آموزش ایجاد سیستم های گیم پلی با استفاده از ویژگی های Blueprint در Unreal Engine

Creating Gameplay Systems using Blueprint Features in Unreal Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این آموزش Unreal Engine 4 ، ما روش هایی را برای استفاده از ویژگی های پیشرفته سیستم برنامه نویسی بصری Blueprint در Unreal Engine یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.4.2. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 51 ایجاد سیستم های گیم پلی با استفاده از ویژگی های Blueprint در Unreal Engine 4 ساعت 26 متر 20s علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد سیستم های گیم پلی با استفاده از ویژگی های Blueprint در Unreal Engine Creating Gameplay Systems using Blueprint Features in Unreal Engine

  • تنظیمات پیش فرض نقشه و پخش Default Map and Player Setup

  • طرح اولیه ای برای کلاس Base برای وانت ایجاد کنید Create Blueprint to Be Base Class for Pickups

  • پایان کلاس پایه و ایجاد زیر کلاس ها Finishing Base Class and Creating Subclasses

  • استفاده از متن ساختاری و ارث برای ایجاد یک رفتار منحصر به فرد Using Construction Script and Inheritance to Create Unique Behavior

  • افزودن مواد به وانت ها برای ایجاد شمارش Adding Materials to the Pickups to Create an Enumeration

  • نمای کلی Gamemode Overview of the Gamemode

  • پیاده سازی عملکرد رابط Blueprint در Gamemode Implementing Blueprint Interface Function in Gamemode

  • پیگیری وانت ها و تست های پخش کننده Tracking Player Pickups and Testing

  • ایجاد طرح بازیگری برای برقراری ارتباط با تعداد وانت های باقیمانده Creating an Actor Blueprint to Communicate the Number of Remaining Pickups

  • استفاده از اسکریپت ساختاری برای تنظیم مقادیر پیش فرض برای متغیرها Using Construction Script to Set Default Values for Variables

  • ایجاد و پیاده سازی پیام های رابط در طرح Creating and Implementing Interface Messages in Blueprint

  • پیاده سازی توابع پیچیده از طریق رابط های طرح Implementing Complex Functions Through Blueprint Interfaces

  • چرخش اجزای صحنه به سمت پخش کننده Rotating Scene Components Towards the Player

  • اجرای عملکرد اصلی بازیگر اصلی طرح اصلی Implementing the Core Functionality of the Key Giver Blueprint Actor

  • ادامه اجرای عملکرد اصلی بازیگر اصلی طرح اصلی Continuing to Implement the Core Functionality of the Key Giver Blueprint Actor

  • تکمیل اجرای بازیگر نقش اصلی Key Giver Completing the Implementation of the Key Giver Blueprint Actor

  • تنظیم اجزای بازیگر طرح درب Setting up the Components of the Door Blueprint Actor

  • ایجاد یک رابط Blueprint برای تعامل با Blueprints Creating a Blueprint Interface to Interact with Blueprints

  • پیاده سازی تعامل پخش کننده برای بازیگر طرح درب Implementing Player Interactivity for the Door Blueprint Actor

  • ایجاد یک انیمیشن رویه ای با استفاده از یک جدول زمانی Creating a Procedural Animation Using a Timeline

  • استفاده از Line Trace برای تعامل با دنیای بازی Using a Line Trace to Interact with the Game World

  • استفاده از رابط های طرح برای ساده کردن متن نویسی Using Blueprint Interfaces to Simplify Scripting

  • ایجاد یک رابط کاربری ساده با طرح هود Creating a Simple User Interface with the Hud Blueprint

  • خلق بازیگر طرح Creating the Blueprint Actor

  • اجرای رویدادهای همپوشانی برای Gameovervolume Blueprint Implementing the Overlap Events for the Gameovervolume Blueprint

  • ایجاد یک رابط طرح جدید برای طرح شخصیت Creating a New Blueprint Interface for the Character Blueprint

  • تکمیل طرح Gameovervolume و اجرای مجدد سطح Completing the Gameovervolume Blueprint and Implementing Reloading of the Level

  • سطح نهایی بازی از طریق و بررسی اجمالی دوره Final Level Play Through and Course Overview

نمایش نظرات

آموزش ایجاد سیستم های گیم پلی با استفاده از ویژگی های Blueprint در Unreal Engine
جزییات دوره
4h 27m
29
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
23
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jonathan Daley Jonathan Daley

Jonathan Daley یک توسعه دهنده بازی Indie است و علاقه زیادی به طراحی بازی ، برنامه نویسی و قصه گویی در بازی ها دارد. او مدیرعامل ، طراح اصلی و برنامه ریز اصلی Nacelle Games ، LLC ، یک استودیوی بازی سازی مستقل است که "ساخت بازی هایی که می خواهیم بازی کنیم" است. جاناتان دارای دو مدرک دانشگاهی است: لیسانس هنر در ادبیات انگلیسی از UNC Charlotte و یک همکار در علوم کاربردی در شبیه سازی و توسعه بازی از کالج مرکزی پیدمونت. او بیش از ده بازی خلق کرده است و به خوبی در هر دو موتور بازی Unity 3D و Unreal Engine 4 مهارت دارد. می توانید او را در توییتر با ایده های مربوط به ساخت بازی همراه با به روزرسانی در مورد پروژه های فعلی خود در میان بگذارید.