نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
گلبول های قرمز خون که از طریق رگ ها جریان دارند ، یک موضوع رایج در انیمیشن پزشکی است. این دوره به شما می آموزد که چگونه گلبول های قرمز خون ایجاد کنید ، حرکت آنها را هدایت کنید و باعث شود آنها با محیط خود در مایا تعامل داشته باشند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya. ایجاد انیمیشن گلبول های قرمز یکی از رایج ترین مشکلاتی است که یک انیماتور پزشکی با آن ارائه می دهد. در این دوره ، Animating Blood Flow in Maya ، اصول علمی در مورد چگونگی حرکت گلبول های قرمز در عروق به شما آموزش داده می شود و نحوه تکثیر این مورد در Autodesk Maya نشان داده می شود. ابتدا اطلاعات اساسی در مورد فیزیک سلولهای خونی ، عروق و رگها به شما ارائه می شود. در مرحله بعدی ، نحوه ایجاد nParticles در مایا به شما نشان داده می شود که رفتار و ظاهری شبیه به سلول های قرمز خون دارد. سرانجام ، به شما نشان داده می شود که چگونه این سلول ها با محیط اطراف خود ، رگ های خونی تعامل برقرار کنند. هنگامی که با این دوره مایا به پایان رسید ، نه تنها از اصول انیمیشن گلبول های قرمز خون آگاهی خواهید داشت ، بلکه به شما آموزش داده می شود که چگونه محیط واقعی آنها را تکرار کنید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مقدمه
Introduction
-
مقدمه
Introduction
-
سلول های قرمز خون
Red Blood Cells
-
عروق و رگها
Arteries and Veins
-
فیزیک جریان خون
Blood Flow Physics
-
فیزیک سلول های قرمز خون
Red Blood Cell Physics
یک جریان nParticle ایجاد کنید
Create an nParticle flow
-
قرار دادن کشتی
Placing the Vessel
-
کارگردانی جریان RBC
Directing RBC Flow
-
تنظیم فیزیک جریان
Adjusting Flow Physics
-
ترکیب CFL ، اثر Windkessel و جریان سهموی
Incorporating CFL, Windkessel Effect, and Parabolic Flow
n مقاله و چرخش ذرات
nParticle Instancing and Rotation
-
چرخش ساده ذرات n
Simple nParticle Rotation
-
n پیچیده چرخش ذرات
Complex nParticle Rotation
-
ایجاد یک خرج کردن با منحنی میزان صدا
Creating a Pinch with the Volume Curve
تغییر مسیر جریان خون برای شاخه های عروق
Blood Flow Redirect for Branching Vasculature
-
افزودن یک جمع کننده غیر فعال برای احتباس ذرات
Adding a Passive Collider for nParticle Rentention
-
یک شی Wrap Influence ایجاد کنید
Create a Wrap Influence Object
-
متحرک سازی شیlu تأثیرگذاری بسته بندی
Animating the Wrap Influence Object
-
به پایان رساندن تغییر شکل Wrap
Finishing the Wrap Deformer
-
جریان متحرک در شریان شاخه ای
Animating Flow in a Branched Artery
-
اتمام شریان شاخه دار
Finishing the Branched Artery
انیمیشن دریچه رگ
Vein Valve Animation
-
افزودن خوشه به شیر
Adding Clusters to the Valve
-
اضافه کردن Jiggle به سوپاپ
Adding Jiggle to the Valve
-
شروع انیمیشن رگ
Beginning the Vein Animation
-
تکمیل انیمیشن رگ
Completing the Vein Animation
نمایش نظرات