آنچه در این دوره خواهید آموخت
در این دوره ما مراحل نحوه متحرک سازی شخصیت خود را در Unreal Engine 4 خواهیم گفت. تمام فایل های صحنه مورد نیاز شما در دوره گنجانده شده است. شما شخصیت Exile Alien را به همراه 28 انیمیشن موشن کپچر که با او کار می کنند دریافت خواهید کرد. شما عاشق این خواهید شد که چقدر آسان است - فقط کاراکتر خود را در صحنه بکشید و رها کنید و آماده رفتن است!
ما همچنین نور، مواد مبتنی بر فیزیکی، حرکت دوربین و موارد دیگر را پوشش خواهیم داد. بهترین از همه سرگرم کننده است!
DAZ Studio Export
ما نحوه آماده سازی شخصیت DAZ Genesis خود را برای صادرات و انیمیشن توضیح خواهیم داد. برای اینکه شخصیت بتواند انیمیشنهای موشن کپچر را در Mixamo بپذیرد و سپس به Unreal Engine 4 وارد شود، باید مراحل خاصی را طی کرد.
Mixamo
بعد، کاراکتر شما را در Adobe Mixamo آپلود میکنیم و انیمیشنهای تصویربرداری حرکتی را اضافه میکنیم. Mixamo بسیار سرگرم کننده است و همانطور که می بینید برای استفاده بسیار آسان است. به معنای واقعی کلمه هزاران انیمیشن در Mixamo وجود دارد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی پیش نمایش متحرک کلیک کنید تا روی شخصیت شما اعمال شود. بنابراین شما اساساً شخصیت خود را با استفاده از انیمیشن های مختلف تست می کنید. می توانید سرعت انیمیشن را تنظیم کنید و مواردی مانند فاصله بازوها را نیز تنظیم کنید. متریال یا بافت شخصیت شما اعمال نخواهد شد - ما این کار را در Unreal Engine 4 انجام خواهیم داد.
Unreal Engine 4 - کشیدن و رها کردن انیمیشن
در داخل Unreal Engine با انیمیشن های Mixamo که برای شخصیت خود اعمال کردید کمی سرگرم خواهیم شد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شخصیت خود را انتخاب کرده و او را به صحنه خود بکشید. پخش را بزنید و انیمیشن شروع می شود و در زمان واقعی رندر می شود!
ارتشی از بیگانگان متحرک
در داخل دوره، 28 بیگانه متحرک وجود دارد که آماده هستند تا برای انیمیشنهای فوری به صحنه Unreal Engine 4 خود بکشید و رها کنید! در کوتاه ترین زمان ممکن، شما بیگانگان خود را خواهید داشت که می جنگند، می پرند، می دوند یا می افتند. شما انیمیشن های کافی برای ساختن صحنه های فیلم واقعاً عالی خواهید داشت!
Unreal Engine 4 Sequencer
بعدی Unreal Engine Sequencer است که بسیار شبیه به یک ویرایشگر غیرخطی است. ما صحنه شما را با فضای داخلی سفینه فضایی، شخصیتهای بیگانه تبعید، چراغها، جلوههای دود و دوربین آماده میکنیم و آن را برای انیمیشن آماده میکنیم. Sequencer تنظیم صحنه شما را بسیار سرگرم کننده می کند و بسیار شبیه به حضور در یک مجموعه فیلم واقعی است. در در واقع، من دریافتم که این بهترین راه برای فکر کردن در مورد آن است - مثل اینکه شما در دنیای واقعی هستید. سیستم روشنایی Unreal Engine مانند نورهای دنیای واقعی عمل می کند، بنابراین همانطور که خواهید دید بسیار پاسخگو و شهودی است.
صادرات فایل ویدئویی شما - و رندر در زمان واقعی!
اکنون ما فیلم شما را با کیفیت بالا صادر خواهیم کرد... تقریباً در زمان واقعی! دیگر ساعت ها یا روزها طول نمی کشد تا یک فریم ارائه شود! این یک تغییر واقعی بازی است! تصور کنید بتوانید هر روز 1 دقیقه از انیمیشن تمام شده را راه اندازی کنید، متحرک سازید و سپس رندر کنید... کامل کردن یک فیلم سینمایی 2 ساعته در 120 روز کاملاً ممکن است! Unreal Engine ابزارهایی را فراهم کرده است تا روزی این امکان را فراهم کند.
HitFilm3 Express
سپس ما فایل ویدئویی رندر شده خود را می گیریم و آن را به HitFilm3 Express یا برنامه ویرایش ویدیوی مورد علاقه شما می آوریم. در آنجا درجه بندی رنگ، موسیقی، جلوه های صوتی را اضافه می کنیم و ویرایش های خود را به دقت تنظیم می کنیم تا صحنه خود را برای خروجی نهایی آماده کنیم.
صحنه تمام شده شما با کیفیت بالا
در پایان دوره، شما صحنه انیمیشن خود را از ابتدا تا انتها کامل کرده اید و درک خوبی از گردش کار انیمیشن Unreal Engine 4 خواهید داشت.
اکنون شروع کنید
لینک دانلود زیر یا در بخش پروژه را کلیک کنید تا فوراً به فایل های صحنه خود دسترسی پیدا کنید و بلافاصله شروع کنید!
لطفاً توجه داشته باشید: این یک فایل بزرگ است، تقریباً 1.6 گیگابایت و شامل کل فایل پروژه Unreal Engine 4 است.
******************************************** ************
برای جمع بندی، دریافت خواهید کرد:
شخصیت بیگانه تبعید به همراه 28 انیمیشن موشن کپچر
پروژه کامل Unreal Engine 4 با تمام دارایی ها
شخصیتهای مذکر و مونث Genesis 2
فضای داخلی کامل علمی تخیلی
بهتر از همه، سرگرم کننده است! شما را از درون می بینیم!
برای دانلود پروژه کامل Unreal Engine 4 Alien Spaceship خود روی لینک زیر کلیک کنید:
لطفاً توجه داشته باشید: این یک فایل بزرگ است، تقریباً 1.6 گیگابایت
انیماتور، هنرمند VFX
بیش از 15 سال است که فیلم میسازم و جلوههای بصری روی فیلمهای مستقل میسازم. وقتی Unreal Engine 4 را کشف کردم، از موتور رندر واقعی آن در زمان واقعی شگفت زده شدم! بلافاصله دیدم که Unreal Engine (UE4) یک تغییر دهنده بازی است و اکنون برای یک استودیوی کوچک متشکل از چند هنرمند امکان ساخت یک فیلم انیمیشن بلند با کیفیت هالیوود فراهم شده است!
در گذشته رندر کردن هر فریم از یک انیمیشن ساعتها، اگر نه روزها، طول میکشید، که باعث میشد یک هنرمند مستقل نتواند یک فیلم کامل را کامل کند. رندر کردن تمام فریم های یک فیلم به معنای واقعی کلمه سال ها طول می کشد!
همه اینها با Unreal Engine 4 تغییر کرده است - زمین بازی یکسان شده است و اکنون واقعاً به استعدادها و مجموعه مهارت های هنرمند/داستان نویس بستگی دارد که بینش خود را ایجاد کنند. دیگر به دلیل محدودیتهای فناوری از شما بازمانده نمیشود.
همراه با من بپیوندید تا سفری را برای استفاده از این مجموعه ابزار عالی آغاز کنیم - فکر میکنم آن را نه تنها سرگرمکننده، بلکه در سطح خلاقانه بسیار رضایتبخش خواهید یافت.
نمایش نظرات