پذیر و در عین حال وحشی هستند. مواقعی وجود دارد که باید آنها را اهلی و کنترل کنید، اما مواقعی نیز وجود دارد که به آبرنگ اجازه می دهید کار خود را انجام دهد!

اواسط سال 2017 من یک کانال یوتیوب با آبرنگ راه اندازی کردم، nianiani و از پاسخ بسیار شگفت زده شدم، همچنین متوجه شدم که چقدر عاشق آپلود فیلم و اشتراک گذاری آموزش هستم. آموزش هنر و آبرنگ را از اواخر سال گذشته به کودکان و بزرگسالان به عنوان یک کار نیمه وقت شروع کردم و با خودم فکر کردم که چرا سرگرمی را با افراد بیشتری تقسیم نکنم!

چیزهای مورد علاقه من برای رنگ آمیزی غذا و گل به همراه چیزهای سرگرم کننده دیگر است. در اینجا من شما را با اصول تکنیک های آبرنگ همراه با پروژه های سرگرم کننده از آبرنگ های مبتدی تا پیشرفته همراه با نحوه دیجیتالی کردن نقاشی های خود برای ایجاد کارت ها و سایر کالاهای چاپی آشنا می کنم. پس به من در این سفر آبرنگ بپیوندید و با هم به نقاشی برسیم!

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.