Jonathan Daley

Jonathan Daley یک توسعه دهنده بازی Indie است و علاقه زیادی به طراحی بازی ، برنامه نویسی و قصه گویی در بازی ها دارد. او مدیرعامل ، طراح اصلی و برنامه ریز اصلی Nacelle Games ، LLC ، یک استودیوی بازی سازی مستقل است که "ساخت بازی هایی که می خواهیم بازی کنیم" است. جاناتان دارای دو مدرک دانشگاهی است: لیسانس هنر در ادبیات انگلیسی از UNC Charlotte و یک همکار در علوم کاربردی در شبیه سازی و توسعه بازی از کالج مرکزی پیدمونت. او بیش از ده بازی خلق کرده است و به خوبی در هر دو موتور بازی Unity 3D و Unreal Engine 4 مهارت دارد. می توانید او را در توییتر با ایده های مربوط به ساخت بازی همراه با به روزرسانی در مورد پروژه های فعلی خود در میان بگذارید.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک وسیله نقلیه چرخدار در موتور غیرواقعی

Creating a Wheeled Vehicle in Unreal Engine

در طول این آموزش Unreal Engine ما یاد خواهیم گرفت که چگونه وسیله نقلیه ای را ایجاد کنیم که بتواند در یک بازی اکشن سوم شخص مورد استفاده قرار گیرد. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.5.


آموزش استفاده از DataTables برای ایجاد بازی مبتنی بر داده در موتور غیرواقعی

Using DataTables to Create Data Driven Gameplay in Unreal Engine

در این آموزش موتور Unreal ، خواهیم آموخت که چگونه یک توسعه دهنده بازی می تواند از داده ها برای هدایت گیم پلی بازی در Unreal Engine 4 استفاده کند. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.6.1 ، Microsoft Visual Studio 2013 ، Microsoft Excel 2013 ، Notepad ++.


آموزش مقدمه ای بر متن ساخت در موتور غیرواقعی 4

Introduction to Construction Script in Unreal Engine 4

در این آموزش موتور Unreal ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ساخت اسکریپت برای ساخت آسان تر سطوح جالب استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.5.


آموزش تنظیم بازی Split Screen Multiplayer در موتور غیرواقعی

Setting up a Split Screen Multiplayer Game in Unreal Engine

در طول این آموزش موتور Unreal ، ما می آموزیم که چگونه یک بازی چند نفره صفحه نمایش تقسیم محلی را در Unreal Engine 4 راه اندازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.5.1.


آموزش ایجاد سیستم های گیم پلی با استفاده از ویژگی های Blueprint در Unreal Engine

Creating Gameplay Systems using Blueprint Features in Unreal Engine

در طول این آموزش Unreal Engine 4 ، ما روش هایی را برای استفاده از ویژگی های پیشرفته سیستم برنامه نویسی بصری Blueprint در Unreal Engine یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.4.2.


آموزش ایجاد یک شبیه ساز پرواز فضایی در موتور غیرواقعی

Creating a Space Flight Simulator in Unreal Engine

در این آموزش موتور Unreal ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از اجزای فیزیک برای ایجاد یک کشتی فضایی استفاده کنید که واقع بینانه دست به کار شود. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.5.


آموزش اسکریپت نویسی دوره حمله اول شخص در Unreal Engine

Scripting a 1st Person Assault Course in Unreal Engine

در طول این درس ها، بینندگان یاد خواهند گرفت که چگونه از Blueprint برای فیلمنامه برخی از مستاجران اصلی تیراندازی اول یا سوم استفاده کنند. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.2.