آموزش ایجاد یک وسیله نقلیه چرخدار در موتور غیرواقعی

Creating a Wheeled Vehicle in Unreal Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این آموزش Unreal Engine ما یاد خواهیم گرفت که چگونه وسیله نقلیه ای را ایجاد کنیم که بتواند در یک بازی اکشن سوم شخص مورد استفاده قرار گیرد. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.5. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 56 ایجاد یک وسیله نقلیه چرخدار در موتور غیرواقعی 2 ساعت و 17 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک وسیله نقلیه چرخدار در موتور غیرواقعی Creating a Wheeled Vehicle in Unreal Engine

  • وارد کردن مش اسکلت خودرو و استفاده از مواد به مش وارد شده Importing Vehicle Skeletal Mesh and Applying Materials to the Imported Mesh

  • تنظیم دارایی فیزیک برای مش اسکلتی Setting up the Physics Asset for the Skeletal Mesh

  • ایجاد دارایی های لازم برای یک وسیله نقلیه Creating Assets Necessary for a Vehicle

  • تنظیم طرح انیمیشن برای وسیله نقلیه ما Setting up Animation Blueprint for Our Vehicle

  • تنظیم طرح Tiretype Data Asset و Vehicle Wheel Setting up the Tiretype Data Asset and Vehicle Wheel Blueprints

  • آوردن همه چیز با هم در طرح خودروی چرخدار ما Bringing Everything Together in Our Wheeled Vehicle Blueprint

  • تنظیم چرخ ها در وسیله نقلیه چرخدار ما Setting up the Wheels in Our Wheeled Vehicle

  • بررسی اجمالی محور ورودی و نقشه برداری اقدام و نحوه تنظیم نگاشت های جدید Overview of Input Axis and Action Mapping, and How to Setup New Mappings

  • تنظیم ، آزمایش و تنظیم حرکت خودرو Setting up, Testing and Adjusting Vehicle Movement

  • ایجاد سیستمی برای کاراکتر برای ورود و خروج از یک وسیله نقلیه Creating a System for the Character to Enter and Exit a Vehicle

  • افزودن متغیرها به نویسه و رویدادها به وسیله نقلیه Adding Variables to the Character and Events to the Vehicle

  • نوشتن شخصیت برای ورود به یک وسیله نقلیه Scripting the Character to Enter a Vehicle

  • نوشتن شخصیت برای خروج از وسیله نقلیه و روشهای اصلی عیب یابی Scripting the Character to Exit a Vehicle and Basic Troubleshooting Techniques

  • رفع مشکلات هنگام خروج کاراکتر از وسیله نقلیه Fixing Issues When a Character Exits a Vehicle

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک وسیله نقلیه چرخدار در موتور غیرواقعی
جزییات دوره
2h 18m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jonathan Daley Jonathan Daley

Jonathan Daley یک توسعه دهنده بازی Indie است و علاقه زیادی به طراحی بازی ، برنامه نویسی و قصه گویی در بازی ها دارد. او مدیرعامل ، طراح اصلی و برنامه ریز اصلی Nacelle Games ، LLC ، یک استودیوی بازی سازی مستقل است که "ساخت بازی هایی که می خواهیم بازی کنیم" است. جاناتان دارای دو مدرک دانشگاهی است: لیسانس هنر در ادبیات انگلیسی از UNC Charlotte و یک همکار در علوم کاربردی در شبیه سازی و توسعه بازی از کالج مرکزی پیدمونت. او بیش از ده بازی خلق کرده است و به خوبی در هر دو موتور بازی Unity 3D و Unreal Engine 4 مهارت دارد. می توانید او را در توییتر با ایده های مربوط به ساخت بازی همراه با به روزرسانی در مورد پروژه های فعلی خود در میان بگذارید.