3ds Max بیشتر به خاطر ابزارهای مدلسازی و رندر معروف است. این نقاط قوت در معماری، ساخت، توسعه بازی، طراحی صنعتی و گرافیک حرکتی به چشم می خورد. ده ها ویژگی و تکنیک برای تسلط وجود دارد، از مدل سازی و تکسچرینگ گرفته تا نورپردازی و رندر. این دوره آموزشی 3ds Max را از ابتدا پوشش میدهد و یک نمای کلی از کل بسته و همچنین مهارتهای ضروری که هنرمندان سه بعدی برای ایجاد مدلها و انیمیشنهای حرفهای به آن نیاز دارند، ارائه میدهد.
با نحوه دور زدن رابط 3ds Max و سفارشی کردن آن مطابق با ترجیحات خود آشنا شوید. نحوه مدلسازی اشیاء مختلف با استفاده از خطوط، چندضلعیها و سطوح تقسیمبندی و همچنین نحوه ساخت سلسله مراتب، افزودن دوربینها و نورها، و متحرک سازی با فریمهای کلیدی را کشف کنید. مربی Aaron F. Ross همچنین نگاهی عمیق به نقشه مواد و بافت، همراه با گزینه هایی برای موتورهای رندر مانند Quicksilver دارد.
کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم
نمایش نظرات