این دوره فرآیند بافت، ساخت مواد، نورپردازی و ارائه یک شخصیت کامل را به صورت عمیق نشان میدهد. این دوره از سری مدلسازی شخصیت دنبال میشود و در بقیه کاراکترسازی ادامه مییابد، تکنیکهای هنری و مدرن را پوشش میدهد. ابزارهایی برای زنده کردن یک شخصیت مدل شده و فراتر از آن. Substance، گردش کار PBR، رندر زمان واقعی Unreal Engine به تفصیل آموزش داده خواهد شد. رنگ، ترکیب و نور نیز به منظور کمک به دانش آموز برای رسیدن به زیبایی شناسی معرفی خواهد شد. بسیاری از ترفندهای کوچک دیگر از جمله انیمیشن، ریگ سریع و شبیهسازی پویا نیز در این دوره به نمایش گذاشته میشوند تا دانشآموز قدرت بیشتری در ارائه خود داشته باشد.
نمایش نظرات