آموزش استفاده از DataTables برای ایجاد بازی مبتنی بر داده در موتور غیرواقعی

Using DataTables to Create Data Driven Gameplay in Unreal Engine

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
      نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
      نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
      توضیحات دوره: در این آموزش Unreal Engine ، خواهیم آموخت که چگونه یک توسعه دهنده بازی می تواند از داده ها برای هدایت گیم پلی بازی در Unreal Engine 4 استفاده کند. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.6.1 ، Microsoft Visual Studio 2013 ، Microsoft Excel 2013 ، Notepad ++. در این آموزش Unreal Engine ، ما خواهیم آموخت که چگونه یک توسعه دهنده بازی می تواند از داده ها برای هدایت گیم پلی بازی در Unreal Engine 4 استفاده کند. علاوه بر این ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه داده ها را از صفحه گسترده به موتور وارد کنیم ، و اینکه چگونه این داده ها بر روند بازی تأثیر می گذارد. این مجموعه همچنین می آموزد که چگونه با نوشتن کد C ++ در کتابخانه عملکرد Blueprint ، به راحتی گره های Blueprint سفارشی ایجاد کنید. با پایان این آموزش Unreal Engine ، با کمک DataTables قادر خواهید بود کارهای بیشتری در بازی های خود انجام دهید. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.6.1 ، Microsoft Visual Studio 2013 ، Microsoft Excel 2013 ، Notepad ++.

      سرفصل ها و درس ها

      مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

      • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

      استفاده از DataTables برای ایجاد بازی مبتنی بر داده در موتور غیرواقعی Using DataTables to Create Data Driven Gameplay in Unreal Engine

      • مرور سیستم مرتب سازی بلوک Reviewing Block Sorting System

      • افزودن کد به یک پروژه و ایجاد کتابخانه عملکرد طرح Adding Code to a Project and Creating a Blueprint Function Library

      • ساخت و اشکال زدایی از یک پروژه در Visual Studio Building and Debugging a Project in Visual Studio

      • نوشتن تعریف عملکرد در پرونده هدر Writing the Function Definition in the Header File

      • نوشتن پیاده سازی عملکرد ما Writing the Implementation of Our Function

      • پیاده سازی الگوریتم تغییر شکل Fisher-yates در C ++ Implementing the Fisher-yates Shuffle Algorithm in C++

      • پیاده سازی سیستم مرتب سازی بلوک Implementing Block Sorting System

      • مرور سیستم اطلاعات مورد Reviewing the Item Information System

      • استفاده از Microsoft Excel برای ایجاد صفحه گسترده برای موارد درون بازی Using Microsoft Excel to Create a Spreadsheet for in-game Items

      • نوشتن ساختار C ++ برای تعریف داده ها Writing a C++ Struct to Define Data

      • وارد کردن فایل Csv برای ایجاد یک قابلیت جداشدنی Importing the Csv File to Create a Datatable

      • پیاده سازی Getdatatablerow برای استفاده از داده ها در Datatable Implementing Getdatatablerow to Use Data in the Datatable

      • به روزرسانی سیستم اطلاعات مورد Upgrading the Item Information System

      • مرور سیستم اطلاعات مورد Reviewing the Item Information System

      نمایش نظرات

      نظری ارسال نشده است.

      آموزش استفاده از DataTables برای ایجاد بازی مبتنی بر داده در موتور غیرواقعی
      خرید اشتراک و دانلودخرید تکی و دانلود | 210,000 تومان (5روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 2 تا 14 ساعت می باشد.
      جزییات دوره
      1h 57m
      15
      Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
      (آخرین آپدیت)
      19
      4.5 از 5
      دارد
      دارد
      دارد
      جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

      Google Chrome Browser

      Internet Download Manager

      Pot Player

      Winrar

      Jonathan Daley Jonathan Daley

      Jonathan Daley یک توسعه دهنده بازی Indie است و علاقه زیادی به طراحی بازی ، برنامه نویسی و قصه گویی در بازی ها دارد. او مدیرعامل ، طراح اصلی و برنامه ریز اصلی Nacelle Games ، LLC ، یک استودیوی بازی سازی مستقل است که "ساخت بازی هایی که می خواهیم بازی کنیم" است. جاناتان دارای دو مدرک دانشگاهی است: لیسانس هنر در ادبیات انگلیسی از UNC Charlotte و یک همکار در علوم کاربردی در شبیه سازی و توسعه بازی از کالج مرکزی پیدمونت. او بیش از ده بازی خلق کرده است و به خوبی در هر دو موتور بازی Unity 3D و Unreal Engine 4 مهارت دارد. می توانید او را در توییتر با ایده های مربوط به ساخت بازی همراه با به روزرسانی در مورد پروژه های فعلی خود در میان بگذارید.