آموزش Blender Beginners Masterclass The Cookie Factory

دانلود Blender Beginners Masterclass The Cookie Factory

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:



به دنیای مدلسازی و انیمیشن سه بعدی با Blender Masterclass Beginners: The Cookie Factory شیرجه بزنید!

  آماده‌اید مهارت‌های Blender خود را به سطح بعدی ببرید؟

چه مبتدی مطلق باشید و چه به دنبال اصلاح تکنیک‌های مدل‌سازی سه‌بعدی خود هستید، Blender Beginners Masterclass: The Cookie Factory راهنمای گام به گام نهایی را برای ساختن و متحرک‌سازی یک کارخانه کوکی‌سازی با عملکرد کامل ارائه می‌دهد.

این کلاس Skillshare طراحی شده است تا به تدریج شما را با ابزارهای اصلی Blender آشنا کند و در عین حال یک خط تولید منسجم و کاملاً متحرک ایجاد کند.

از اولین ماشین تا رندر نهایی، هر پروژه بر روی آخرین رندر ساخته می‌شود و این اطمینان را می‌دهد که در حین کسب تجربه عملی، موارد ضروری را یاد می‌گیرید.

در طول 10 ماشین‌های کارخانه‌ای که با دقت ساخته شده‌اند، به همه چیز از مدل‌سازی و بافت‌سازی گرفته تا انیمیشن‌های پیچیده، نورپردازی و رندر تسلط خواهید داشت. آماده شوید تا کارخانه کوکی خود را زنده کنید!

چرا این کلاس متمایز است

طراحی شده برای رشد:

کلاس کارشناسی ارشد Blender Beginners: The Cookie Factory با در نظر گرفتن مبتدیان ساخته شده است، اما تا حد گردش کار در سطح حرفه ای افزایش می یابد. قبل از اینکه به تکنیک‌های پیشرفته مانند استفاده از گره‌های هندسی سفارشی، ایجاد سایه‌زن‌های رویه‌ای، و ساخت انیمیشن‌های پیچیده برسید، با مهارت‌های اساسی مانند ناوبری، مدل‌سازی، و انیمیشن‌های اولیه شروع می‌کنید.

پروژه های کاربردی و سرگرم کننده:

به‌جای تمرین‌های انتزاعی، دارایی‌های سه بعدی واقعی و قابل استفاده برای یک پروژه بصری خیره‌کننده خواهید ساخت. در پایان، یک کارخانه کوکی کاملاً متحرک و با کیفیت حرفه‌ای برای افزودن به مجموعه خود خواهید داشت.

یادگیری جامع:

از تسلط بر اصول اولیه Blender گرفته تا بهینه‌سازی گردش‌های کاری رندر پیشرفته، این کلاس Skillshare رویکردی جامع برای مدل‌سازی سه بعدی ارائه می‌کند و ابزار و اعتماد به نفس برای مقابله با هر پروژه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

10 نکته برجسته از کلاس مستر کلاس مبتدی Blender: The Cookie Factory

✅ دستگاه آسیاب و مخلوط کن آرد:
با ساخت آسیاب آرد شروع کنید، جایی که مکانیسم های چرخشی و دانه های بافت و آرد را متحرک سازید. سپس به میکسر بروید و مهر و موم های چرخان را با چرخه ها و نویز متحرک کنید. یاد بگیرید که بافت‌های خمیری روان را متحرک کنید و در عین حال از تکرار بافت اجتناب کنید و در مدل‌سازی لوله‌ها با منحنی‌ها مهارت پیدا کنید.

✅ دستگاه آبدهی:
آب جاری را با این دستگاه ضروری به کارخانه خود اضافه کنید. بیاموزید که چگونه بافت‌های آب بدون درز را مدل‌سازی و متحرک کنید و با استفاده از ابزارهای Blender برای جلوه‌های سیال، حرکتی واقعی ایجاد کنید.

✅ ماشین Stamper:
زمان‌بندی انیمیشن را با Stamper، بخش مهمی از کارخانه کوکی‌های شما، کاوش کنید. یاد خواهید گرفت که چگونه به حرکات مهر زنی دقیق و واقعی برسید و جریان حرکت را در سراسر خط لوله اصلاح کنید.

✅ دستگاه آبپاش:
با ساختن اسپرینکلر جزئیات پویا را به صحنه خود اضافه کنید. از سیستم ذرات Blender برای شبیه‌سازی ریختن قطره‌های شکلات روی کوکی‌ها استفاده کنید و به پروژه‌تان حسی از واقع‌گرایی و تعاملی بدهید.

✅ اجاق گاز با روشنایی انتشار:
یک اجاق درخشان با سایه بان های انتشار گرم و قابل تنظیم ایجاد کنید. یاد بگیرید که شیدرهای شیشه ای واقع گرایانه ایجاد کنید و به صحنه کارخانه خود عمق و جلا دهید. با نحوه ترکیب نور با مواد برای جلوه های بصری خیره کننده آشنا شوید.

✅ دستگاه برش جعبه:
باکس کاتر را بسازید و متحرک کنید و از حرکات دقیق برش برای بسته بندی کوکی ها اطمینان حاصل کنید. انیمیشن ها و چرخه های بافت را ترکیب کنید تا واقع گرایی و عملکرد را به این بخش ضروری از فرآیند تولید اضافه کنید.

✅ دستگاه جعبه ساز:
مهارت های آموخته شده در کلاس را با هم ترکیب کنید تا جعبه ساز را بسازید که مرکز خط بسته بندی شماست. این دستگاه را با تکنیک‌های پیشرفته، از جمله انیمیشن‌های بافت، کنترل نور، و حرکات مکانیکی صاف، ایجاد و متحرک کنید.

✅ ماشین گیر:
یک گیربکس مکانیکی را طراحی و متحرک کنید که جعبه های کوکی ها را بلند کرده و قرار می دهد. از فریم‌های کلیدی، چرخه‌های انیمیشن، و ابزارهای پیشرفته Blender استفاده کنید تا حرکت و دقت واقعی را به این دستگاه حیاتی بیاورید.

✅ گره هندسه نقاله:
استفاده از گره هندسه نقاله سفارشی 3D Tudor را برای ایجاد تسمه نقاله پویا که کوکی ها را به طور یکپارچه در کارخانه جابجا می کند، یاد بگیرید. برای ادغام همه ماشین های خود در یک خط تولید منسجم، اشیاء را به راحتی سفارشی کنید و تغییر دهید.

✅ رندر و ترکیب نهایی:
پروژه خود را با راه اندازی یک صفحه گردان متحرک برای نمایش کارخانه خود تکمیل کنید. از Compositor Blender برای افزودن نکات تکمیلی مانند عمق، درجه بندی رنگ و جلوه های ویژه استفاده کنید تا مطمئن شوید رندر نهایی شما آماده نمونه کار است.

آنچه خواهید آموخت

این کلاس فراتر از ایجاد یک کارخانه کوکی است—این پایه را به شما می دهد تا با هر پروژه مدل سازی و انیمیشن سه بعدی مقابله کنید.

✅ اصول اولیه Blender: در رابط کاربری Blender پیمایش کنید، از میانبرها استفاده کنید و پروژه های خود را با مجموعه ها و مدیر دارایی سازماندهی کنید.
✅ تکنیک های مدل سازی: پیشرفت از شکل های ساده به مدل های پیچیده و دقیق با گردش کار حرفه ای.
✅ نورپردازی اصول اولیه: از گره Blender's Sky Texture برای نورپردازی محیط استفاده کنید و با سایه زن های انتشار برای صحنه های روز و شب، جلوه های دراماتیک ایجاد کنید.
✅ UV نقشه برداری و بافت: نحوه اعمال درزها و تیزها، ایجاد نقشه های UV و ایجاد سایه بان برای شیشه، فلز و خمیر را بیاموزید.


✅ سیستم‌های ذرات: شبیه‌سازی جلوه‌های طبیعی مانند شکلات پاشیدن و مایعات جاری با Eevee و Cycles برای تولید انیمیشن های با کیفیت بالا و در عین حال حفظ عملکرد.


✅ تکنیک های ترکیب بندی: پروژه های خود را با کامپوزیتور Blender نهایی کنید و به رندرهای خود عمق و حرفه ای اضافه کنید.

ساختار کلاس

هر دستگاه مفهوم Blender جدیدی را معرفی می کند که بر اساس دانش موجود شما است. این پیشرفت تدریجی به شما اطمینان می‌دهد که با انجام کار، با کاربردهای عملی هر مهارت، یاد می‌گیرید. در پایان، نه تنها یک پروژه کامل، بلکه اعتماد به نفس برای مقابله با چالش های پیشرفته سه بعدی خواهید داشت.

آنچه ایجاد خواهید کرد

پروژه نهایی شما یک کارخانه تولید کوکی کاملاً متحرک با 10 دستگاه خواهد بود، از جمله آسیاب آرد، آب‌افکن، میکسر، استامپر، آبپاش، فر، جعبه برش، جعبه ساز، گیره، و سیستم تسمه نقاله. این ماشین‌ها با هم کار می‌کنند تا یک خط تولید واقعی را شبیه‌سازی کنند که با انیمیشن‌های پویا، بافت‌های واقع‌گرایانه و نورپردازی حرفه‌ای جان می‌گیرد.

با تهیه مواد خام مانند آرد و خمیر شروع می‌کنید، سپس به مهر کردن، پاشیدن و پختن کوکی‌ها می‌پردازید. در پایان کلاس، کوکی‌ها را در جعبه‌هایی بسته‌بندی می‌کنید، با استفاده از انیمیشن‌های واقعی و تسمه‌های نقاله سفارشی، آنها را در کارخانه خود جابه‌جا می‌کنید.

چرا در این کلاس شرکت کنیم؟

  • مبتدی-دوستانه: ایده‌آل برای کسانی که تازه وارد Blender شده‌اند، با دروس طراحی شده برای ایجاد مهارت‌ها به تدریج.
  • کاربرد دنیای واقعی: جریان های کاری عملی را یاد بگیرید که برای بازی ها، انیمیشن ها و سایر پروژه های سه بعدی اعمال می شود.
  • مهارت‌های جامع: از مدل‌سازی و بافت‌سازی گرفته تا رندر و ترکیب‌بندی تسلط داشته باشید.
  • ابزارهای سفارشی: برای نتایج حرفه‌ای، با گره‌های هندسی انحصاری 3D Tudor و بسته‌های سایه‌زن کار کنید.
  • پروژه های آماده نمونه کارها: یک پروژه نهایی صیقلی ایجاد کنید تا مهارت های مدل سازی سه بعدی و انیمیشن خود را به نمایش بگذارید.

با Blender Beginners Masterclass: The Cookie Factory، مهارت‌های ساخت، متحرک سازی و ارائه پروژه‌های حرفه‌ای را به دست خواهید آورد. چه در حال ایجاد بازی‌ها، فیلم‌ها یا نمونه کارهای شخصی باشید، این کلاس شما را به ابزارهایی مجهز می‌کند تا ایده‌هایتان را زنده کنید.

سفر شما به سمت تسلط Blender از اینجا شروع می شود. آیا برای ساخت کارخانه کوکی خود و ارتقای مهارت های سه بعدی خود آماده اید؟

تا دفعه بعد، مدلینگ همه مبارک!
نیل


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • متحرک سازی بافت خمیر برای ایجاد حرکت جریانی برای کلاس اصلی Blender Beginners Animating batter texture to create flow motion for Blender Beginners Masterclass

  • ایجاد گسترش برای مخزن خمیر ساز، مدل سازی، مدل سازی مخزن سازنده مایع برای Creating extention for batter maker tank, modeling, modeling liquid creator tank for

  • کار بر روی ماشین پنجه متحرک برای Masterclas مبتدی Blender Working on animating claw machine for Blender Beginners Masterclass

  • تصحیح رنگ در کامپوزیتور مخلوط کن، راه اندازی دنوایزر و تیز کردن رندر ما برای بلندر Color correction in blender compositor, setting up denoiser and sharpening up our render for Blender

  • اتصال چرخ دنده به آسیاب بادی دستگاه ما، ایجاد جزئیات اضافی در سطح چرخ دنده برای Ble Attaching gear to the windmill of our machine, creating aditional detail to the gear surface for Ble

  • افزودن جزئیات به تیغه های آسیاب بادی، ایجاد گردی تزئینی برای جلوه تلطیف شده f Adding detail to windmill blades, creating decorative roundness for stylized effect f

  • اضافه کردن شیدرها به پنجه برای Blender Beginners Masterclas Adding shaders to the claw for Blender Beginners Masterclass

  • ایجاد مخزن بالایی برای خمیر ساز برای Blender Beginners Masterclass Creating upper tank for batter maker for Blender Beginners Masterclass

  • ماشین آلات مدل سازی پشتیبانی می کند، شروع فرآیند مدل سازی برای ماشین پنجه در پایان Modeling machinery supports, starting modeling process for claw machine at the end of

  • ایجاد برگه‌ها و ادامه جزئیات در مدل‌سازی جعبه‌ساز برای Blender مبتدیان Creating leavers and continuing details onto box maker modeling for Blender Beginners

  • متحرک کردن فلش‌های نمایشگر حرارتی برای حرکت به صورت تصادفی به عقب و قلعه Animating heat gouge monitor arrows to give us motion randomly fluctuating back and fort

  • اصول اولیه، عملکرد و بهینه سازی Blender برای Masterclass Beginners Blender Blender basics, performance and optimisation for Blender Beginners Masterclass

  • بهبود جزئیات سه بعدی خمیر ساز، افزودن برجستگی ها به لوله ها، افزودن پیکان اندازه گیری f Enhancing 3d detail of batter maker, adding ridges onto pipes, adding measure arrow f

  • کار بر روی قطعات فلزی سایه بان برای Blender Beginners Masterclass Working on metal parts of the shader for Blender Beginners Masterclass

  • کار بر روی اعمال سایه زن، ایجاد سایه بان برای لامپ ما که در بالا قرار دارد، به i Working on applying shaders, creating shader for our light bulb located at the top, to i

  • اولین مرجع خود را آورده و در مورد فرآیند خلاقانه Blender Beginn صحبت می کنیم Bringing our first reference and talking about the creative process for Blender Beginn

  • ایجاد شیدر گاز برای فر، ایجاد سایه زن حباب شیشه ای برای لامپ های حرارتی، افزودن تی Creating gas shader for the oven, creating glass bulb shader for heat lamps, adding t

  • ایجاد جعبه خروجی برای بیرون آمدن آرد برای Blender Beginners Masterclass Creating exit box for flour to come out for Blender Beginners Masterclass

  • مدل‌سازی پیکان اندازه‌گیری گرما روی نانوایی ما، ادامه سایه‌زنی دستگاه نانوایی ما f Modeling heat measurement arrow on our baker, continuing shading our bakery machine f

  • ایجاد حرکت انیمیشن برای ماشین بوکس، اضافه کردن حرکت چرخشی برای چرخ دنده ها و ve Creating animation motion for boxing machine, adding rotation motion for gears and ve

  • ادامه مدل‌سازی مخزن بالایی برای Masterclas مبتدی Blender Continuing with upper tank modeling for Blender Beginners Masterclass

  • شروع مدلسازی قطعات کارخانه ما، شروع با ماشین آلات Winmill، ایجاد پایه و دنده یک p Starting modeling our factory parts, starting with winmill machinery, creating base and first gear p

  • ساخت جعبه ها و قرار دادن آن برای Blender Beginners Masterc باورپذیرتر به نظر می رسد Making the boxes and its placement seem more believable for Blender Beginners Masterc

  • افزودن یک مخزن استوانه‌ای به کنار آسیاب بادی، ایجاد لوله‌ها با استفاده از مخلوط کن ساخته شده در addo مش. Adding a cylindrical tank to the side of a windmill, creating pipes using blender built in mesh addo

  • اصول اولیه صفحه گردان دوربین برای کلاس مستر کلاس مبتدی بلندر Camera turntable basics for Blender Beginners Masterclass

  • کار بر روی اتصال stomper با جزئیات بیشتر برای Blender Beginners Masterclass Working on attaching stomper with extra detail for Blender Beginners Masterclass

  • راه اندازی دوربین و ترکیب ما برای صحنه، راه اندازی ماشین آلات جعبه ساز برای Setting up camera and our composition for the scene, starting box maker machinery for

  • افزودن انیمیشن سبک با استفاده از کلید شکل برای نازل خمیر ساز برای بلندر بگی Adding stylized animation using shape key for nozzle of batter maker for Blender Begi

  • متحرک سازی آسیاب بادی و چرخش چرخ دنده آن برای کلاس مستر کلاس مبتدی Blender Animating windmill and its gear rotation for Blender Beginners Masterclass

  • اضافه کردن یک نقشه بافت به سایه زن ما برای خمیر برای Blender Beginners Masterclass Adding a texture map to our shader for batter for Blender Beginners Masterclass

  • درس 58 ایجاد جزئیات تراشه شکلاتی برای کوکی ها با استفاده از ژنراتور سنگ در مخلوط کن، اضافه کردن آن o Lesson 58 Creating chocolate chip detail for cookies using rock generator in blender, adding it o

  • افزودن جزئیات تزئینی کوچکتر به ماشین آلات آسیاب بادی با استفاده از اکستروژن a Adding smaller decorative detail to the stylized windmill machinery using extrucion a

  • ایجاد جزئیات تزئینی اضافی در دستگاه تراشه شکلات، افزودن سیستم اندازه گیری گوگ، آگهی Creating additional decorative detail on chocolate chip machine, adding gouge measurement system, ad

  • شروع فرآیند مدل سازی برای دستگاه پخت، مدل سازی در گذرگاه برای کوکی ها Starting the modeling process for baking machine, modeling in the passway for cookies

  • ایجاد محفظه‌هایی برای پشت نانوایی برای افزایش ظاهر شیک حتی از آن Creating gastanks for the backside of a bakery to enhance the stylized look even furt

  • دست پنجه مدلینگ با تمام چرخ دنده های کلاس مستر کلاس مبتدی بلندر Modeling claw hand with all the little gears for Blender Beginners Masterclass

  • خمیر متحرکی که با دستگاه کوبیدن برای Blender Beginners Masterclas قرار می گیرد Animating dough to be stomped on by stomping machine for Blender Beginners Masterclas

  • مقدمه Blender Beginners Masterclass the Cookie Factory Blender Beginners Masterclass the Cookie Factory Introduction

  • مدل سازی چرخ دنده ها و سیستم های اضافی برای سیستم قرقره دستگاه بسته بندی ما برای Modeling gears and additional systems for pulley system of our packaging machine for

  • مدل‌سازی کنترل‌های پنجه برای جلو، با استفاده از گره هندسی پشته‌کن جعبه برای چیدن شمع Modeling claw controls for the front, using crate stacker geometry node to stack pile

  • ایجاد چرخ دنده و تسمه برای اتصال آسیاب بادی برای Blender Beginners Masterclass Creating gears and belts to attach the windmill to for Blender Beginners Masterclass

  • ادامه مدل‌سازی برای دستگاه میکسر برای Blender Beginners Masterclas Continuing modeling for a mixer machine for Blender Beginners Masterclass

  • کار و سفارشی کردن گره هندسی مسیر نوار نقاله برای Blender Beginners Masterclas Working and customising conveyor track geometry node for Blender Beginners Masterclas

  • اضافه کردن جزئیات کوچکتر به جعبه ساز، مانند لولاها و در نظر گرفتن مکان حرکت w Adding smaller detail to box maker, such as hinges and considering where the motion w

  • کار بر روی شیشه برای ماشین پنجه و قاب پنجره آن برای Blender Beginners Mastercl Working on glass for claw machine and its window frame for Blender Beginners Mastercl

  • ایجاد یک دستگاه دیگر برای کارخانه خمیر ساز برای Blender Beginners Masterclass Creating another device for factory, batter maker for Blender Beginners Masterclass

  • اضافه کردن جزئیات تزئینی اضافی به stomper برای Blender Beginners Masterclass Adding additional decorative detail to stomper for Blender Beginners Masterclass

  • مدل سازی اصول اولیه بلندر برای Masterclas مبتدی بلندر Blender basics modeling for Blender Beginners Masterclass

  • مدل سازی تسمه ها و لامپ های دنده و پشتیبانی اضافی برای دستگاه ما برای Blender Begi Modeling gear belts and bulbs and additional support for our machine for Blender Begi

  • اصول اولیه درزهای UV و تیزهای بلندر برای Masterclass مبتدی Blender Blender basics uv seams and sharps for Blender Beginners Masterclass

  • افزودن انیمیشن به جعبه ساز، قسمت هایی که به جلو و عقب می روند، شروع به موقعیت یابی o Adding animation to box maker, of parts going back and forth, starting to positioning o

  • جزئیات یک میکسر را اصلاح کنید، اطمینان حاصل کنید که مش ها به خوبی روی هم قرار می گیرند، و Boolean de اضافه می شود Refining detail of a mixer, making sure meshes fit nicely together, adding boolean de

  • افزودن جزئیات تزئینی اضافی به نانوا، ایجاد یک دستگاه جانبی برای اندازه گیری فرآیند پخت، Adding additional decorative detail to baker, creating a side machine to measure the baking process,

  • مدل سازی شکل برای جا دادن بهتر پنجه برای برداشتن جعبه های موجود برای بلندر مبتدیان Modeling shape to better fit the claw to pick up present boxes for Blender Beginners

  • ایجاد قاب برای ماشین پنجه، نگه داشتن سوراخ برای پیش نمایش آنچه در داخل دستگاه است Creating frame for claw machine, keeping holes for preview of whats inside machine fo

  • کار بر روی مواد و شیدرهای خمیر ساز، افزودن رنگ به ماشین آلات، ایجاد gl Working on batter maker materials and shaders, adding color to machinery, creating gl

  • کار با compositor addor برای تنظیم رندر ما برای Blender Beginners Masterclass Working with compositor addor to adjust our render for Blender Beginners Masterclass

  • افزودن جزئیات به نوار نقاله خروجی برای Blender Beginners Masterclass Adding detail to exit conveyor for Blender Beginners Masterclass

  • ایجاد گسترش عمودی ماشین آسیاب بادی، شروع به مدل سازی تیغه های آسیاب بادی برای بلندر بگی Creating windmill machine vertical extention, starting to model the windmill blades for Blender Begi

  • میکسر را متحرک کنید، میکسر را پایین بیاورید، برای بلندر بیگ بالا بیاورید Animating mixer, making the mixer lower down, sping and raise back up for Blender Beg

  • ادامه با انیمیشن برای آسیاب بادی با اضافه کردن حرکت چرخ دنده بزرگ افقی و همچنین شکل ایجاد Continuing with animation for windmill adding horzinontal large gear motion as well as creation shap

  • چرخه های رندر بلندر و اصول اولیه eevee برای Masterclass Blender Beginners Blender rendering cycles and eevee basics for Blender Beginners Masterclass

  • کار بر روی زمان بندی برای تعویض خمیر در هنگام ضربه زدن و اضافه کردن مواد به دستگاه Working on timing to switch dough when it gets stomped and adding material to machine

  • کار با منابع روشنایی برای ماشین پنجه برای روشن کردن دستگاه داخل از th Working with lighting sources for claw machine to light up the machine inside from th

  • اضافه کردن stomper بسته بندی برای بالای دستگاه، فکر کردن به سوراخ خروج برای pa Adding packining stomper for the top of the machine, thinking of the exit hole for pa

  • ایجاد پشتیبانی برای دستگاه stomper، برای نگه داشتن stomper برای Blender Beginners M Creating support for the stomper machine, to hold the stomper for Blender Beginners M

  • مدل سازی دستگاه میکسر برای Masterclas مبتدی Blender Modeling a mixer machine for Blender Beginners Masterclass

  • کار بر روی مدل‌سازی پنل گجت میکسر برای Masterclass Blender Beginners Working on modeling mixer gadget panel for Blender Beginners Masterclass

  • ناوبری اصول اولیه Blender برای Masterclas مبتدی Blender Blender basics navigation for Blender Beginners Masterclass

  • راه اندازی روشنایی و اولین متریال آسیاب بادی برای Blender Beginners Masterclass Setting up lighting and first material for windmill for Blender Beginners Masterclass

  • اضافه کردن مواد سایه زن به دستگاه تراشه شکلات و مخزن شکلات باز کردن UV برای افزودن شکلات Adding shader material to the chocolate chip machine and uv unwrapping chocolate tank to add chocola

  • ایجاد جعبه‌ها و بسته‌هایی برای کوکی‌هایمان، ایجاد انواع جعبه‌های تمام‌شده Creating boxes and packages for our cookies, creating variations of finished boxes an

  • دستگاه بسته بندی کوکی مدل سازی برای کلاس مستر کلاس مبتدی بلندر Modeling cookie packing machine for Blender Beginners Masterclass

  • دستگاه تراشه شکلات مدلین، پایه ای را برای تسمه نقاله ایجاد می کند تا برای Bl Modelign chocolate chip machine, creating the base, for conveyor belt to go in for Bl

  • ایجاد تسمه نقاله سفارشی با چرخ دنده و ساپورت با استفاده از تنظیم گره هندسی برای B Creating custom conveyor belt with gears and supports using geometry node setup for B

  • راهنمای ارجاع بلندر برای Masterclas مبتدی بلندر Blender referencing guide for Blender Beginners Masterclass

  • بافت کوکی‌های شکلاتی ما و ایجاد تغییرات برای Blender Beginners Ma Texturing our chocolate chip cookies and creating variations for Blender Beginners Ma

  • استفاده از منحنی برای ایجاد اتصالات کابل به سیستم نانوایی، رفع مشکل انیمیشن باعث می شود Using curve to create cable attachments to bakery system, fixing animation issue caus

  • با حرکت پویانمایی یک پنجه ادامه دهید و آن را به جلو و عقب حرکت دهید تا انتخاب کنید Continuing with the animation motion of a claw, making it move back and forth to pick

  • مدل سازی مخلوط خمیر برای جزئیات نوار نقاله برای کلاس مستر کلاس مبتدی بلندر Modeling dough mix for conveyor detail for Blender Beginners Masterclass

  • ایجاد مکان‌های نوار نقاله برای خمیر ساز برای Blender Beginners Masterclass Creating conveyor locations for batter maker for Blender Beginners Masterclass

  • معرفی Blender و بررسی اجمالی بسته منابع Blender Introduction and Resource Pack Overview

  • ایجاد لوله‌ها با استفاده از تکنیک‌های انحنا و همچنین مش مشترک لوله برای Bl Creating pipes using curvature techniques as well as pipe joint mesh primitive for Bl

  • کار روی ورودی ماشین پنجه و فکر کردن به اینکه جعبه ها چگونه وارد آن می شوند Working on the entrance for the claw machine and thinking how boxes come into it for

  • تغییر رنگ سایه زن برای افزودن رنگ تزئینی به طرح برای مبتدیان بلندر Tweaking shader coloring to add decorative touch to the design for Blender Beginners

  • ادامه اجرای ذرات شکلات چیپسی بر روی کوکی ها برای Ble Continuing to implement particle of chocolote chips falling down onto cookies for Ble

  • محل های نهایی کارخانه کوکی ما، اطمینان از اتصال همه چیز، و آنیت Final placements of our cookie factory, making sure everything is connected, and anit

  • ادامه روند مدل سازی برای جعبه ساز برای Blender Beginners Masterclass Continuing modeling process for box maker for Blender Beginners Masterclass

  • مجموعه‌های بلندر و اصول لایه‌ها برای Masterclas مبتدی Blender Blender collections and layers basics for Blender Beginners Masterclass

  • راهنمای مدیریت دارایی پایه Blender برای Masterclass مبتدی Blender Blender basics asset manager guide for Blender Beginners Masterclass

  • ایجاد مسیر نقاله با استفاده از گره هندسی ارائه شده، افزودن کیسه های آرد سفارشی برای th Creating conveyor track using provided geometry node, adding custom flour bags for th

  • افزودن متریال و شیدر به ماشین های میکسر برای Masterclas Blender Beginners Adding material and shader to mixer machinery for Blender Beginners Masterclass

  • ایجاد انیمیشن برای تغییرات سبز به قرمز برای لامپ برای Blender Beginners Mas Creating animation for green to red changes for light bulb for Blender Beginners Mas

  • کار با خروجی میکسر، تنظیم موقعیت نوار نقاله و مدل سازی و محل خروج Working with mixer exit, adjusting position of conveyor and modeling and exit locatio

  • کار بر روی ملحقات آسیاب بادی برای Masterclas مبتدی Blender Working on windmill attachments for Blender Beginners Masterclass

  • جزئیات را به صورت دستی به تسمه نقاله اضافه کنید، و در مکان های سفارشی برای یک روز پشتیبانی ایجاد کنید Manually addign detail to conveyor belt, creating supports in custom places for a mor

  • اضافه کردن درب طاق به بالای ماشین پنجه ما، مدل سازی تمام قطعات آن برای Blen Adding vault door to the top of our claw machine, modelling all parts for it for Blen

  • ایجاد خمیر کوبیده برای نوار نقاله ماشینی و استفاده از کلیدهای شکل برای گسترش و پایین آوردن Creating stomped dought for machine conveyor, and using shape keys to extend and lowe

  • تمرکز بر مخزن تراشه شکلات واقع در بالای دستگاه، اضافه کردن پیچ و مهره ussin Focusing on chocolote chip tank located at the top of the machine, adding bolts ussin

  • ایجاد یک عقربه میکسر با استفاده از تقارن شعاعی برای Blender Beginners Masterclass Creating a mixer hand using radial symmetry for Blender Beginners Masterclass

نمایش نظرات

آموزش Blender Beginners Masterclass The Cookie Factory
جزییات دوره
18h 43m
100
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
34
- از 5
ندارد
دارد
دارد
3D Tudor
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

3D Tudor 3D Tudor

مدرس سه بعدی

به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دوره‌هایی با دستورالعمل‌های واضح و کامل افتخار می‌کنم که شما را به سطح بعدی مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن می‌برد.

هدف من این است که دوره‌های بدون سر و صدایی را در مورد مدل‌سازی سه‌بعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک می‌کند مجموعه مهارت‌ها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:

Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیط‌ها

من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.

در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.

دوره‌های من برای مدل‌سازان سه‌بعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شده‌اند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعمل‌های دقیق و راهنمایی‌های واضح در طول هر درس، مرا متمایز می‌کند.

من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درس‌هایم استفاده می‌کنم و به زبان‌آموزان کمک می‌کنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میان‌برهای قبلی، آن‌ها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.

من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.

من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.

مدل‌های من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته می‌شوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.

من می‌توانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.

من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.